eitaa logo
بصیر 💠
801 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
👤 امام زمان (علیه‌السلام): خداوند مقدّر فرموده است که حقّ به مرحله نهایی و کمال خود برسد و باطل از بین رود و او بر آنچه بیان نمودم گواه است. 📚 الغیبة (للطوسی) ج۱ ص۲۸۷ الاحتجاج، ج ۲، ص ۴۶۸ نوادر الأخبار، ج ۱، ص ۲۳۶ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔸اللّهُمَّ إنّي أعتَذِرُ إلَيكَ مِن مَظلومٍ ظُلِمَ بِحَضرَتِي فلَم أنصُرْهُ 🔹بار خدايا! من از درگاه تو عذر مى خواهم اگر در حضور من به ستمديده اى ستم رسيده و من ياريش نرسانده‌ام . 📚دعای ۳۸ صحیفه سجادیه 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📌نژادپرستی عجیب خبرنگار‌ آلمانی! 🔺خبرنگاری آلمانی نوشته اول که خبر کشته شدن دو خبرنگار را خواندم شوکه شدم، اما بعد که فهمیدم متعلق به المیادین هستند خیالم راحت شد. ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان های القسام: در سه روز گذشته عملیات سنگینی را علیه نیروهای دشمن انجام دادیم که منجر به کشته شدن حتمی آنان شد. مجاهدان ما روز سه شنبه در منطقه التوام کمین کردند که در این کمین حداقل 5 سرباز را کشتند و منتظر نیروهای امدادی بودند و آنها را در کمین گرفتار کردند و با آرامش عقب نشینی کردند. قهرمانی مجاهدان ما در میدان نبرد مایه مباهات هر آزاده در جهان است که با نیروی مهاجم وحشی روبرو هستیم. دشمن هنوز خسارات واقعی خود را که می دانیم و می بینیم پنهان می کند و مجاهدان ما کشتار سربازان دشمن را از نزدیک تماشا می کنند. بعدازظهر دیروز مجاهدان ما سر تونل را به تله انفجاری مجهز کردند و با نیروی ارتش اشغالگر منفجر کردند و به دنبال آن یکی از سربازان را در منطقه قالیبو به درک رساندند. ما نقشه دشمن برای پیروزی سریع در غزه را خنثی کردیم و مجاهدان ما در مواضع خود مستقر هستند. به نظر ما تلفات انسانی دشمن هنوز شروع نشده است. امروز پنجشنبه یک نیروی صهیونیستی برای تصرف ساختمانی در محله زیتون پیشروی کرد اما مجاهدان ما به آن حمله کردند و برج تانک در حالی که یک سرباز حضور داشت تخریب شد. آنچه دشمن برای طولانی شدن نبرد روی آن حساب می کند، جنایات و قتل عام است و ما آمادگی خود را برای ادامه مبارزه بدون توجه به اینکه تجاوز چقدر طول بکشد تأیید می کنیم. ما به مبارزان مردم خود در کرانه باختری درود می فرستیم ما درود می فرستیم به نیروهای ملت (اسلامی) ما که با اقدامات میدانی مستقیم در جبهه های مختلف برای حمایت از مردم ما آمده اند آنچه دشمن در آتش بس موقت و معامله مبادله جزئی پذیرفت، همان چیزی است که ما قبلاً مطرح می کردیم. ما به برادران خود در لبنان که اشغالگر را در جبهه شمالی محاصره کرده و مواضع آن را تخریب می کنند، درود می فرستیم و به برادران خود در عراق نیز درود می فرستیم. ما به نیروهای ملت (اسلامی) خود به ویژه برادرانمان در يمن ، لبنان، عراق و در هر جبهه ای که برای ضربه زدن به دشمن تلاش می کنند، درود می فرستیم. ما این درد را با مردم خود شریکیم، با شما، همراه شما و از شما هستیم ما در مقابل این دشمن ایستاده‌ایم که در هر کتاب (مقدسی) نفرین شده و همه مردم آزاده از او دوری می‌کنند. امّا نصرت خدا نزدیک است و آن مسیر جهادی (که انتخاب کردیم، پایانش) پیروزی یا شهادت است، سلام و رحمت و برکات خدا بر شما باد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔻لبخند دخترک فقط یک چیز را فریاد میزند: کی خسته است ؟ دشمن... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📸 توئیت عبری هشدار رهبر انقلاب، درباره عمر رژیم صهیونیستی 🔹 در متن این توییت، آمده است:«باخت سنگین رژیم صهیونیستی در ۷ اکتبر با این بمباران‌ها جبران نخواهد شد. عمر رژیم غاصب را کوتاه‌تر خواهد کرد و این ظلم و بی‌رحمی بی‌پاسخ نخواهد ماند.» 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥همسر شهید احمدی روشن: به خاطر جنگ لبنان به او «بله» گفتم! 🔹زهرا بلوری کاشانی - همسر شهید احمدی روشن: یکی از اولویت‌های همیشگی شهید احمدی روشن، نبرد در لبنان بود و می‌گفت اگر لازم باشد، خودم هم به جنگ می‌روم؛ من با همین باور، پاسخ «بله» به او دادم. 🔹قبل از اینکه وارد سایت نطنز شود، به خاطر رشته تحصیلی‌اش چند ماهی هم در نیروی قدس فعالیت داشت چون نیاز حوزه مقاومت، در آن موقع به رشته او مربوط می‌شد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌اردنی‌ها ندای ابوعبیده را لبیک گفتند مردم اردن پس از سخنان ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام در امان به خیابان آمده و حمایت و همبستگی خود با مردم غزه و مقاومت فلسطین را اعلام کردند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
♦️یک قاب عکس خاص تصاویر فرزندان رهبران و مسئولان حزب الله که در نبرد با رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢حمله از فاصله صفر که میگن اینجوریه! 🔹نیروهای قسام با لباس نظامی سربازان صهیونیست به 3 تک تیرانداز اسرائیلی که تو خونه فلسطینی ها مخفی شده بودن حمله کردن و اینجوری سوراخ سوراخشون کردن! 🔹حالا هر چی هم اسرائیل درباره آمار سقط شده هاش دروغ بگه بلاخره که فیلم هاش بیرون میاد... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
تا بر سر کار بود همه چیز را تازه "صبح شنبه" می فهمید اما امروز مدعی‌ست که از پشت پرده‌ها خبر دارد؛ چون دیروز سعی بر گردن نگرفتن داشت و امروز قصد تحمیق مجدد مردم و سیاسی بازی را دارد؛ آنهم درحالیکه دوران "بگم بگم" مدتهاست که گذشته و نظام نیز چیزی برای مخفی کردن ندارد که ترس از بازگو شدنش داشته باشد!😏 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تفاوت فیلم‌های مقاومت و صهیونیست‌ها از جنگ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🚢فروش کشتی اسرائیلی دست یه خانم دکتر اسرائیلی بوده نعش کشی سربازای اسرائیلی رو می‌کرده محل بازدید یمن 😂😂😂 دارم میفروشمش حراج زدم به مالم به خاطر عیالم 😂 📌 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
💢اگه میبینید حتی روی این خرابه ها دارن زندگی میکنند، به خاطر امید به آبادانی دوباره فلسطینه 🔹میخوان به دنیا بگن اینجا فلسطینه و به هیچ عنوان حاضر نیستند اونو تقدیم دشمن کنند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
♦️رسانه‌های صهیونیستی: ما میدانیم که یوسف شهلای معروف به "عبدالرضا شهلای" این فرمانده بلند پایه‌ی سپاه قدس ایران عملیات حوثی‌ها علیه یک کشتی اسرائیلی در نزدیکی تنگه باب المندب را رهبری کرده است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 تصاویری از شهید عباس محمد رعد در مسیر پیاده‌روی اربعین و ویدیویی از گفت‌وگو با شهید حاج قاسم سلیمانی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔺گزارش روزنامه العربی الجدید یک منبع مطلع فاش کرد که ایران به درخواست دولت تایلند "نقش نسبی در میانجیگری" ایفا کرد. 🔹 تهران پس از تماس با رهبری حماس، اطلاعات و جزئیاتی را در مورد وضعیت ۲۳ کارگر اسیر در اختیار دولت تایلند قرار داد. این منبع توضیح داد که حماس تایید کرده است که با میانجیگری ایران آنها را بدون هیچ قید و شرطی آزاد خواهد کرد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قال الامام المهدى عليه السلام : أنَا الَّذي أملأَُها عَدلاً كَما مُلِئَت جَورا ؛ حضرت امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فرمودند : منم كه زمين را از عدالت لبريز مى كنم ، چنان كه از ستم آكنده است . بحار الأنوار ، ج 52 ، ص 2 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
✍امام علی علیه‌السلام: زمانی که قائم ما ظهور کند کینه‌ها از سینه بندگان بیرون می‌رود. 📚مکیال المکارم، ج۱، ص۱۰۱ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خداحافظی اسرای اسرائیلی با سربازان مقاومت 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
💢ایشون یکی از افسران ارتش اسقاطیله که در اولین روز عملیات زمینی علیه حماس قول داده بود تا زمانی که عناصر حماس از بین نره برنمی گرده.. 🔹ولی روز سوم عملیات یه گلوله یاسین نوش جان کرد و اینجوری چلاق برگشت. 🔹خلاصه که دیگه بقیه افسراشون یاد گرفتند برای شلوار سه خطی های حماس رجز خونی نکنند😂 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰رهبر انقلاب خطاب به بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری جهان درباره داشتن فرزند بیشتر گفتند: شماها که بهترین‌ها هستید، شایسته است که بیشترین‌ها را داشته باشید 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
💢فقط با نگاه کردن به چهره اسرای آزاد شده دو طرف میشه طرف پیروز میدان رو تشخیص داد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .