چرا تمام چیز هایی که دوستشان داریم باید از ما گرفته شود؟
چرا نمیتوانیم آنچه را دوست داریم تا ابد زنده و گرم و سالم در دستانمان نگه داریم؟
- دختری که به اعماق دریا افتاد
آنچه میخواهم از این عشق
همین است فقط ؛
تو بمان، دور نشو،
دیر نیا، زود نرو . .
خاورمیانه را به تقلیدِ
چشمانِ شرقی تو ساختهاند؛
پرالتهاب، اندوهگین، خسته و زیبا...
عشق آن بغض عجیبی است که از دوری یار
نیمه شب بین گلو مانده و جان میگیرد ...