eitaa logo
خبرگزاری بسیج پیربکران شهرستان فلاورجان
252 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
8.8هزار ویدیو
321 فایل
تنها کانال رسمی خبرگزاری بسیج پیربکران در ایتا - اطلاع رسانی خبر های بسیج و فعالیت های شهرستان استان،مناسبت های حلقه های صالحین شهر وبخش پیربکران زیر نظر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران ارتباط با ما @FAGHATAHLBIT1399
مشاهده در ایتا
دانلود
پای کار انقلاب 🔹چهارشنبه و پنجشنبه ۹ و ۱۰ آذرماه @Basijnews_isf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گل آرایی حرم حضرت زینب سلام الله علیها در آستانه ولادت آن حضرت :زینب_کبری_سلام_الله_علیها :دمشق عیدتون پیشاپیش مبارک @madahanpirbakran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥⭕️ انتقاد سردار حاجی‌زاده از سکوت خواص در اغتشاشات اخیر: «خواص شدید برای چی⁉️خواص شدید برای زمان صلح⁉️» فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه شهید رجایی: 🔻بزرگان و خواص ما باید در خصوص دشمن‌شناسی و در راستای جهاد تبیین توضیح بدهند توجیه بکنند. اتفاقا در این شرایط خواص ما ساکت می‌شوند. حرف نمی زنند، احتیاط می‌کنند، می ترسند. 🔻خواص شدید برای چی؟ خواص شدید برای زمان صلح؟! در این شرایط باید هر کدام تان پرچم دار کاری بشوید و چهره به چهره توجیه بکنید و توضیح بدهید. 🔻خیلی از جوانان ما فریب خوردند. در این مقاطع هست که بزرگان نقش دارند و باید پای کار بیایند ولی نیامدند؛ تعداد زیادی از خواص مردود شدند.
هدایت شده از 
مرکز نیکوکاری خیریه شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه درگذشت ( مادر ) مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید مادر شهیدان احمد وهاشم احمدی ازکافشان به فرزندان شهیدش پیوست مرکز نیکوکاری خیریه شهدا خط شکن شهرستان فلاورجان
🌱بسمه تعالی🌱 🍃🌸ختم سراسری حدیث شریف کساء🌸🍃 🍃🌹 در آستانه میلاد با شکوه حضرت زینب علیه السلام، ثواب ختم را هدیه میکنیم به محضر شریف ایشان و امام زمانمان،حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه شریف ،ان شالله ❤️ به نیت سربلندی و اقتدار عزیزمان با پیروزی در مقابل تیم آمریکا در . روی لینک زیر زده و تعداد ختم خود را ثبت نمایید. 👇👇 https://EitaaBot.ir/counter/s0peoi
هدایت شده از 
دفترکنگره ملی شهدای بخش وشهر پیربکران https://eitaa.com/joinchat/2834563168Cd863aa9da1
📌 اطلاع‌نگاشت | ۶ ماموریت فرمانده گروه فرهنگی هنری قلم سید مرتضی آوینی شهرستان فلاورجان @aviny3412
به گزارش خبرگزاری بسیح شهرستان فلاورجان https://basijnews.ir/fa/news/9472581/
آغوش رایگان پهپادهای جمهوری اسلامی برای تجزیه‌طلبان کومله و دموکرات😉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ سخنگوی دولت به پیشنهاد تعطیلی فردا در صورت برد امشب تیم ملی فوتبال در برابر آمریکا: دعا کنید تیم ملی ببرد، همه‌مان برد خواهیم داشت.
دختر قاتل برای بازی ایران و ایالات متحده آمریکا به قطر میره ، نظرتون چیه؟ ذوالقرنين🇮🇷
🔸سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با «شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی» امیر قطر ضمن تبریک به دولت قطر بابت برگزاری خوب جام جهانی فوتبال، تلاش‌های این کشور برای رعایت ارزش‌های اسلامی را شایسته قدردانی دانست. 🔹رئیس‌جمهوری با اشاره به توسعه همه‌جانبه روابط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بین دو کشور پیگیری توافقات انجام شده تا رسیدن به نتیجه مطلوب را خواستار شد. 🔸«شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی» امیر قطر نیز در این گفت‌وگوی تلفنی روابط قطر با جمهوری اسلامی ایران را رابطه‌ای دوستانه، برادرانه و با قدمتی طولانی عنوان کرد و افزود: ما به دنبال توسعه این روابط راهبردی هستیم. 🔹امیر قطر همچنین بر اجرایی‌شدن توافقات صورت‌گرفته میان قطر و جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
⭕️توزیع ۶۰۰ جهیزیه در در راستای کنگره ملی ۶ هزار شهید قم 🔹در راستای کنگره ملی ۶۰۰۰ شهید قم تعداد ۶۰۰ جهیزیه طی رزمایشی در روز چهارشنبه ۹ آذر مصادف با میلاد حضرت زینب سلام الله علی‌ها ساعت ۱۵ در صحن جامع مسجد مقدس جمکران آغاز و از بلوار حرم تا حرم به منزل نوعروسان جهت اهدا ارسال می‌شود.
🔸مراسم اربعین شهادت دانشمند جهادگر، شهید سیدفریدالدین معصومی فردا چهارشنبه در تهران برگزار خواهد شد. 🔸شهید سیدفریدالدین معصومی چهارشنبه ۴ آبان ماه سال جاری، در حالی که برای پیگیری روند پیشرفت پروژه‌های صنعت برق در استان فارس به شهر شیراز سفر کرده بود، بعد از جلسات کاری مختلف و همزمان با اذان مغرب و عشاء در حادثه حمله تروریستی عوامل استکبار جهانی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) به همراه جمع دیگری از زائران به فیض شهادت نائل شد.
❌لزوم استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در نیرو‌های مسلح/بسیج در همه بخش‌ها می‌درخشد 🔹سرلشگر محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، صبح امروز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه بسیج در جمع خبرنگاران گفت: 🔸بسیج، در دوران دفاع مقدس خود را نشان داد و در همه رسته‌ها و بخش‌ها، می‌درخشد و پیش می‌رود. 🔹همه غرفه‌هایی که بازدید شد، متعلق به مردم و جوانان دانشمند ما و شرکت‌های دانش‌بنیان و همه آن‌هایی است که با ریل‌گذاری بسیج، وارد این صحنه شده‌اند تا بتوانند اقتصاد دانش‌بنیان را شکل بدهند. 🔸این عزیزان در نمایشگاه علم و فناوری بسیج، محصولات وارداتی را با قیمت کم و کیفیت بهتر و ساختار به‌روزتر، تولید و عرضه می‌کنند. 🔹توصیه من این است که همه دستگاه‌های دولتی، کارخانجات، واحد‌های تولیدی و شرکت‌های خصوصی که در فرایند تولید حضور دارند، با این شرکت‌ها در نمایشگاه علم و فناوری بسیج وارد مذاکره و عقد قرارداد شوند. 🔸دستوری صادر می‌کنم تا از ظرفیت این شرکت‌ها در نیرو‌های مسلح بیشتر استفاده شود و گام اولیه برای اعتماد بقیه برداشته شود تا بتوانند وارد این عرصه شوند.
🔸نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج دقایقی قبل با حضور سرلشگر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در طبقه همکف مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج) واقع در میدان سپاه آغاز به کار کرد. 🔹چهره‌هایی نظیر سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امیر آشتیانی وزیر دفاع و امیر حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش نیز با همراهی سرلشگر باقری، از این نمایشگاه بازدید کردند. 🔸گفتنی است، نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج تا پس‌فردا در مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج) ادامه خواهد داشت.
جلسه مشترک مجلس و قوه قضائیه صبح امروز هشتم آذرماه، به صورت غیر علنی برگزار شد.
🔸فرهنگ بسیج، فرهنگ نجات کشور است 🔹محمدباقر قالیباف رئیس مجلس عصر روز گذشته، در مراسم اختتامیه جشنواره شهید مدرس به‌مناسبت روز مجلس گفت: 🔹فرهنگ بسیجی در بسیاری از امور راهگشا است. 🔹در مقاطع مختلف از جمله حوادث اخیر می‌بینیم که چگونه بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی و مردمی حضور داشته و اثرگذار است. 🔹جا دارد که فرهنگ بسیجی در کشور نهادینه شود، زیرا بسیج فعالیت داوطلبانه و بدون چشمداشت دارد و در مسیر الهی است. 🔹هرگاه در کشور دچار مشکل شده‌ایم به دلیل این است که از فرهنگ بسیج دور شده‌ایم. 🔹فرهنگ بسیج، فرهنگ نجات کشور در همه عرصه‌ها و فائق آمدن بر مشکلات است.
🔸خبرگزاری بسیج از موفقیت روستائیان خراسان جنوبی در اشتغالزایی گزارش می‌دهد؛ 🔹راه‌اندازی ۳۰ کارگاه اشتغالزایی در ۴ سال/از پرورش شتر تا استقرار پنل‌های خورشیدی 🔸هادی عرب مدیر صندوق قرض‌الحسنه اشتغالزایی شهید «فرودی»، ابعاد اشتغالزایی اهالی روستای «دوحصاران» واقع در شهرستان «سرایان» را تشریح کرد.