eitaa logo
خبرگزاری بسیج پیربکران شهرستان فلاورجان
253 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
8.9هزار ویدیو
321 فایل
تنها کانال رسمی خبرگزاری بسیج پیربکران در ایتا - اطلاع رسانی خبر های بسیج و فعالیت های شهرستان استان،مناسبت های حلقه های صالحین شهر وبخش پیربکران زیر نظر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران ارتباط با ما @FAGHATAHLBIT1399
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سازمان اطلاعات سپاه اظهارات یکی از دستگیرشدگان آشوب‌های اخیر در قزوین را منتشر کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فیلم/عیادت و دلجویی از بسیجیان مجروح اغتشاشات اخیر 🔹فرمانده سپاه کربلا به همراه مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه در سپاه کربلا از بسیجیان مجروح آشوب ها و اغتشاشات اخیر عیادت و دلجویی کردند.
سردار تنگسیری: ⭕️شناور ابومهدی المهندس سال آینده ساخته می‌شود 🔹فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهارداشت: قرار است سال آینده شناوری با نام ابومهدی المهندس همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته شود.
سردار نظری: ⭕️تا زمانی دشمن هست جنگ و شهادت و مظلومیت هم هست 🔹فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: تا زمانی که اسلام ناب است جلوی استثمار و استکبار می‌ایستد و تا زمانی که دشمن هست جنگ و شهادت و مظلومیت هست.
سردار کشاورز: ⭕️دشمن جنگ ترکیبی را برای ضربه زدن به کشور در دستور کار دارد 🔹فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت:دشمنان انقلاب اسلامی، جنگ ترکیبی را در ابعاد نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در پیش گرفته‌اند و سعی دارند از این راه به کشور ضربه بزنند.
⭕️سپاه حملات مجدد به گروهک تروریستی کومله را از سر گرفت 🔹نیروی زمینی سپاه پاسداران از صبح امروز دور جدید حملات توپخانه‌ای و پهپادی خود علیه مواضع گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرده است.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) : ⭕️خدمت رسانی ۳ هزار بانوی بسیجی به زائرین امام هشتم (ع) 🔹مسئول بسیج جامعه زنان استان سپاه امام رضا(ع) گفت:برنامه های فرهنگی، هنری خواهران در سراسر شهر رنگ و بوی دیگری خواهد داشت. در این اقدام خاص ،برخی از دستگاه ها که دارای عقبه مردمی همچون آستان قدس، سازمان تبلیغات و امورمساجد نیز هستند، حضور پویایی دارند.
نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان: ⭕️هدف دشمن ساقط کردن نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران در دنیاست/ ۴۶۸ زن جانباز بالای ۲۵ درصد در کردستان وجود دارد 🔹حجت الاسلام علی جعفرنژاد گفت: با توجه به اینکه هدف دشمن ساقط کردن نظام سیاسی جمهوری اسلامی است باید گفت که دشمن در فضای جنگ سخت نتوانست نتیجه بگیرد و حال از روش های مختلفی در حربه جنگ نرم می خواهد که این جنگ ادامه پیدا کند.
سردار فقیری: ⭕️باید تفکر بسیجی دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود 🔹معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: واقعیت‌های دفاع مقدس باید تبیین و برای جوانان بازگو شود و این بخشی از جهاد تبیین است.
مردم صف خود را از فتنه‌گران جدا کردند 🔹️معاون سیاسی سازمان بسیج: دشمنان به هر بهانه‌ای تمسک پیدا می‌کنند تا علیه نظام اقداماتی انجام دهند و علیرغم تلاش دشمنان، مردم صف خود را از این افراد جدا کردند و هر شب تعداد افراد در آشوب‌ها کمتر می‌شود و تنها افراد برنامه‌ریزی شده در میدان حضور دارند. 🔹️به نظر می‌رسد در حواشی اخیر برخی از مجموعه‌ها دیر عمل کردند یعنی روایت اول را ارائه ندادند و در همین راستا دشمن از قدرت رسانه‌ای خود استفاده کرد و فضا را در دست گرفت، در حال حاضر فتنه در حال دفن شدن است، اما لازم است از تجربیات آن استفاده کنیم و مجموعه‌های انقلابی در اطلاع‌رسانی به موقع، سریع‌تر عمل کنند.
ورزشکار اصفهانی به مسابقات جهانی نجات غریق اعزام شد 🔹️تیم ملی نجات غریق برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان راهی ایتالیا شد و رضا قاسمی از اصفهان تیم ملی را همراهی کرد 🔹️مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان در سه بخش دریایی، استخری و ساحلی و در هر دو بخش تیمی و انفرادی برگزار می‌شود، تیم مردان ایران در بخش استخری و ساحلی و تیم بانوان هم در بخش ساحلی شرکت می‌کند.
اجرای ۱۱٠٠ برنامه توسط ناحیه بسیج امام رضا(ع) اصفهان در هفته دفاع مقدس 🔹فرمانده ناحیه بسیج امام رضا (ع) اصفهان: یک هزار و ۱۰۰ برنامه در سه سطح پایگاه با رویکرد محله محوری، حوزه‌ها با رویکرد منطقه محوری و همچنین در سطح ناحیه با رویکرد برنامه‌های متمرکز شهری، برنامه‌ریزی شده است. 🔹امروز جنگ دشمن با تفکر اسلام ناب است و به صورت تمام عیار و با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها در فضای مجازی و حقیقی در حال انجام است.
کلاهبرداری میلیاردی در نجف‌آباد با برنامه رسیدساز جعلی 🔹فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری توسط فردی که با ارائه رسید جعلی بانک اقدام به کلاهبرداری از کسبه می‌کرد، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان نجف‌آباد قرار گرفت. 🔹کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی، متهم را که با ارائه رسید جعلی از طریق درگاه بانکی در گوشی همراه خود اقدام به خرید از فروشگاه‌های مواد غذایی، لوازم خانگی و البسه در آن شهرستان می‌کرد را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.
وزش باد شدید همراه با گرد و خاک نیمه شرقی اصفهان را فرا می‌گیرد 🔹آقایی، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان: وضعیت جوی در اکثر مناطق به‌صورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و امروز و فردا در نیمه شرقی احتمال گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود
کنترل آفت کرم گلوگاه با جمع‌آوری ۲۵ تن انار آلوده در شهرضا مدیر جهاد کشاورزی شهرضا: با توجه به اهمیت جمع‌آوری همگانی میوه‌های آلوده به کرم گلوگاه انار برای مبارزه مکانیکی و جلوگیری از انتشار و کاهش جمعیت آفت، باغداران در ازای همکاری در جمع‌آوری میوه‌های آلوده در سطح باغ‌ها و تحویل به جایگاه‌های تعیین‌شده بسته‌های تشویقی شامل کودهای یارانه‌دار دریافت می‌کنند. 🔹️تاکنون به میزان ۲۵ تن انار آلوده جمع‌آوری شده که به مسؤول جایگاه توصیه شد در اسرع وقت نسبت به معدوم‌ کردن میوه‌های آلوده اقدام‌ کند.
تجهیز ۱۴ نقطه شهر درچه به تجهیزات صوتی پخش همزمان اذان 🔹️شهردار درچه: تجهیزات صوتی در ۱۴ نقطه اصلی شهر اعم از میادین، چهارراه‌ها، پارک‌ها و مقبره شهدای گمنام نصب و برنامه پخش اذان در سطح شهر از روز یک‌شنبه، هم‌زمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) آغاز شد. 🔹️برای این طرح اقداماتی انجام گرفت تا با کم‌ترین هزینه عملیاتی شود و در نهایت با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان این طرح اجرایی شد.
سطح علمی و دینداری دانش‌آموزان باید ارتقا پیدا کند 🔹احمدی، فرماندار اصفهان: تلاش معلمان و خانواده‌ها در سال تحصیلی جدید باید ارتقا سطح علمی و دینداری دانش‌آموزان و آغاز سال تحصیلی در جامعه دینی ما باید آغاز حرکت تقویت باورهای دینی و تعالی علمی باشد. 🔹با جذب معلمان جدید تلاش کرده‌ایم تا کمبودهای مربوط به نیروی انسانی در آموزش و پرورش کاهش یابد و دانشگاه فرهنگیان نیز رسالت خود را در زمینه تربیت معلمان به نحو احسن انجام خواهد داد.
⭕️ سرلشکر صفوی: در آینده نزدیک شاهد فرار آمریکایی‌ها از منطقه غرب آسیا خواهیم بود 🔹دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا: قدرت نظام سلطه به رهبری آمریکا و متحدانش در ناتو و رژیم صهیونیستی رو به افول و نزول و مواجه با شکست‌های منطقه‌ای و جهانی است. 🔹مصداق آن هم شکست طرح خاورمیانه بزرگ و فرار از افغانستان است و به حول و قوه الهی در آینده نزدیک شاهد فرار آمریکایی‌ها از منطقه غرب آسیا خواهیم بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | خورشید هدایت 🔹️ رسانه KHAMENEI.IR به مناسبت شهادت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام، گوشه‌هایی از مراسم غبارروبی مضجع مطهر رضوی در سفر اخیر رهبر انقلاب به مشهد مقدس در محرم الحرام ۱۴۴۴ را در نماهنگ «خورشید هدایت» منتشر کرد.
⭕️ برش هایی کوتاه از دوران اسارت آزاده تبریزی؛ اصغر نعلبندپور؛ مردم بغداد هلهله کردند و تاریخ کربلا تکرار شد 🔹 مردم بغداد برای تماشا آمده بودند و هلهله کرده و سنگ و کفش به طرف اسرا پرتاب می کردند، این واقعه تداعی اسیری کاروان کربلا بود تاریخی که در این عصر دوباره تکرار شد.
جلسه نشست بصیرتی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس وشهادت حضرت امام رضا(ع)و مداحی مداحان اهل بیت وطبخ ۶۰۰ پرس غذا در مسجد المهدی 🗓زمان:۱۴۰۱/۷/۴ 📌مکان:مسجد المهدی تمندگان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥پویانفر دوباره غوغا کردند⭕️ 🖍به مناسبت شهادت امام رضا (ع)👇 .......ماهمه امام رضایی هستیم..... 🎥ببینید|نماهنگ «نذر آب» منتشر شد 🎤 باصدای: محمد حسین پویانفر وگروه سرود ابن الرضا (ع) 📝شاعر: مهدی زنگنه 🎶 موسیقی: امیرسهیل سرافرازی 🎥تصویربردار:دانیال رسولی 🔺تهیه شده در آستان قدس رضوی 🔸گروه سرود ابن الرضا استان قزوین 🔰 🔸➖انتشار و نشر باشما @madahanpirbakran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷چه صفایی داره این کلیپو تو حرم امام رضا گوش بدی. تابحال ندیده بودم رهبری آنقدر آفرین بگن به کسی👏👏 جهان فهمید رضاجان است شاه مردم ایران، رضاخان نه 🏴شهادت شاه مردم دنیا رو تسلیت عرض میکنم 😭
🍃 خوشاراهی که پایانش توباشی ❇️ برگزاری مراسم شهادت امام رئوف علیه السلام 🔴به مناسبت شهادت امام رضا (ع) وآخرین روزماه صفر 🔸به گزارش خبرگزاری بسیج از پیربکران، مراسم شهادت امام رضا علیه السلام، با سخنرانی بصیــــرتی حاج آقا نوری و روضه خوانی حاج مهدی احمدی عادگانی با مداحان خدارحم احمدی و ایوب معظمی، درب منزل حاج مهدی احمدی امام جماعت مسجد امام زمان روستای ونهر برگزار شد. 🌲درفضای باز 🗓 سه شنبه پنجم مهرماه۱۴۰۱ 📌درب منزل حاج مهدی احمدی امام جماعت مسجد امام زمان روستای ونهر عکاس و خبرنگار سید محمود موسوی