eitaa logo
خبرگزاری بسیج پیربکران شهرستان فلاورجان
250 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
8.8هزار ویدیو
321 فایل
تنها کانال رسمی خبرگزاری بسیج پیربکران در ایتا - اطلاع رسانی خبر های بسیج و فعالیت های شهرستان استان،مناسبت های حلقه های صالحین شهر وبخش پیربکران زیر نظر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران ارتباط با ما @FAGHATAHLBIT1399
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸برگزیده جشنواره اسوه از گرگان در گفت‌وگو با بسیج مطرح کرد؛ 🔸اشتغال‌آفرینی برای ۲۰ نفر به کمک طرح «گنج»/برگزاری کلاس‌های تقویتی برای کنکور دانش‌آموزان 🔸برگزیده جشنواره اسوه از پایگاه شهدای محراب حوزه ثارالله گرگان، اقدامات جهادی این پایگاه را تشریح کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این پشت پرده شبکه‌های باکویی است که علیه ایران اراجیف می‌گویند 🔹طرف بستگانِ تجزیه‌طلبش در ایران به خاطر فحشا و مسائلی شرم آور که قابل بیان نیست بازداشت بوده اند، در باکو تلویزیون راه انداخته از عصمت زنِ الهامِ باکو و شرارت‌های ایران برای مخاطب می‌گوید. 🔸 این افشاگری یک فعال اهل باکو است درباره تلویزیون های تجزیه طلبی که این روزها علیه ایران بلبل زبان شده اند.
🔸سرلشکر باقری در مراسم افتتاح منازل مسکونی ارتش: 🔸توجه به معیشت رزمندگان، وظیفه فرماندهان است/حضور ارتش در خط مقدم بازدارندگی و ارتقای امنیت 🔹رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: هنگامی که یک رزمنده با گذشتن از آسایش خود به مرز‌ها می‌رود، این وظیفه بر عهده فرماندهان است که معیشت و مسکن او را مورد توجه قرار دهند که شکر خدا در نیروی زمینی ارتش در این زمینه کار به خوبی در حال پیشرفت است.
🔸سردار فرحی در همایش مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح: 🔸افتتاح «مرکز نوآوری سرباز» در آینده نزدیک/ بیش از ۹۰ درصد نیاز دفاعی کشور را تأمین می‌کنیم 🔹جانشین وزیر دفاع از همکاری این وزارتخانه با هزار و ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان خبر داد و گفت: در این شرکت‌ها سرباز‌انی فعالیت دارند که ۹۸ درصد آن‌ها بعد از سربازی، یا جذب این‌ شرکت‌ها می‌شوند و یا خود شرکتی را تاسیس می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨﷽✨ 🎥 طلبه‌ای که یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای امام خمینی (ره ) را عملی کرد! 🔹۲۷ آذر سالروز شهادت دکتر مفتح به دست گروهک تروریستی فرقان و سالروز وحدت حوزه و دانشگاه گرامی باد.
📍 🔻رئیس کل بانک مرکزی گمانه‌زنی‌ها در خصوص افزایش ۵ درصدی نرخ سود بانکی را تأیید نکرد. 🔻کاهش ۲۵ تا ۷۸ درصدی میزان آب ۱۰ سد مهم کشور. 🔻شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی: قیمت بنزین تغییر نمی‌کند. 🔻وزیر آموزش و پرورش: مدارس تا پایان برنامه هفتم توسعه رتبه‌بندی می‌شوند.
🔸«راهیان پیشرفت» راهی برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران 🔸سیدمحمدصادق زرگر مسئول معاونت پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با اشاره به اهمیت اردوهای «راهیان پیشرفت» گفت: این‌گونه اردوها و بازدید از دستاوردهای نظامی و علمی در کشور، از اقدامات موثر در مسیر جهاد تبیین است. اگر بخواهیم نسل کنونی با انگیزه و امید بیشتری نسبت به قبل به تحصیل و کسب دانش بپردازد، باید به‌صورت میدانی و عینی او را با پیشرفت‌های کشور در سال های پس از انقلاب آشنا کنیم.
🔸سردار زهرایی درگفت‌وگو با بسیج مطرح کرد؛ 🔸آبرسانی به ۶۰۰ روستای مازندران به همت بسیج سازندگی/تامین آب پایدار همه روستای فاقد آب شرب طی سی‌ماه 🔹مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به آبرسانی به ۶۰۰ روستای مازندران در طول سه سال توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا گفت: طی سی ماه قرار است تمام روستا‌هایی که آب شرب پایدار ندارند و یا شبکه آب روستا فرسوده شده، دارای آب شرب پایدار شوند.
🔸حضرت آیت‌الله جوادى آملى می‌فرماید: 🔸یک روز مهمان مقام معظم رهبرى بودم. سفره را که گستردند، فرزند ایشان آقا مصطفى نیز نشسته بود. آیت‌الله خامنه‌اى به وى نگاهى کردند و فرمودند: پاشو برو! من خدمت ایشان عرض کردم: اجازه بفرمایید آقازاده هم باشند؛ من از او خواستم که با هم باشیم. آقا فرمودند: این غذا مال بیت‌المال است. شما هم مهمان بیت‌المال هستید. براى بچه‌ها جایز نیست که بر سر این سفره بنشینند. آن‌ها به منزل بروند و از غذاى خانه بخورند. من در آن لحظه فهمیدم که خداوند چرا این همه عزت به حضرت آقا داده است. ١١٠ نکته درباره رهبر انقلاب به همت حسن صدرى مازندرانى
قهرمانی شما در مسابقات پاورلیفتینگ وددلیفت در کشور روسیه موجب غرور و مسرّت ما گردید، این افتخار آفرینی را به شما و تمامی ورزش دوستان شهر وبخش پیربکران صمیمانه تبریک عرض می نمائیم. 👤 خبرنگار: سیدمحمود موسوی
♦️طرح زوج و فرد ترافیک از فردا ۲۹ آذر در هسته مرکزی شهر اصفهان اجرا می‌شود 🔹براساس مصوبه امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان طرح زوج و فرد ترافیک از فردا سه شنبه ۲۹ آذر تا پایان هفته در هسته مرکزی شهر اصفهان اجرا می‌شود.‌ 🔹از فردا سه شنبه ۲۹ آذر ماه از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ در هسته مرکزی شهر اصفهان طرح ترافیک زوج و فرد تا پایان وقت پنجشنبه اعمال می‌شود. 🔹هواشناسی استان در این اطلاعیه توصیه کرده که لازم است تردد خودروها طی این مدت کاهش یابد و با اتخاذ تدابیر مدیریتی فعالیت واحدهای صنعتی کنترل و از افزایش غلظت آلاینده‌ها در حد بسیار ناسالم جلوگیری شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به مسئله تبیین اهمیت بدهید 🔹️حکم ماموریت مقام معظم رهبری برای جوانان، دانشجویان و مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی🇮🇷 @basijnews_pirbakran
yek-van-shobhe.apk
15.97M
📥 دریافت اپلیکیشن اندروید کتاب «یک وَن شُبهه»خواندن این کتاب برای تمامی مجاهدان واجب است! ♨️ پاسخ به تمامی شبهات فتنه اخیر... ⁉️ چرا در ایران مانند کشورهای غربی متمدن وجود ندارد؟ ⁉️چرا باید باشد؟ ‼️ظلم جمهوری اسلامی به زنان! ❌ اینکه شعار آزادی زنان را فوری به خارج نسبت می‌دهید نشانه خالی بودن دست شماست! ⭕️ چرا نظام خود را به نمی‌گذارد؟ ⁉️چرا رهبری به هیچ ارگانی پاسخگو نیست؟! ⁉️ چرا اختیارات رهبری هیچ حد و مرزی ندارد! 🔻جمهوری اسلامی در این ۴۳ سال چه خدمتی به مردم کرده؟ ♦️پیشرفت‌های طبیعی است، اگر هم بود همینقدر پیشرفت صورت می‌گرفت! 🔴 طبق تجربه ۹۰ درصد شبهات در بین مدارس و معترضین از مباحث مطرح شده در کتاب خارج نیست @samen_pirbakran
طرح زوج و فرد از فردا در هسته مرکزی شهر اصفهان تا ساعت ۲۱ اجرا می‌شود 🔹براساس مصوبه امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان، طرح زوج و فرد از فردا سه شنبه ۲۹ آذرماه تا پایان هفته در هسته مرکزی شهر اصفهان، از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ اجرا می‌شود.
📸تشییع پیکر مطهر ۵ شهید گمنام در شهر محلات با حضور حماسی و پر شور مردم شهیدپرور شهرستان محلات 🔹استقبال باشکوه بانوان فاطمی شهرستان محلات از کاروان شهدای گمنام.
مرکز نیکوکاری خیریه شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان جلسه با ریاست محترم آموزش پرورش بخش پیربکران جناب آقای توکلی و جناب اقای حاج اسدلله کمالی خادم خیریه شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان و جناب آقای موسوی خادم دفتر خیریه شهدای خط شکن بخش وشهر پیربکران برگزار شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جلسه خادمان مرکز نیکوکاری شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان به مناسب شب یلدا
⭕️تیراندازی اشرار به گشت پلیس در راسک فرمانده انتظامی شهرستان راسک: 🔹در ساعت ۱۹ و ۳۰ امشب مأموران یگان تکاوری راسک در حال گشت‌زنی محور ایرانشهر به راسک در حوالی پل جکیگور بودند که اشرار مسلح با حمله به سمت خودرو گشت مأموران تیراندازی کردند که در اثر آن تعداد سه نفر از تکاوران جان برکف مجروح شدند. 🔹هم اکنون حال عمومی مأموران یگان تکاوری مساعد بوده و به جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند. 🔹در ابتدای این حادثه اقدامات لازم در جهت شناسائی و دستگیری این افراد مسلح شروع و سرنخ‌هائی نیز در این رابطه بدست آمده و در اسرع وقت محاکمه و مجازات خواهند شد.
آیت الله دری نجف آبادی در دانشگاه فرهنگی اراک: ⭕️انقلاب اسلامی برای همه فرصت است/ دشمن به دنبال از بین بردن فرهنگ اسلامی 🔹نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی برای همه فرصت است و نقش بانوان به خوبی نمایش داده شده است.