eitaa logo
خبرگزاری بسیج پیربکران شهرستان فلاورجان
252 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
8.9هزار ویدیو
321 فایل
تنها کانال رسمی خبرگزاری بسیج پیربکران در ایتا - اطلاع رسانی خبر های بسیج و فعالیت های شهرستان استان،مناسبت های حلقه های صالحین شهر وبخش پیربکران زیر نظر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران ارتباط با ما @FAGHATAHLBIT1399
مشاهده در ایتا
دانلود
📷 پنجمین جلسه شورای عالی سیاستگذاری مهارت آموزی کارکنان وظیفه با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان کل سپاه و ارتش و وزرای دولت
⭕️ مرقومه رهبرانقلاب در قرآن تقدیمی به مادران چشم انتظار شهدای مفقود الاثر 🔸 بمناسبت وفات حضرت ام البنین(س)
⭕️ برخورد قاطع قضایی با خودروسازان در صورت محرز شدن عدم کارکرد درست ایربگ 🔹 مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران: در تصادف بهبهان بیان شده که ایربگ هیچ‌یک از خودروهای ایرانی باز نشده است، در این زمینه سازمان ملی استاندارد مکاتبه‌ای با پلیس راهور ناجا داشته تا گزارش مربوطه را در اسرع وقت در اختیار ما قرار دهد و علاوه بر آن به ما اجازه دهند یک تیم تخصصی برای بررسی فنی خودروها در پارکینگ مربوطه اعزام کنیم. 🔹 درصورتی که در گزارش‌های فنی محرز شود خودروسازان برخلاف تعهدات‌شان در خصوص ایربگ‌ها عمل کرده‌اند، به‌طور قطع برخورد قضایی با آنها انجام خواهد شد.
⭕️محضر ام البنین وارد شدند و با ناله وفغان خبر از شهادت فرزندانش در کربلا دادند ایشان بلافاصله فرمودند: از حسینم چه خبر ؟! 🌸به یاد مادران شهیدی که اکنون‌ مهمان خان کرم فرزندانشان هستند : 🌺اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
⭕️کاری نکن که با رفتنت مردم شادی کنند 🔸 وقتى كه نتيجه اين شد كه رضاخان رفت، شادى كردند مردم! من به اين پسر نادانش گفتم كه تو نكن كارى كه همان طورى كه پدرت رفت و شادى كردند، براى رفتن تو هم شادى بكنند و نشنيد. و ديديد كه براى اين بيشتر شادى كردند! و حق هم همين بود؛ چرا؟ براى اينكه بين مردم پايگاه نداشت. اساس اين بود كه يك دولتى كه خيانتكار است، اين نمى‏تواند با مردم بسازد. 🌸حضرت امام روح الله(قدس سره)
⭕️طالبان ۳ هزار نفر از اعضایش را اخراج کرد 🔸«لطیف‌الله حکیمی» رئیس کمیسیون تصفیه صفوف در وزارت دفاع طالبان گفت که اخراج‌شدگان وجهه بدی از امارت اسلامی ارائه می‌کردند. 🔸وی افزود که اخراج این افراد در راستای تشکیل ارتش و پلیس منزه در آینده صورت گرفته است. 🔹هبت‌الله آخوندزاده، رئیس گروه طالبان پس از سقوط کابل به دست جنگجویان این گروه عفو عمومی اعلام کرده بود. 🔸رئیس کمیسیون تصفیه صفوف در وزارت دفاع طالبان می‌گوید که ۲۸۴۰ نفر از اعضای این گروه در ۱۴ ولایت افغانستان اخراج شدند و روند اخراج در دیگر ولایت‌ها ادامه پیدا خواهد کرد. 🔹به گفته لطیف‌الله حکیمی شماری از اخراج‌شدگان در فساد مالی و عده‌ای دیگر در قاچاق مواد مخدر نقش داشتند. وی همچنین دلیل اخراج شماری از آنها را دخالت در زندگی خصوصی مردم ذکر کرد. رئیس کمیسیون تصفیه صفوف در وزارت دفاع طالبان عده‌ای از اخراج‌شدگان را به تماس با گروه داعش متهم کرد.
ثبت نام کلاس آموزش مداحی امام حسین (علیه‌السلام) شهر و بخش پیربکران (به صورت رایگان) این کلاس صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد. زمان برگزاری کلاس‌ها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. برای ثبت نام کلاس آموزش مداحی امام حسین (علیه‌السلام) شهر و بخش پیربکران به لینک زیر مراجعه کنید: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd4aNTv0dnpxMaCekhr2OxTHE3kgtJKJ9-F-4KoVRD6kBpQoA/viewform?usp=sf_link اطلاعات بیشتر: 09130857625 سید موسوی
در گلشن عشق آب و تاب است شهید شیرازه سرخ انقلاب است شهید دارد چه اگر غروب خورشید، اما تفسیر طلوع آفتاب است شهید مرکز نیکو کاری شهرستان خط شکن شهرستان فلاوجان به یاد خاطرات شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان تاسیس شد است جلسه هم اندیشی خط شکنان در مرکز نیکو کاری شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان در دفتر مرکزی واقع در اول خیابان شریعتی باحضور تعدای ازاعضای مرکز وریاست محترم مرکز نیکوکاری 1452شهید خط شکن شهرستان فلاورجان انجام شد برای شادی روح شهدا صلوات
جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)وگرامیداشت روز مادر باحضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی وباهمکاری کانون فرهنگی وهیئت امنا وپایگاه بسیج شاهد 🗓زمان:۱۴۰۰/۱۰/۳۰ 📌مکان:روستای تمندگان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 «فتح نهایی» در راه است.... ‼️یکی از اصلی‌ترین عوامل غیب "یَخَافُ الْقَتْل‌" است، اینقدر قدرت نظامیت باید قوی باشه که جرأت نکنند بزنند... 📚 ✍ سپهبد شهید سلیمانی فرمودن : در طول تاریخ شیعه به اندازه الان قدرتمند نبوده... این یعنی مهیا شده... 🌴ظهور بسیار نزدیک است🌴 🌳اللهم عجل لولیک الفرج🌳
🔺ساعاتی پس از بازگشت از روسیه، برای بررسی میدانی و بازدید از مناطق سیل‌زده به جنوب استان کرمان رفت تا نشان دهد که دوران "باید" و "نباید" گفتن از پایتخت و پشت صندلی گذشته، دولت جدید تمام تلاش ش را برای حل مشکلات مردم به کار بسته و مهم است که مردم به چه کسی رای می دهند!
✳️ فاطمه مادر یازده قرآن 🔻 سلام الله علیها از نور ، و علیهم السلام از نور حضرت زهرا سلام الله علیها هستند. (ص) برای به‌دست‌آوردن دو چیز، چهل روز اعتکاف و خلوت کرد. یکی برای به‌دست‌آ‌وردن و دیگری برای به‌دست‌آوردن یعنی حضرت فاطمه(س) که یازده قرآن دیگر در این ظرف مقدس به‌وجود آمد. 🔸 اسامی حضرت زهرا(س) تنها یک لفظ نیست بلکه یک و است که جایگاه ایشان را نشان می‌دهد. جبرئیل در پاسخ به سؤال پیامبر که چرا زهرا در زمین و در‌ آسمان است می‌گوید: او در زمین فاطمه است چون را از قطع می‌کند؛ یعنی شأن زهرا این است که قاطع و مانع شیعیان از عذاب جهنم باشد. و از این جهت در آسمان به ایشان منصوره یعنی یاری‌شونده می‌گویند که خداوند فاطمه را در گناهکار امت تو نصرت می‌دهد و او شفاعت گسترده‌ای از امت رسول خواهد داشت. 👤 📝
⭕️افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی ☀️ تا روز سه‌شنبه در بیشتر نقاط کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود. 😷 تا اواسط هفته شاهد افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی خواهیم بود. 🌦 روز دوشنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی و سه‌شنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی و گیلان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
⭕️ انتشار اخباری از کشف گور دسته‌جمعی از شهدای مسجد گوهرشاد در مشهد 🔹امروز برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در مشهد از شنیده‌هایی درباره کشف و دیده شدن بقایایی از گورهای دسته‌جمعی شهدای واقعه گوهرشاد روایت می‌کنند. ظاهراً این گور جدید در گودال محله خشت‌مال‌های مشهد کشف شده است. البته اینکه پیکر‌ها مربوط به جنایت گوهر‌شاد باشد هنوز تأیید نشده اما احتمالش زیاد است. 🔸شاهدان بسیاری از آن سال روایت می‌کردند که پس از کشتار مردم در مسجد گوهر‌شاد مأموران رضاخان پیکر‌های شهدا و حتی زخمی‌ها را با کامیون به چند نقطه در مشهد منتقل و بدون انجام غسل و کفن به‌صورت جمعی دفن کردند و تخمین‌ها در این زمینه حدود ۴ هزار شهید است.
⭕️روسیه: ادعاهای انگلیس یاوه‌گویی است 🔹لندن مدعی است اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد دولت روسیه «یوهان مورایف» قانونگذار سابق اوکراین را به عنوان نامزد بالقوه برای ریاست‌جمهوری در کی‌یف در نظر گرفته است. 🔹وزارت خارجه روسیه: اطلاعات نادرست منتشر شده توسط وزارت خارجه بریتانیا شاهد دیگری است مبنی بر اینکه این کشورهای ناتو به رهبری آنگلوساکسون‌ها هستند که تنش‌ها را در اطراف اوکراین تشدید می‌کنند.
⭕️بنت: مأموریت اصلی اسرائیل، ضربه‌زدن به ایران است 🔹نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که تلاش برای مانع‌تراشی در مسیر مذاکرات وین را تشدید کرده، گفته مأموریت اصلی رژیم صهیونیستی آسیب جدی زدن به ایران و گروه‌های مقاومت در منطقه است.
⭕️کره جنوبی بدهی ایران به سازمان ملل را پرداخت کرد 🔹بلومبرگ؛ وزارت اقتصاد و دارایی کره جنوبی اعلام کرد ۱۸ میلیون دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران در این کشور را به عنوان بدهی حق عضویت معوقه تهران به سازمان ملل پرداخت کرده است. 🔹پیش تر به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا، حق رای ایران در این نهاد به حال تعلیق درآمده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رونمایی از کتاب برگرفته از نامه رهبر انقلاب به جوانان در غرب 🔸در مراسمی از کتاب رادنی شکسپیر نویسنده انگلیسی با عنوان " پاسخ الگویی نوین " که با الهام از نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان عدالت طلب اروپایی نگاشته شده بود، رونمایی شد.
⭕️بلاتکلیفی پرداخت سود سهام عدالت ۱۳۹۹ 🔹در حالی که دو ماه به پایان سال مانده است هنوز خبری از پرداخت سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ نیست. 🔹پیگیری‌ها از نهادهای مرتبط تاکنون به نتیجه خاصی نرسیده است و ظاهرا قرار است در جلسه پیش روی شورای عالی بورس در این خصوص تصمیم گیری شود. 🔹سال گذشته رویه برای پرداخت سود سهامداران عدالت در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم وجود داشت که بر اساس اعلام مسئولان سازمان بورس، امسال نیز با الهام از همان رویه سود سهام عدالت پرداخت خواهد شد، هر چند تصمیم نهایی با شورای عالی بورس است.
⭕️بازگشت حق رای ایران در سازمان ملل 🔹نماینده دائم ایران در سازمان ملل تایید کرد بدهی معوقه ایران به سازمان ملل پرداخت شده و به محض وصول در نیویورک، حق رای کشورمان باید طبیعتا در آغاز هفته جاری میلادی (دوشنبه) بازگردد.
🌸سالروز ولادت نائب الامام، مجاهد و مبارز انقلابی، احیاگر اسلام ناب محمدی(ص)، منادی وحدت، قیام و عدالت و پیشوای شیعیان و مستضعفان جهان حضرت امام روح الله الموسوی الخمینی گرامی باد.