درک، خیلی تاثیر گذاره!
مدام با خودم فکر میکنم اگه میتونستیم آدما رو درک کنیم و به حالشون و قلبشون فکر کنیم چجوری زندگی میکردیم ؟
حالمون چجوری میشد ؟
اونی که بهت فحش میده رو
اونی که سریع عصبی میشه
اونی که کم حرفه
اونی که تو جمع نیست و...
اونوقت میفهمیدیم همه انعکاس دردهاشونن و اینجوری خیلی حسمون نسبت به بقیه بهتر میشد، چون درک میکردیم!
چرا تمام چیز هایی که دوستشان داریم باید از ما گرفته شود؟
چرا نمیتوانیم آنچه را دوست داریم تا ابد زنده و گرم و سالم در دستانمان نگه داریم؟
- دختری که به اعماق دریا افتاد
آنچه میخواهم از این عشق
همین است فقط ؛
تو بمان، دور نشو،
دیر نیا، زود نرو . .
خاورمیانه را به تقلیدِ
چشمانِ شرقی تو ساختهاند؛
پرالتهاب، اندوهگین، خسته و زیبا...