eitaa logo
بسیج دانشگاه ملی مهارت دختران قم
539 دنبال‌کننده
3هزار عکس
490 ویدیو
21 فایل
بِسمـ‌اللّٰه!🇮🇷 . . 🖇 بسیج دانشجویی دانشگاه ملی مهارت دختران قم . . 🇮🇷وطن دوستی ، مهارتِ ملیِ ماست🇮🇷 . . 💭راه ارتباط: @Zahra_Barzehkar 🌍بسیج‌دانشجویی‌استان‌قم: @Bso_kh_qom
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷👆🏻نشانی دقیق کافه گفتگو👆🏻🇮🇷
📖 پیام حضرت آیت‌الله سیّدمجتبیٰ حسینی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت روز ملی خلیج فارس ✍️ بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 🇮🇷 یکی از نعمتهای بی‌بدیل خداوند متعال برای ملتهای مسلمان منطقه‌ی ما خصوصاً مردم شریف ایران اسلامی، موهبت «خلیج فارس» است. نعمتی فراتر از یک پهنه‌ی آبی که بخشی از هویت و تمدن‌مان را شکل داده و علاوه بر نقطه اتصال ملتها، مسیر حیاتی و منحصر به فرد اقتصاد جهانی را در تنگه هرمز و پس از آن دریای عمان ایجاد کرده است. 📍 این سرمایه‌ی راهبردی، طمع شیاطین بسیاری را در قرنهای گذشته برانگیخته و سابقه‌ی تجاوزهای مکرّر بیگانگان اروپایی و امریکایی، ناامنی‌ها، ضررها و تهدیدهای متعدد برای کشورهای منطقه، تنها گوشه‌ای از نقشه‌های شوم مستکبران جهان علیه ساکنان منطقه‌ی خلیج فارس می‌باشد که تازه‌ترین نمونه‌ی آن قدّاره‌کشی‌‌های اخیر شیطان بزرگ بود. 🪖 ملت ایران که دارای بیشترین ساحل خاکی خلیج فارس است، بیشترین جانفشانی‌ها را در راه استقلال خلیج فارس و مقابله با بیگانگان و متجاوزان داشته است؛ از اخراج پرتغالی‌ها و آزادسازی تنگه هرمز که مبنای نامگذاری دهم اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی خلیج فارس شده است، تا مبارزه علیه استعمار هلند و نیز حماسه‌های مقاومت در مقابل استعمار انگلیس و ... اما انقلاب اسلامی، نقطه عطف این مقاومت‌ها در کوتاه کردن دست مستکبران از منطقه‌ی خلیج فارس بود و امروز با گذشت دو ماه از بزرگترین لشکرکشی و تجاوز زورگویان دنیا در منطقه و شکست مفتضحانه‌ی امریکا در نقشه‌ی خود، فصل نوین خلیج فارس و تنگه هرمز در حال رقم خوردن است. 📍 ملت‌های منطقه خلیج فارس که سال‌های متمادی به سکوت و ذلّت‌پذیریِ حاکمان در برابر زورگویان و تجاوزکاران عادت کرده بودند، در شصت روز گذشته جلوه‌های زیبای صلابت، هوشیاری و مجاهدت دلاورمردان نیروهای دریایی ارتش و سپاه را در کنار غیرت و سلحشوری مردم و جوانان خطّه‌‌ی جنوب ایران عزیز در نفی سلطه‌ی بیگانگان به چشم خود دیدند. 🌷 امروز به عنایات حضرت حق جَلَّ‌وعَلا و به برکت خون شهدای مظلوم جنگ تحمیلی سوم علی‌الخصوص رهبر عظیم‌الشأن و دوراندیش انقلاب اسلامی اعلی‌الله‌مقامه‌الشریف، نه فقط در میان افکار عمومی جهان و ملت‌های منطقه، حتی برای سلاطین و حاکمان کشورها نیز ثابت شد که حضور بیگانگان امریکایی و لانه‌گزینی و آشیانه‌کردن آنها در سرزمین‌های خلیج فارس، مهمترین عامل ناامنی در منطقه است و پایگاه‌های پوشالی امریکا تاب و توان تأمین امنیت خود را نیز ندارد، چه‌ رسد به اینکه امیدی به تأمین امنیت وابستگان و امریکاپرستان منطقه توسط امریکا باشد. 🤲 به حول و قوّه الهی آینده‌ی درخشان منطقه‌ی خلیج فارس، آینده‌ای بدون امریکا و در خدمت پیشرفت، آسایش و رفاه ملت‌هایش خواهد بود. ما با همسایگان‌مان در پهنه‌ی آبی خلیج فارس و دریای عمان «هم‌سرنوشت» هستیم و بیگانگانی که از هزاران کیلومتر دورتر، طمع‌کارانه در آن شرارت می‌کنند، جایی در آن ندارند مگر در قعرِ آب‌هایش. و زنجیره‌ی این ظفر که به لطف پروردگار تبارک و تعالی در سایه‌ی تدابیر و سیاست‌های مقاومت و راهبرد ایران قوی محقّق شده است، طلیعه‌ی نظم جدید منطقه و جهان خواهد بود. 🪖 امروز برانگیختگی معجزه‌گون ملت ایران، منحصر در ده‌ها میلیون جان‌فدای مبارزه با صهیونیسم و امریکای خون‌ریز نمانده و پیشاپیش صفوف به هم پیوسته امّت مبعوث شده‌ی اسلامی؛ نود میلیون هموطن غیور و شریف ایرانی داخل و خارج از کشور، تمامی ظرفیت‌های هویتی، معنوی، انسانی، علمی، صنعتی و فناوری‌های پایه‌ای و نوین ـ از نانو و بیو تا هسته‌ای و موشکی ـ را سرمایه‌ی ‌‌ملی خود فرض کرده و همچون مرزهای آبی، خاکی و هوایی پاسدار آن خواهند بود. 🇮🇷 ایران اسلامی با شُکر عملی نعمت اِعمال مدیریت بر تنگه هرمز، منطقه‌ی خلیج فارس را ایمن خواهد کرد و بساط سوء استفاده‌های دشمن متخاصم را از این آبراه برخواهد چید. قواعد حقوقی و اِعمال مدیریت جدید تنگه هرمز، آسایش و پیشرفت را به نفع همه‌ی ملت‌های منطقه رقم خواهد زد و مواهب اقتصادی آن، دل ملت را شاد خواهد کرد؛ بِاِذنِ الله وَلَو کَرِهَ الکافرون. ✍️ سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای   ۱۰/اردیبهشت/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir 📲راه ارتباطی: ↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
⚠️ در قعر خلیج فارس... 📝 بیگانگانی که از هزاران کیلومتر دورتر، طمع‌کارانه در خلیج فارس شرارت می‌کنند، جایی در آن ندارند مگر در قعرِ آب‌هایش. ✍🏼 بخشی از پیام رهبر معظّم انقلاب به مناسبت روز ملی خلیج فارس | ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir 📲راه ارتباطی: ↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 فصل نوین خلیج فارس و تنگه هرمز در حال رقم خوردن است 📝 امروز با گذشت دو ماه از بزرگترین لشکرکشی و تجاوز زورگویان دنیا در منطقه و شکست مفتضحانه‌ی امریکا در نقشه‌ی خود، فصل نوین خلیج فارس و تنگه هرمز در حال رقم خوردن است. 🔸ملت‌های منطقه خلیج فارس که سال‌های متمادی به سکوت و ذلّت‌پذیریِ حاکمان در برابر زورگویان و تجاوزکاران عادت کرده بودند، در شصت روز گذشته جلوه‌های زیبای صلابت، هوشیاری و مجاهدت دلاورمردان نیروهای دریایی ارتش و سپاه را در کنار غیرت و سلحشوری مردم و جوانان خطّه‌‌ی جنوب ایران عزیز در نفی سلطه‌ی بیگانگان به چشم خود دیدند. ✍️ بخشی از پیام رهبر معظّم انقلاب به مناسبت روز ملی خلیج فارس | ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir 📲راه ارتباطی: ↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسیج دانشگاه ملی مهارت دختران قم
🗓️ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ ✏️ رهبر شهید انقلاب: یک مسئله مسئله‌ی امنیّت شغلی کارگر است؛ اگر ذهن کارگر مشغول باشد که آیا فردا در این کارگاه خواهد بود یا نه، دستش به کار نمیرود؛ باید امنیّت شغلی به وجود بیاید. 🗓 یازدهم اردیبهشت، روز کار و کارگر 💔
روز جمعه، روز صلوات🌱 حداقل هر نفر ۵۰۰ صلوات📿 به نیابت از رهبر شهیدمان به نیت‌ تعجیل‌ فرج پیروزی جبهه حــق و نابودی دشمن... ___________________________ 📲راه ارتباطی: ↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
آمده ام آمدم ای شاه پناهم بده خط امانی ز گناهم بده ای حرمت ملجا درماندگان دور مران از درو راهم بده لایق وصل تو که من نیستم اذن به یک لحظه نگاهم بده شب میلاد است امشب امشب همه با هم غزلی می خوانیم! غزل آن کس که پناهم بود غزل آن کس که پناهش دادی... «در التجاء به صدرنشین سریر رضا حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام» بسم الله الرّحمن الرّحیم فارغ مرا ز رهگذر صبح و شام کن کار مرا به گردش چشمی تمام کن بگشای صفحه‌ای دگر از دفتر جمال بیتی فزون بر این غزل ناتمام کن ای یادگار ساقی کوثر اباالحسن(ع) گاهی نظر به جانب این تشنه‌کام کن ای حکمران کشور دل با کرشمه‌ای زیر و زبر قرار دل خاص و عام کن بنمای ره به مُلک رضا، جان خسته را مرغ رمیده را به شکر خنده رام کن اینک هزار دست تمنّا گشوده بین دست کرم گشاده به رسم کرام کن دارالشّفای آتش و آب است این سرای سوز دل مرا به نمی التیام کن دیری است زاشیانه جدا مانده‌ای «امین» غربت بس است رو سوی آن کوی و بام کن دانم که مستمند و تهیدست و بی‌کسی از بارگاه فیض رضا(ع) توشه وام کن و آنجا که آمد و شد خیل ملائک است کنجی گزین و تا به قیامت مُقام کن 🖋شهید سیدعلی خامنه‌ای 📲راه ارتباطی: ↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
؟ سرباز تازه نفس چشم های کم سویم اشکی و مشت های گره کرده ام راوی خشم و نفرت درونی ام بود . نوه های ۱۰ ساله و ۱۵ساله ام الله‌ اکبر گویان همراه سیل جمعیت حرکت می کردند . چشم های قرمز علی ،مرا به ۱۵ سالگی خودم میبرد . زمانی که با شنیدن خبر شهادت دوستانم در جنگ با بعثی ها قطره های اشکم دیده ام را تار اما سد پلک هایم مانع خروج آن ها میشد ؛می‌دانستم دلش بی قرار و روحش در خروش جهادی سیر می کرد . مثل هر شب بعد از اجتماع با صورتی غم زده خداحافظی کرد و راهی خانه شد . ۱۵سال داشت و همین دلیلی بود بر رد درخواست هایش برای ملحق شدن به ایست بازرسی و گشت های شبانه . شب را کامل فکر کرده و لحظه به لحظه بر تصمیمم مطمئن تر میشدم ؛ در نهایت هنوز صبح جامه روشنایی بر تن نکرده بود که با جعبه ی در دستانم راهی پارکینگ شدم . دو پرچم بزرگتری که در کارتن بود ، به کاپوت و صندوق رنگ و روح می‌بخشیدند. عکس هایی که در این شب ها از رهبر شهيد و آقاگرفته بودیم پوششی شد بر باقی شیشه های ماشین ؛ بلندگویی که شب های روضه برای رساتر شدن صدایم در مجالس استفاده می کردم را هم برداشته و با اولین صبح بخیر خورشید با اهل خانه خداحافظی کردم . دو کوچه پائین تر ،مجدد ترمز کرده و به انتظار نشستم . برق نگاه پسرک ۱۵ ساله ام و شوری که در آوردن پرچم هایش و وصل کردن آن ها به آنتن ماشین داشت ، لحظه به لحظه ۴۳ سال پیشم را برایم زنده می کرد . ساعت از ۸ گذشته بود که به اولین روستا با ۱۵۰ نفر جمعیت رسیدیم . میدان اصلی را پیدا کردیم و محمد ۱۰ ساله میکروفن به دست گرفت و بسم الله گویان شروع کرد ، نوای به پیرن مشکیم میندازمه کودکانه اش ،کم کم جمعیت را به این سو سوق میداد . جمعیت که به اوج خود رسید ، علی پوستر پخش می کرد و من سخنان رهبر شهید را برای پیرمردان و پیرزنان و کودکان مقابلم پخش می کردم . بعد از دوساعت محفلمان را با شعارهایی که علی می‌گفت و روستائیان نیز تکرار می‌کردند به پایان رساندیم . ذکر صلوات و فاتحه تمام نشده بود که یکی از مغازه داران دور میدان با پخش خرما پذیرایی روضه امان را برعهده گرفت . بعد از سر زدن به ۲ روستای دیگر ، نماز مغرب خودمان را به شهر رساندیم و بعد از آن به تجمع سینه زنان و بیعت کنندگان انقلاب پیوستیم . از آن روز به بعد کاره هر روزمان شده ،سرزدن به روستا های کم جمعیت و مطلع کردن مردمانی که شاید بعضی از آن ها سنی ازشان گذشته باشد ، اما مرد و مردانه به پای این خاک و وطن ایستاده و چون ناموس خود از آن دفاع می کنند . بحث ایستادگی ما نه حکایت امروز است نه دیروز ، استادان وطن پرستی ما از میرزای جنگلی و رئیس علی دلواری شروع شده و تا حاج قاسم و سلامی و حاجی زاده ادامه داشته و خواهد داشت... 🕊آقای شهیدم! خیالت راحت ، شاید از نفس افتاده باشم ،شاید سربازی باشم کهنه کار اما علی ۱۵ ساله ام سربازه تازه نفس راه حقت ،هر شب با مشت هایی گره کرده بیعت میکند با مجتبایت... ✊🏻رهبرم! خیالت راحت که امانت داری از یادگاره آقایمان را ، همین شب ها برای سربازان تازه نفست دیکته میکنیم... 🖋محدثه اکبری | ۱۴۰۵/۱/۷ 📲راه ارتباطی : ا[https://eitaa.com/basig_fany]
این جنگ ما نیست... وطن بسوزد و من در خروش نباشم؟ خدا کند بمیرم وطن فروش نباشم تو گروه دوستانم یکی پیام گذاشته فامیلشان شهید شده. دو بچه ی کوچک هم داشته. آن یکی در گروهی دیگر التماس دعا داشت برای مردی که ترکش به سرش اصابت کرده. امروز همسایه مان می گفت داماد خاله اش شهید شده و امشب زنی را در تجریش تشییع کردند که در اقدسیه ی طهران به شهادت رسیده. امشب،دیروز،امروز و فردا... و من فکر میکنم به کسی که گفت:«بزن!» و به آن که هورا کشید و آنکه ساکت ماند و نگاه کرد و آنکه چشم بست و گفت این جنگ ما نیست! 🖋 سلیمه مهرجو 📲راه ارتباطی: ↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]