🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
ما هیچ دلیلی نداریم ازش معذرت بخوایم خب
بابا خب اون وبتل اعتراض میکنه میدونی بعضی وقت ها نباید اینقدر غرور داست یه معذرت خواهی ساده است قرار نیست خودتون رو بکشین فقط یه معذرت و چند تا قول همین منم معذرت میخوام بابت اینکه طرف کسیرو نگرفتم و حرفی نزدم هم به ویتل هم به بقیه آرتیست ها
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
نه فحشی دادم بهش نه چیزی مثل آدم صحبت کردم باهاش
من نمیدونم دقیقا کی فحاشی کرده اینو بگم که اگه کسی مسخره کره فحاشی کرده بی احترامی کرلهاون باید معذرت بخواد تمام هر کی کرده بخواد ویتل و دوستاش هم معذرت بخوان