eitaa logo
بسیج دانشجویی علمی کاربردی فرهنگ و هنر
208 دنبال‌کننده
852 عکس
806 ویدیو
48 فایل
بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی فرهنگ و هنر استان قم برای عضویت در بسیج دانشگاه با پیام به ادمین : @Zdi_ahr275 @ramin_honar
مشاهده در ایتا
دانلود
این روزها مردم ترکیه متعجب از اوج ایران دوستی مردم ایران و تفاوت آنها با مردم دیگر کشورها شده اند. مردم ترکیه انتظار داشتند در شرایط جنگی مردم ایران به کشورهای همسایه پناه ببرند اما مشاهده کردند که مردم ایران کاملا متفاوت هستند و برعکس دیگر مردم دنیا در حال بازگشت به کشور و خدمت به ایران هستند. اینها فقط بخشی از ویدئوهایی است که در فضای رسانه ای ترکیه درباره مردم ایران منتشر شده است. ولگاپرس
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این زن عجب صحنه‌ای را ثبت کرد! ‌ زن ایرانی در حال توضیح معنای «الله اکبر» به زبان انگلیسی برای مخاطب بین‌المللی است که در همان زمان پرتابه‌های دشمن متجاوز، همانجا پشت سر او در محل راهپیمایی روز قدس برخورد می‌کند و سپس او و سایر مردم بلند فریاد می‌زنند «الله اکبر» بی‌آنکه پناه بگیرند یا فرار کنند؛ این صحنۀ عجیب صدق گفتار و عمق اعتقاد مردم ایران و عمق معنای الله اکبر را در جان آن‌ها نشان می‌دهد. ✊@basije_honar
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣بانوی ایرانی در تجمعات شبانه: شنیدم اون حقیر گفت از خونه‌ها نیاید بیرون، بخاطر ضایع کردن اون حقیر تو این سرما اومدم بیرون@basije_honar
🎬دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر برگزار می کند: کارگاه تخصصی ایده پردازی روایتِ وطن با محوریت تولید فیلم کوتاه و کلیپ در ایام‌جنگ دکتر حمید تلخابی 📅 زمان: دوشنبه ۲۵ اسفندماه ساعت ۱۳ الی ۱۵ ✅ رایگان 🔗لینک شرکت در جلسه: https://b.parsvlp.ir/index.php/apps/bbb/b/RTRMgRDJpyW5b5c4
35.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حماسه‌شو: "زبان‌ها از تو می‌گویند!" Rabbi Is with Me (پروردگارم با من است) موزیک ویدیوی حماسی؛ برای آنان که از طوفانها عبور می‌کنند، اما هرگز نمی‌شکنند. الهام‌گرفته از آیه قرآن کریم: «إنّ مَعيَ ربّي سَيَهدين»(شعراء۶۲) @basije_honar
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدئو پرژکتور گذاشته روی پراید😂 اعجوبه ایرانی 😁😁😁
17.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تحلیل جالب و دیدنی یک ایتالیایی از جنگ ایران و آمریکا و نظرش درباره مردم ایران ✊@basije_honar
«اگر می‌خوایم خدای نکرده اتفاق بدی در داخل کشورنیفته، چند نکته رو باید در مورد حضورمون در خیابون‌ها لحاظ کنیم: ۱- جمعیت باید نه‌تنها ریزش نکنه که باید بیشتر هم بشه پس تا می‌تونین بیاین و بقیه رو هم دعوت کنید که بیان. ۲- زمان موندنمون تو خیابون باید بیشتر بشه. اگر دو ساعت بود باید بشه سه ساعت و چهار ساعت. هیچ کاری این روزها اون‌قدر مهم نیست که بابتش از حضور تو خیابون بزنیم. ۳- زمان حضورمون رو باید کم‌کم به سمت آخر شب ببریم. حضور در ساعات ۲۲ تا ۲ بهتر از ۸ تا ۱۲. ۴- پوشش رسانه‌ای رو باید افزایش بدیم. زیاد از تجمع‌ها فیلم و عکس بگیرید و زیاد هم منتشر کنید. ۵- دعا رو به هیچ‌وجه فراموش نکنیم. همچنان مهم‌ترین سلاح ما دعا، و بزرگ‌ترین تکیه‌گاه و امید ما به خداست. بیشتر و بیشتر دعا کنیم.