من از همین فاصله
از همین دور، عاشـقت میمانم ..
#کتابِ_ابرهایی_که_باران_نشدند.
خداوندا اگر جایی دلی؛ بیتابِ دلدار است..
نمیدانم چطور اما خودت پا درمیانی کن
ن می شود اورا خواست
ن می شود اورا داشت
فقط می شود سخت...
برای او دلتنگ شد و
در حسرت اغوشش
سوخت ...
هدایت شده از چـــٰاوان .
هر شب دلم بهانهی تو را ..هیچ بگذریم !
امشب دلم دوباره تو را..هیچ شب بخیر؛)