در این جهانِ پر از رفتن، تنها خواستهیِ من،
ماندنِ توست...
فقط بودنِ تو در کنارِ من...!
باور کن، حتی وقتی زخمی و پریشان بودی، باز هم همان زیباییِ ماه را داشتی؛ گویی رنجها، فقط لایههایی بودند که به عمقِ وجودِ ماهیتِ زیبایت اضافه میکردند..
خیلی سخته وقتی که باید واسه چیزی که واقعا برات مهمه ، تظاهر کنی بیاهمیته ...