eitaa logo
موسسه فرق و ادیان بصائر
1.3هزار دنبال‌کننده
523 عکس
409 ویدیو
38 فایل
موسسه فرق و ادیان بصائر، با حضور اساتید مجرب و طراز اول کشوری در امر نقد فرقه های انحرافی؛ #احمدالحسن #منصور_هاشمی_خراسانی #بهائیت #وهابیت #آتئیست #تصوف #عرفانهای_کاذب #مسیحیت_تبشیری و سایر فرقه های انحرافی
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹بررسی روایات نهی از قیام آیا انقلاب اسلامی ایران بر خلاف دستور اهل بیت علیهم السلام بوده است؟! 🎙علی محمدی هوشیار @ali_hoshyar
🎙 | ربیع حیات 🎧 بشنوید👇 @basaer_l
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 | ربیع حیات @basaer_l
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ پیام کشیشِ صهیونیستی: مردم! به خیابان‌ها بیایید! ⛪️ نقش رسانه‌های مسیحیت صهیونیست در اغتشاشات مهسا امینی @basaer_l
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 نقد نگرش غرب به مهدویت 🔉 حجةالاسلام استاد محمد شهبازیان 🔹قسمت اول @basaer_l
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 نقد نگرش غرب به مهدویت 🔉 حجةالاسلام استاد محمد شهبازیان 🔹قسمت دوم @basaer_l
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 نقد نگرش غرب به مهدویت 🔉 حجةالاسلام استاد محمد شهبازیان 🔹قسمت سوم @basaer_l
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماز اگر قضا شد امکان مجدد آن وجود دارد، اما نظام اگر آسیب دید ... @basaer_l
💠قیچی اختلاف افکنی 🔰رهبر معظم انقلاب : «شیعه‌ی انگلیسی و سنّی آمریکایی مثل هم هستند؛ همه، دولبه‌ی یک قیچی هستند... استکبار میخواهد خطوط فاصل در دنیای اسلام را پُررنگ کند با جنگ و ، جنگ عرب و عجم، گاهی جنگ شیعه - شیعه و جنگ سنّی ـ سنّی... یک خطّ فاصل، خطّ فاصل برجسته است و آن مقابله‌ی بین دنیای اسلام و دنیای کفر و استکبار است؛ بقیّه خطوط فاصل باید کم‌رنگ بشود.» ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ و ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ @basaer_l
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴موشن گرافیک بهائیت ⭕️افشاگری علیه سازمان سیاسی ، تبیین ماهیت فرقه، جنایت‌ها و خشونت‌های آن @basaer_l
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠پرسش و پاسخ 🔰 حجةالاسلام استاد علی محمدی هوشیار : ریشه بینش تکفیری پیروان جریان احمدالحسن بصری چیست؟ @basaer_l
کتاب عصر پیدایی منتشر شد... نگرشی از دریچه روایات به عدالت متعالی در جامعه و حاکمیت مهدوی این کتاب در نقد کتاب عصر حیرت و برخی اندیشه های انجمن در مسأله غیبت و انتظار به قلم علی محمدی هوشیار و از نشر مسجد مقدس جمکران منتشر شده است. محل تهیه کتاب: فروشگاه های مسجد مقدس جمکران و کتاب فروشی های معتبر. ☎️تلفن تهیه کتاب: 09121518149 @ali_hoshyar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠امام حسن عسگری(ع)؛ عزیزِ غریب 🔰رهبر معظم انقلاب: 🏴شهادت امام حسن عسکری علیه السلام را محضر امام زمان ارواحنا فداه و تمامی شیعیان تسلیت می گوییم. @basaer_l
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 انتظار فرج 🔰رهبر معظم انقلاب: انتظار فرج یعنی همه‌ی سختی‌ها قابل برداشته شدن و برطرف شدن است. نه اینکه بنشینید انتظار بکشید؛ بلکه دل شما گوش‌به‌زنگ باشد...۱۴۰۲/۱/۲۹ @basaer_l
🔰افراد عضو فرقه نمی شوند...؛ بلکه به فرقه ها جذب می شوند... 🔸️فکر می‌کنید افراد به دلخواه و با میل خودشان عضو یک فرقه می شوند؟ این یکی از تصورات غلط و اشتباه رایج بین مردم است.... 🔹افراد جذب می شوند، اما فرقه این خیال را بوجود می آورد که عضویتشان یک انتخاب آگاهانه بوده است.... 🔸️در فرقه ها، جذب و حفظ اعضا یک قانون است... @basaer_l
🔰 شباهت آسیب اعتیاد و فرقه ⁉️ ترک فرقه سخت تر است یا ترک اعتیاد ؟ کسانی که از فرقه ها جدا می شوند، مدت طولانی عضو فرقه بوده و ترک گروه برایشان مشکل است. پیامد عضویت در فرقه زیاد است؛ روابط اجتماعی، خانوادگی، حرفه ای، مالی، دوستانه؛ تقریبا هیچ بخشی از زندگی آنها از فرقه در امان نبوده است. ناتوانی در تغییر و ترک فرقه با وجود آسیبها و خطراتی که برای فرد و اطرافیانش دارد، شباهت زیادی با اعتیاد دارد. ⭕️ با اعتیاد مقایسه کنید : 1⃣تمام یا بسیاری از وقت فرد، صرف فرقه میشود که فرد را از رسیدگی به زندگی واقعی دور می کند. 2⃣فرد در تصوراتش، صاحب جایگاهی است که ترک آن برایش ناامنی فکری ایجاد میکند. 3⃣ابتدا بدنبال احساس آرامش است، اما نهایتا گرفتار می شود و راه فراری ندارد. 4⃣سایر اعضای فرقه، تلاش می کنند راه خروج فرد را ببندند و از فرار جلوگیری کنند؛ مثل قانون خرچنگ ها ▫️عضویت در فرقه ها، مشارکت و دلبستگی افراد را دچار چالش هایی میکند و تصور خروج باعث بروز ناامنی فکری میشود. ▫️ عواملی مانند خانواده و دوستان، اراده فرد و جامعه، تکیه گاهی برای خروج افراد از فرقه ایجاد می کند. @basaer_l
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠«قله دفاع مقدس» 🔰شهید حاج قاسم سلیمانی: دفاع مقدس ما جنسش این است. یعنی نسبت به همه دفاع‌های مقدس دیگری که وجود دارد، یک حالت مادر دارد. محوریت و قدسیت دارد. نمی‌توانیم بگوییم که اگر دفاع مقدس وجود نداشت، یعنی این نوع دفاع که در دفاع ما اتفاق افتاد که موضوعات معنوی در اعلی‌ترین شکلش بروز داده شد؛ تبلیغات دینی در اعلی‌ترین شکلش بروز داده شد؛ موضوعات اعتقادی و عبادی در اعلی‌ترین شکلش، بدون ذره‌ای انحراف نمایش داده شد؛ ایثار، جهاد، شهادت، در اعلی‌ترین شکلش نشان داده شد؛ مدیریت و رابطۀ مدیر و زیر مجموعه دقیقا اگر بخواهیم تطبیق بدهیم با نادرترین صحنه‌های صدراسلام قابل تطبیق است. 👈 بنابراین دفاع مقدس در همۀ موضوعات یک قله است @basaer_l
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠رهبر معظم انقلاب 🔹 مراد از وحدت، اشتراک عمل در برابر نقشه‌های استکبار است. @basaer_l
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مبارزه فرهنگی با بهائیت! آقای علوی در پی اصلاح سخنان پیشین خود درباره بهائیت گفته است: «مبارزه با بهائیت، مبارزه فرهنگی است». ابتدا ایشان باید بفرماید که بهائیت را داخل در کدام دسته بندی تشکیلاتی میداند. آیا آن را یک فرقه اعتقادی و انحرافی میدادند یا اینکه بهائیت را به عنوان یک سازمان سیاسی می شناسد‌. اگر در نگاه ایشان، بهائیت یک فرقه اعتقادی و انحرافی است، اولا نباید در پی مبارزه با آنان باشد بلکه باید در اندیشه آنان باشد و میدانید که هدایت با مبارزه تفاوت واضحی دارد. اما اگر بهائیت را یک سازمان میداند، با این حساب؛ مبارزه فرهنگی با آن را بر اساس چه مبنایی می گوید؟ آیا با یک سازمان سیاسی و برانداز، مبارزه فرهنگی می کنند یا تقابل با آن باید از جنس سیاسی و امنیتی باشد؟! مضاف بر همه این موارد؛ ایشان در توجیه سخنان پیشین خود، دم از انسان و دفاع از انسانیت میزند! آیا ایشان به کسانی که پیشینه و بر انسان داشته و از حافظه تاریخ پاک نشده و هنوز در پی همان روش و منش هستند، انسان می گوید و نگران حقوق آنان است؟! ✍علی محمدی هوشیار @ali_hoshyar
الحمدلله هفته گذشته؛ چهار تن از پیروان جریان احمدالحسن مستبصر شده و به آغوش شیعه بازگشتند. @ali_hoshyar
🔰تفرقه؛ سختی امت؛ رنج پیامبر رحمت 🌸 🎧 بشنوید👇 @basaer_l
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰تفرقه؛ سختی امت؛ رنج پیامبر رحمت 🌸 @basaer_l
💠نسبت آشفته میان و وحدت دینی مراد از بین شیعه و اهل‌سنت، نه یکی شدن مذاهب مختلف اسلامی و نه انتخاب یکی از آن‌ها به‌جای بقیه است. چنین تعریفی از وحدت، نه تنها تحقق عملی ندارد بلکه ترویج آن به ایجاد تفرقه و دشمنی بیشتر می‌انجامد. در واقع منظور از وحدت این‌است که پیروان مذاهب اسلامی در عین حالی که احکام خاص مذهبشان را برای خود حفظ کرده‌اند، در روابط اجتماعی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی خویش با سایر مسلمانان، همسو و تابع مصالح عالیه‌ی و باشند و در مقابل دشمن اسلام،«ید واحده»باشند. با چنین نگاهی به وحدت، بعضی فرقه‌های اسلامی، مخالف آشکار اتحاد مسلمانان هستند که از آن جمله می‌توان وهابیون را نام برد. انجمن حجتیه نیز مخصوصا در سال‌های اخیر، چنین رویه‌ای را در پیش گرفته‌است.نحوه‌ی عملکرد و اقدامات حجتیه سمت‌و‌سویی دارد که دشمنان اسلام خواهان آن هستند. استراتژی انجمن حجتیه که طی نیم‌قرن گذشته بر محور مبارزه با بهائیت متمرکز شده‌ بود امروزه تغییر یافته و بر فعالیت و تبلیغ علیه اهل‌سنت متمرکز شده‌است.¹ امروزه یکی از وجوهی که انجمنی‌ها را از عامه‌ی مردم متمایز کرده، همین مخالفت با اتحاد شیعه و سنی‌ است. افراد وابسته به این تشکیلات و با افکار اصطلاحاً ، در صدد هستند تا با طرح مسائل اختلاف‌ برانگیز میان شیعه و سنی، وحدتی را که از مسائل مورد تأکید بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب اسلامی است، از بین ببرند. قبل از انقلاب که دشمن اصلی استبداد و استعمار بود، آن‌ها بهائیت را دشمن معرفی می‌کردند، بعد از انقلاب که تهدید امپریالیسم مطرح بود، آن‌ها مارکسیسم را بزرگ‌نمایی می‌کردند و الان هم که استعمار نوین کشورهای اسلامی را تهدید می‌کند، آن‌ها شیعه و سنی را دشمن یکدیگر معرفی می‌کنند.² ۱.سیدضیاءالدین علیانسب و سلمان علوی‌نیک، جریان‌شناسی انجمن حجتیه،صفحه۱۷۵ ۲.همان @basaer_l