از لحاظ روحی به
تو، دستات ،بغلت، بوسه هات و یه مجموعه ی کامل ازت نیاز دارم>>>
"تو آنقدر خوبی که میخواهم خدایی که تو را
آفرید ببوسم ، راستی گفتی خدایت کجاست ؟
نزدیک به رگ گردنت ؟ :)
بَــرقِنگــاه.
امد به در خانه نگار مستم..
از لطف به شیوه ای که برد از دستم
میگفت عجب که زنده باشد عاشق؟
فریاد زدم خجل که هستم،هستم