"وقتی به تو فکر میکنم، حس میکنم بخشی از وجودم، همیشه در کنارِ تو بوده و خواهد بود. حتی اگر هزاران سال و هزاران فاصله، ما را از هم جدا کند. این، فراتر از عشق است؛ این، پیوندِ ابدیِ دو روح است..
رابطهیِ ما، شبیه به افسانهها بود؛
سرشار از فراز و نشیب،
مبارزاتِ درونی و بیرونی،
اما همهچیز، در نهایت،
به این سمت سوق داده میشد
که ما،برایِ هم، خلق شدهایم.
این، عشق بود..
این، تقدیر بود..
"تمامِ عمرم،
همین را خواسته ام..
که دستت در دستم باشد و
حضورت، پناهِ جانم. همین..
هدایت شده از کافه نادری.
فاصله باعث میشه عشق های بزرگ بیشتر بشه و عشق های کوچیک از بین بره ، درست مثل باد که شعله شمع رو خاموش میکنه ولی شعله اتیش رو بیشتر میکنه.!
برای به دست آوردن
کسی که دوستش دارید
تلاش کنید!
نذارید به قلبتون تا آخر عمرتون
مدیون بمونید...!
بَــرقِنگــاه.
آفتابا چه خبر؟
این همه راه آمدی که به این خاک غریبی برسی؟
ارغوانم را دیدی سر راه؟
مثل من پیر شده است؟
چه به او گفتی؟
او با تو چه گفت؟
نه! چرا میپرسم
ارغوان خاموش است
دیرگاهیست که او خاموش است
آشنایان زبانش رفتهاند
ارغوان ویران است
هر دومان ویرانیم