eitaa logo
یِک دَهــہ هَشــتـادے در راه شُــهدا 🇵🇸 :)
813 دنبال‌کننده
5.8هزار عکس
2.3هزار ویدیو
18 فایل
بچہ ها به خدا از شهدا جلو مےزنید اگہ رعایت کنید که دل امام زمان(عج) نَلَرزه !(:♥️ - حاج حسین یکتا - به امید روزی که پشت اسم مون بنویسن "شهید دهه هشتادی" !(: یه سر بزنید: @SeyyedDahe80 از‌خودمونه ؛ کپی؟! حلالِ حلالت رفیق!
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷🧬 ساخت دستگاه استخراج DNA توسط پژوهشگران ایرانی✌️ از مزیت‌‌های این دستگاه نسبت به نمونه‌های خارجی می‌توان به افزایش سرعت فرایند استخراج DNA و تجهیز این دستگاه به لامپ UV اشاره کرد ... @basijianZahraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 فرا رسیدن سالروز رحلت عقیله بنی هاشم، اخت الحسین (علیه السلام) حضرت زینب کبری سلام الله علیهار تسلیت...🏴 @Qomonline
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 یک رأی هم مهم است 🔻اجر و پاداش شش سال جنگ در سوریه را با یک رای عوض می کنم.. پیشنهاد وسوسه کننده یکی از فرماندهان نزدیک به حاج قاسم سلیمانی به تمام عزیزانی که در راستای جهاد تبیین در سراسر کشور برای انتخابات و شور آن فعالیت میکنند🧐 ( من که رفتم با شش سال خدمت این فرمانده با کار جهادی در انتخابات در راستای حضور حداکثری در انتخابات فعالیت کنم🧊 ) @pelakkhakii
دلنوشته ای از یک دختر بچه فلسطینی بنام زینب به پدر شهیدش :))🥲💔 +رفیق؛ همینکه فوروارد کنی و کس دیگه ای هم برای شادی روح این شهدا صلواتی بفرسته، ثواب برای شما هم نوشته میشه :) -@basijianZahraei
- به‌یاد ممنوعه‌ترین چهره‌ی اینستاگرام:)
🌿 زینب را انتخاب‌ هایش زینب کرد ✍🏼 زینب کبری یک زن بزرگ است. عظمتی که این زن بزرگ در چشم ملت‌های اسلامی دارد از چیست؟ نمی‌شود گفت به‌خاطر این است که دختر علی‌ بن‌ ابی‌طالب یا خواهر حسین‌ بن‌ علی و یا حسن بن علی است. نسبت‌ها هرگز نمی‌توانند چنین عظمتی را خلق کنند. همه‌ی ائمه‌ی ما دختران و مادران و خواهرانی داشتند اما کو یک نفر مثل زینب کبری؟ ✍🏼 ارزش و عظمت زینب کبری به خاطر موضع و حرکت عظیم انسانی و اسلامی و بر اساس تکلیف الهی است. کار او، تصمیم او، نوع حرکت او، به او این‌طور عظمت بخشید. هر کس چنین کاری بکند، ولو دختر امیرالمؤمنین هم نباشد، عظمت پیدا می‌کند. ✍🏼 بخش عمده‌ی این عظمت از این‌جاست که اولاً موقعیت را شناخت؛ هم موقعیت قبل از رفتن امام حسین به کربلا، هم موقعیت لحظات بحرانی روز عاشورا، هم موقعیت حوادث کشنده بعد از شهادت امام حسین را و ثانیاً طبق هر موقعیت یک انتخاب کرد. این انتخاب‌ها زینب را ساخت. 📚کتاب انسان ۲۵۰ساله
📷یه قاب زیبا از اعتکاف سال قبل دهه هشتادی‌ها ▪️اینم برای اونهایی که میگن نسل جدید از معنویات و خدا و دین دور شدن
. 🌐 حضرت زینب‌کبری(س) نگذاشت روایت غلط دشمن غلبه پیدا کند رهبر انقلاب‌: این بزرگوار(حضرت‌زینب‌کبری) جهاد تبیین را، جهاد روایت را راه انداخت. نگذاشت فرصت نداد که روایت دشمن از حادثه غلبه پیدا کند. کاری کرد که روایت [صحیح] او بر افکار عمومی غلبه پیدا کند. (۱۴۰‌۰/‌۰۹/‌۲۱) .
. حضرت زینب کبری (س) ، اسوه و الگوی جهاد تبیین است ، بعد از روز عاشورا و آن واقعه عظیم ، وقتی همه شهید شدند ، وقتی خیمه ها سوختند ، وقتی کودکان و زنان به اسارت گرفته شدند ، وقتی همه چیز تمام شد ، تازه اول ِکار ِحضرت زینب (س) است 🧐 .
. اگر بعد از عاشورا حضرت زینب سلام‌الله‌علیها نبود که بخواهد حقیقت روایت و تبیین کند، روایت دشمن به گوش مردم می رسید و مردم خیال می کردند، خب چه خوب که یزید و دیگران توانستند یک فردی که نمی‌خواست بیعت کند را بکشند!... 🧑🏻‍🦯 .
. تبیین و روشنگری حضرت زینب(س) از عظمت و حقیقت این جنایات بزرگ، باعث بصیرت مردم و زنده ماندن این مسیر ایثار و قیام حسینی شد ، که اگر این تبیین نبود، هدف از قیام کربلا نیمه کاره می ماند 📮 .
. وقتی کربلا اتفاق میفتد بعدش نوبت تبیین است✍🏼 .
. اگر شهادت و عاشورا یک سر داستان بود ، تبیین آن ، یک سر دیگر و مکمل آنست ، ارزش این جهاد همانقدر است که جهاد در میدان جنگ دارد ، شاید حتی بیشتر ! 🪐 .
. عاشورا اما تنها خلاصه در دهم محرم آن سال نبود ، سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی می فرماید: اگر کربلا فقط یک بار رخ داد پس آنچه که امروز در فلسطین رخ میدهد چیست ؟ ...🇵🇸 .
. امروز پیش چشم ما، وقتی فلسطین می‌شود، وقتی غزه می‌شود، وقتی تمام جهان شاهد کم‌نظیر ترین ظلم ها در حق این مسلمانان هستند، همان سرزمینی که ولایت فقیه رهبر معظم انقلاب می فرمایند ( فلسطین کلید رمز آلود فرج است ) ، در برابر این همه جنایات دشمن ، سکوت ما کفر است! 🧩 .