eitaa logo
بصیر 💠
802 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سوزش شدید خبرنگار شبکه صهیونیستی اینترنشنال از سیلی ایران به اسرائیل و بازخواست آمریکا به دلیل عدم پاسخ به تهران! 🔹«آرش اعلایی» خبرنگار اینترنشنال در واشنگتن: اگر رئیس‌جمهور آمریکا می‌دانست قرار است جمهوری اسلامی حمله کند چرا کاخ سفید را ول کرده و به خانه ییلاقی خود سفر کرد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 اتحاد شیاطین کدام کشورها در حمله ترکیبی سپاه پاسداران از اسرائیل دفاع کردند 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🛑بعضی منابع خبری می‌گویند: حداقل 44 افسر نظامی موساد در پایگاه هوایی نواتیم به هلاکت رسیدند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷تلفات سنگین موساد در عملیات دیشب ایران علیه رژیم صهیونسیتی‌ 🔹یک منبع آگاه اعلام کرد: 🔹پایگاه هوایی نواتیم، علاوه بر استقرار اسکادران‌های اف۳۵ اسراییل، آشیانه هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونسیتی نیز بود و همچنین تعداد زیادی از افسران اطلاعاتی و عناصر ارشد موساد نیز به‌طور دائم در این پایگاه حضور داشتند. 🔹در عملیات شب گذشته، به‌طور خاص ساختمان محل استقرار این عناصر هدف اصابت مستقیم دو فروند از موشک‌های ایرانی قرار گرفته که طبق اطلاعات منابع میدانی، به‌طور کامل تخریب شده و صهیونیست‌ها تا همین لحظه مشغول خارج کردن اجساد از زیر آوارها هستند. 🔹به گفته این منبع آگاه، برآوردهای اولیه از به درک واصل شدن بیش از ۶۰ افسر اطلاعاتی رژیم صهیونسیتی در این عملیات حکایت دارد. منبع : کانال جهان بین الملل 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷رسانه های صهیونیستی با انتشار تصویری از کلاهک موشک های سپاه از مکانیزم فریبنده این موشکها که توانستند با منحرف کردن پدافندهای هوایی به اهداف مد نظر خود برخورد کنند اظهار شگفت زدگی کردند 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴منابع آگاه اعلام کردند هیچ تلفاتی در اسرائیل نداشته است .😂😂 ━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═━ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 همه جزئیات درباره عملیات تاریخی ایران ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔵زیر توییت‌های جکسون از همه جای دنیا ؛ زن و مرد نوشتن : We all stand with Iran ما همه کنار ایران می ایستیم و از ایران حمایت میکنن 😎😎😍😍😍 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
30.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ویدئوی کامل‌تر از لحظه شلیک موشک‌های بالستیک نیروهای هوافضای سپاه در عملیات دیشب 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ نماینده مجلس سنا پاکستان: 📍ایرانیان به دلیل این حمله شجاعانه، شایسته تبریک هستند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
عقب‌نشینی آشکار وزیر اسرائیلی از تقابل با ایران 🔹«بنی گانتز» عضو کابینه جنگی اسرائیل: با تشکیل یک ائتلاف منطقه‌ای در زمان و به گونه‌ای مناسب به مصاف ایران خواهیم رفت. 🔸پیش از این برخی مقامات اسرائیلی ادعا می‌کردند که رژیم صهیونیستی به سرعت حمله ایران را پاسخ خواهد داد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 وال استریت ژورنال: گستره حمله ایران یکی از بزرگترین حملاتی است که در جنگ های مدرن، دیده شده است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
آکسیوس: ایران به هرگونه حمله جدید پاسخ می‌دهد 🔹آکسیوس به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی: ارزیابی آمریکا این است که ایران به هرگونه حمله بزرگ وآشکار اسرائیل به خاک ایران با دور جدید حملات موشکی و پهپادی پاسخ خواهد داد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تمسخر ادعای رهگیری ۹۹ درصدی موشک‌های ایران 🔹ادعای رهگیری ۹۹ درصدی و زخمی‌ شدن یک کودک که توسط رژیم اسرائیل پیوسته تکرار می‌شود آنقدر مضحک است که حتی کارشناس و تحلیلگر BBC فارسی نیز آن را به سخره می‌گیرد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
افشاگری کارمند سابق اطلاعاتی آمریکا از شاهکار موشکی ایران «اسکات ریتر» افسر پیشین اطلاعاتی آمریکا: ایالات متحده یک رادار باند ایکس پیشرفته AN/TPY-2 مستقر در هار قرن، در صحرای نقب دارد. ماموریت آن شناسایی پرتاب موشک‌های ایران و ارسال داده‌های هدف‌گیری به ارو و دیوید اسلینگ اسرائیل و باتری‌های تاد ABM آمریکا است که برای حفاظت از سایت‌های حساس اسرائیل از جمله دیمونا و پایگاه‌های هوایی نواتیم و رامون مستقر شده‌اند. موشک های ایران هر دو پایگاه هوایی نواتیم و رامون را هدف قرار دادند. بهترین رادار جاسوسی دنیا که با پیشرفته ترین پدافند ضد موشکی دنیا کار می کند، در مقابل حمله ایران ناتوان بود. برای همه کسانی که تلاش می کنند وقایع دیروز را به عنوان یک پیروزی اسرائیل بپندارند، این واقعیت را بجوید: بهترین سامانه دفاع موشکی جهان نمی‌توانست از سایت‌هایی که وظیفه حفاظت از آنها را در برابر حملات موشک‌های ایران بر عهده داشتند، محافظت کند. چه کسی برتری بازدارندگی دارد؟ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴واکنش بیژن عبدالکریم منتقد جمهوری اسلامی به حمله ایران به اسرائیل 🔹اینجانب، بیژن عبدالکریمی، به عنوان عضو بسیار کوچکی از جامعۀ فلسفی و دانشگاهی کشور، از حملۀ اخلاقی، عادلانه بسیار سنجدیده و عاقلانۀ نیروهای دفاعی کشور عزیزمان، ایران، با تمام وجود و به نحو تمام قد دفاع کرده، از خداوند بزرگ سلامت، عزت و مؤفقیت همۀ نیروهای نظامی و دفاعی کشورم را آرزومندم و هر گونه سخن یا حرکتی در جهت تضعیف آنان یا تعمیق شکاف‌های اجتماعی در شرایط تاریخی کنونی، از هر دو قطب اجتماعی، را خیانت به این سرزمین و مردم مظلوم و رنج کشیدۀ آن می‌دانم. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
♨️ کان نیوز: حوثی ها ده ها موشک و پهپاد را در آمادگی کامل در صورت تصمیم اسرائیل به انتقام علیه ایران مستقر کرده اند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
رسانه صهیونیستی: ایران با عقلانیت مطلق عمل می‌کند 🔹روزنامه معاریو رژیم صهیونیستی نوشت که ایران مدت‌ها قبل از این حمله پیروز شده بود و پاسخ آن به اسرائیل اهمیت نمادین داشت؛ زیرا ایران با عقلانیت مطلق عمل می کند و ما باید از درایت ایران درس بگیریم. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻فایز الدویری، تحلیلگر مشهور شبکه الجزیره: ایران قواعد جدیدی را در منطقه وضع کرد؛ ایران توانمندی‌ها و قدرت‌های مختلفی دارد که در حمله دیشب از تمام آن استفاده نکرد؛ موشک‌های مافوق صوت هایپرسونیک یکی از آن‌هاست! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بهترین پاسخ‌ها برای این شبهه که: ❌حمله تنبیهی تاثیری بر نداشته است 🔻منظرپور، سردبیر سابق بی‌بی‌سی: 🔻 حمله ایران معادلات نظامی جهان را تغییر داد. 🔻 تمامی پدافندهای اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حمله ایران شکست خوردند؛ این یک تغییر موازنه استراتژیک در خاورمیانه و جهان است! 🔻 گنبد آهنین کاملا در برابر ناتوان نشان داد؛ اسرائیل فکرش را هم نمی‌کرد. 🔻 در ، چنین پاسخی از سوی حاکمان ایرانی به یک کشور متخاصم وجود نداشته است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
دادستانی تهران علیه حسین دهباشی اعلام جرم کرد 🔹دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم‌زنندگان امنیت روانی جامعه علیه حسین دهباشی اعلام جرم کرد. 🔹در همین راستا ضمن اعلام جرم، این فرد برای ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شد. 🔹روز گذشته نیز دادستانی تهران در راستای حفظ امنیت روانی جامعه علیه چند روزنامه و فرد از جمله روزنامه جهان صنعت، روزنامه اعتماد، عباس عبدی اعلام جرم کرد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
⭕️بله،حامیان جنگ و تحریم همان رانت‌خواران بازار ارز و سکه هستند. هر کس در اقتصاد ایران به دقت غور کند به این نتیجه خواهد رسید. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
⭕️بعد از این‌که دیدم ایرانِ شیعه، در سایه سکوت بیش از یک میلیاردونیم سنّی چه کرد، از اینجا ودر صحت کامل عقل ودرمقابل همه جهان، تشیع خود را اعلام می‌کنم، وبرادران وخواهرانم را دعوت می‌کنم شیوه علی بن ابی‌طالب (ع) واهل بیت رسول خدا (ص) را پیش گرفته واز دشمنانشان اعلام برائت کنند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
⭕️تجمع سراسری اصناف، بازاریان و آحاد مردم در مساجد بازار در حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در مقوله حجاب و عفاف دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عملیات ایران، غولی که از اسرائیل ساخته بودند را فرو ریخت 🔹 دکتر «حسین الموسوی» سخنگوی رسانه‌ای جنبش نُجَباء: ◽️ عملیات شب گذشته ایران، تمام معادلات را تغییر داد و غولی که از اسرائیل ساخته بودند را فرو ریخت. ◽️ جمهوری اسلامی کاری کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی، مجبور به بازنگری در محاسبات خود شوند. ◽️ ملت عراق و به عبارتی ملت‌های عربی و اسلامی، حالا احساس پیروزی دارند و می‌دانند قدرتی هست که می‌تواند موازنه قدرت را در هر لحظه که بخواهد تغییر دهد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .