یبار..
بهش گفتم میدونستی چشات
یه برقِ خیلی خاصی دارن که
آدم دلش میخواد ساعت هاا
بدون پلک زدن غرقِ چشات
بشه..؟
اصن خبر داری از حالت چشات؟
از برقشون؟
خبر داری که چقدر عمیقن..؟!
گفت یچی بگم؟
گفتم جونم؟
گفت همه این حالتا..
مخصوصا اون برقی که ازش
حرف میزنی فقط موقعی که بهت
نگا میکنم ظاهر میشن...
این چشایی که ازش حرف میزنی
همش برا توعه...
و کاش تمام کسانی که تورا میبینند و حتی از کنارت رد میشوند و لحظهای میتوانند عطر تورا ببویند من بودم....
در تمام ِشعرها میبوسَمت ، اما نترس
بوسه را ارشاد قبل از چاپ سانسور میکند ..
هدایت شده از چـــٰاوان .
گیرم که حرام است لبی تر کنم از تو
پیش نظرت تشنه بمیرم چه؟ حلال است؟