هدایت شده از دُچارَت
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مرا دردیست اندر دل، که گر گویم دلم سوزد
و گر پنهان کنم ترسم، که مغز استخوان سوزد..
انقد باهم بسازيد ، انقد تفاوت هاى همو درك كنين تا بشين لنگه ى هم و به تفاهم برسين .
اونوقت يهو به خودتون مياين و ميبينين شدين يه روح تو دو تا جسم .
همو ياد بگيرين ، همو بلد شين .
اونجورى ديگه جدايى پيش نمياد تا با دل شكسته از هم دور شين و بِكَنين از هم .
بجاى كندن بشين وصلهى هم ...
اگه هردوتون باهم دعوا میکنید و هربار با معذرت خواهی از هم تمومش میکنید ، شما دوتا به طرز خیلی قشنگی برای همدیگه ساخته شدین ؛
مهم نیست هرچی بشه ، فقط باهم بمونید دنیا بهتون نیاز داره ..