eitaa logo
بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی
1.3هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
226 ویدیو
45 فایل
☫ بسم الله الرحمن الرحیم ☫ ⭕کانال اطلاع رسانی بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی 🔹 قرارگاه رسانه ای رادار 📡 ادمین پاسخگویی بسیج : 🔰 @Hossein110iran
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷🇵🇸 حماس: حمله به جمهوری اسلامی، حمله به کل جهان اسلام است 🔗 متن کامل بیانیه بیانیه گردان های قسام در حمایت از جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب 🌍 هسته بین الملل و جهان اسلام بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی 🌐 @jahani_razavi
🔴 اعلام همبستگی گردان‌های قسام با امام خامنه‌ای 💢 سخنگوی قسام: تلاش بیهوده برای انتقام از ایران و رهبری مقاومش به‌خاطر ایستادن در کنار فلسطین است 🔰 ابوعبیده، سخنگوی قسام: ● تأکید می‌کنیم که تهدیدهایی که امروز جمهوری اسلامی با آن روبه‌رو است و همچنین حملات و محاصره‌های پیشین، «تلاشی ناامیدانه برای انتقام‌گیری از ملت بزرگ و رهبری مقاوم» این کشور است. ● انتقام‌گیری به این دلیل که در کنار ملت فلسطین ایستاده و حمایت مستقیم و آشکار خود را از مقاومت شجاعانه آن اعلام کرده؛ مقاومتی که به لطف خداوند و سپس با پشتیبانی آزادگان امت، توانست در نبرد «طوفان الاقصی» صبوری افسانه‌ای از خود نشان دهد، هیبت دشمن صهیونیستی را درهم بشکند و تمام اهداف اعلام‌شده او را با شکست مواجه کند ● ما و فرزندان ملتمان، «همبستگی کامل خود را با ایران اعم از رهبری، دولت و ملت» اعلام می‌داریم و هرگونه تجاوز به جمهوری اسلامی و ملت برادرش را، «تجاوزی علیه امت اسلامی» می‌دانیم؛ تعدی جنایت‌کارانه‌ای علیه حاکمیت یک کشور اسلامی مقاوم و قلدری آشکاری که هدفش دخالت در امور داخلی این کشور و تلاش برای تحمیل واقعیت‌های میدانی با زور و خشونت است و قاطعانه آن را رد می‌کنیم. 🌍 هسته بین الملل و جهان اسلام بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی 🌐 @jahani_razavi
🔸نامه مشترک سه مرکز بسیج طلبه دانشجو خطاب به رئیس محترم قوه قضائیه و نمایندگان محترم خراسان‌رضوی در مجلس شورای اسلامی. 🔹بسیج مدرسه علمیه نواب 🔸بسیج دانشگاه رضوی 🔹بسیج دانشگاه فردوسی ﴿بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی
25.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مگه نشنیدی که حضرت آقا می‌فرمایند سحر وقت خلوت با خداست، خصوصا برای ما که جوون هستیم... حیف نیست تو حرم امام رضا علیه السلام، نماز صبحت اول وقت نباشه؟!!! 🔸 اگر میخوای برای نماز صبح کمکت کنیم، کلمه (یا فاطمه سلام الله علیها) رو به آیدی زیر بفرست: 🔗@Poshtibanrazavi 🔅 https://eitaa.com/elmi_razavi 🔅 https://eitaa.com/elmi_razavi
19.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📿 مراسم قرائت پر فیض «دعای توسل» به نیت تعجیل فرج آقا امام زمان (عج) 🔹 سه‌شنبه ها 🔸راس ساعت 18:30 🔹 اتاق سنگر شهدا (منتظر حضور شما عزیزان هستیم) 🔰 @sangar_shoohada
🌷 رهبر معظم انقلاب: ما داغدار و عزادار خون‌های ریخته شده در فتنه دی‌ماه هستیم 💬 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مردم آذربایجان شرقی: ✏️ خونهایی بر زمین ریخته شد. ما داغداریم. من عرض میکنم ما عزاداریم به خاطر خونهایی که ریخته شد. یک عدّه‌ای خود آن مفسدین و فتنه‌گران و کودتاچی‌ها بودند، یک عدّه‌ای آنها بودند که اجل مهلتشان نداد و به درک واصل شدند و سر و کارشان با خدا است. با آنها کاری نداریم. لکن یک عدّه‌ای دیگر بودند که جزو آنها نبودند. سه گروه بودند، سه دسته. من کشته‌ها و جانباخته‌ها را به سه دسته تقسیم میکنم: ✏️ یک دسته نیروهای مدافع امنیّت و مدافع سلامت نظام بودند، چه نیروهای انتظامی، چه نیروهای بسیجی و سپاهی و چه کسانی که در کنار اینها حرکت میکردند. شهید شدند. اینها جزو برترین شهدایند. یک دسته اینهایند. ✏️ یک دسته رهگذرها هستند؛ وقتی که فتنه‌گر در داخل شهر فتنه برپا میکند، فقط افرادی که مواجه با او هستند از بین نمیروند، مردم بی‌گناه در خیابان دارد راه میرود طرف محل کسبش و طرف خانه‌اش، یک عدّه هم از اینها شهید شدند. اینها هم شهیدند به خاطر اینکه در فتنه‌ی دشمن به شهادت رسیدند. این گلوله از هر جا آمده باشد در فتنه‌ی دشمن این اتّفاق افتاده است و اینها شهیدند. دسته‌ی دوم هم شهیدند. ✏️ دسته‌ی سوم آن کسانی هستند که فریب خوردند، سادگی به خرج دادند، بی‌تجربه بودند، با فتنه‌گرها همراه شدند، من میخواهم بگویم آنها هم از ما هستند؛ آنها هم بچه‌های مایند، آنها هم یک عده‌ای‌شان پشیمان شدند، بعضی‌شان به من نامه نوشتند که ما آن روز آمدیم در خیابان و چه و چه و چه، ما را حلال کن. در زندان هم نبودند، آزاد بودند. پشیمان شدند، اشتباه کردند. آن کسانی که از اینها کشته شدند آنها را هم مسئولین شهید محسوب کردند، خوب کردند. ✏️ بنابراین دایره‌ی جانباختگانمان که به عنوان شهید اینها را حساب میکنیم دایره‌ی وسیعی است. به جز آن اصحاب فتنه و سردسته‌ها و کسانی که از دشمن پول گرفتند، اسلحه گرفتند، به غیر آنها بقیه چه عناصر مدافع امنیت، چه رهگذرها و چه حتی کسانی که با فتنه‌گرها چند قدمی حرکت کردند اینها فرزندان ما هستند؛ ما برای اینها طلب رحمت میکنیم، طلب مغفرت میکنیم، اشتباه کردند، خدای متعال از اشتباه اینها درگذرد ان‌شاءالله. ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ 💻 Farsi.Khamenei.ir
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 پاسخ رهبر معظم انقلاب به تهدیدهای رئیس‌جمهور آمریکا: ✏️ میگوید ارتش ما قوی‌ترین ارتش دنیا است؛ قوی‌ترین ارتش دنیا ممکن است گاهی آن‌چنان سیلی بخورد که از جا نتواند بلند شود/ خطرناک‌تر از ناو، آن سلاحی است که می‌تواند آن را به قعر دریا بفرستد/تو هم نخواهی توانست جمهوری اسلامی را از بین ببری 💬 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مردم آذربایجان شرقی: ✏️ به نظرشان میرسد که رئیس‌جمهور آمریکا مرتّب هم میگوید که ارتش ما قوی‌ترین ارتش دنیا است. قوی‌ترین ارتش دنیا ممکن است گاهی آن‌چنان سیلی بخورد که از جا نتواند بلند شود. مدام میگویند ما ناو فرستادیم طرف ایران. خیلی خب، ناو البتّه یک دستگاه خطرناکی است، امّا خطرناک‌تر از ناو، آن سلاحی است که میتواند این ناو را به قعر دریا فرو ببرد. ✏️ رئیس‌ جمهور آمریکا در یکی از صحبتهای اخیرش گفته که ۴۷ سال است که آمریکا نتوانسته جمهوری اسلامی را از بین ببرد؛ شکایت کرده به مردم خودش. ۴۷ سال است که آمریکا نتوانسته جمهوری اسلامی را از بین ببرد. این اعتراف خوبی است. بنده میگویم: تو هم نخواهی توانست این کار را بکنی. ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ 🖥 Farsi.Khamenei.ir
19.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷 رهبر انقلاب: تعیین قبلی نتیجه مذاکره ابلهانه است 💬 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مردم آذربایجان شرقی: ✏️ این حرفهایی هم که رئیس‌جمهور آمریکا میزند؛ گاهی تهدید میکند، گاهی میگوید باید فلان کار بشود فلان کار نشود، این معنایش آن است که اینها در پی تسلّط بر ملت ایرانند. ملت ایران درسهای اسلامی و شیعی خودش را خوب بلد است. میداند که چه کار کند. امام حسین (علیه‌السّلام) فرمود «مِثلی لا یُبایِعُ [مثل] یَزید»؛ کسی مثل من با کسی مثل یزید بیعت نمیکند. ملّت ایران درواقع میگویند مثل ما، ملتی با این فرهنگ، با این سابقه، با این معارف عالی، با سردمدارانی مثل افراد فاسدی که امروز بر سر کارند در آمریکا بیعت نخواهد کرد. ✏️ میگویند بیایید درباره‌ی انرژی هسته‌ایِ شما با هم مذاکره کنیم و نتیجه‌ی مذاکره بشود این که شما این انرژی را نداشته باشید. اگر مذاکره‌ای باید انجام بگیرد واقعاً، ــ جای مذاکره نیست ــ اگر بنا شد مذاکره‌ای انجام بگیرد، تعیین نتیجه‌ی مذاکره از قبل یک کار غلط و ابلهانه‌ای است. خب تو میگویی بیا با هم حرف بزنیم درباره‌ی فلان موضوع، به توافق برسیم، چرا نتیجه را معیّن میکنی، باید حتماً به این توافق برسیم! خب این ابلهانه است. این کار ابلهانه را دارند رؤسای آمریکا و بعضی از سناتورها و رئیس‌جمهور و دیگران و دیگران انجام میدهند. ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ 🖥 Farsi.Khamenei.ir
📿 سنگر، هنوز برپاست… دعای توسل خوانده شد و کلمات وصیت‌نامه شهدا بار دیگر یادآور شد: راه، با رفتن آن‌ها تمام نشد بلکه مسئولیت ما آغاز شد 📖 «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا» ⌛️ سه‌شنبه | یکم دی‌ماه 📌 سنگر شهدا «بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی» 🔰 @sangar_shoohada