eitaa logo
بصیر 💠
800 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
ایشون آقای محقق داماد هستند، داماد لاریجانی ها، استاد راهنمای «رساله دکتری شهید رئیسی» در جلسه دفاع شهید بوده اما در برابر تهمت ها سکوت کرد! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷 اگر امروز فضای مجازی ساماندهی شده بود و دست جبهه‌ی حق بود، بجای اینکه دشمن هر روز چند خبر دروغ و نفرت‌انگیز درباره کار کند و اجازه ندهد اخبار صحیح توسط مخالفینش پخش شود، ما اجازه نمی‌دادیم درباره‌ی این شهید دروغ ببافد و فاحشه‌هایش مجازی را به گند بکشند. ⬅️ قس علی هذا هر واقعه‌ای که در کشور اتفاق می‌افتد و در وارونه نشان دادنش سودی برای دشمن هست... 🔊 تا به کی باید این سلطه‌ی فرهنگی بر کشور را تحمل کنیم؟ شبکه ملی اطلاعات قدم اول است. سپس صادرات محصولات دیجیتال آغاز خواهد شد. ما هم میتوانیم حکمران فضای مجازی در سطح جهانی باشیم. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷 گفته میشود جناب آقای مهندس اسکندری وزیر جهاد کشاورزی دولت احمدی نژاد قصد ورود به انتخابات را دارند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 اینقدر که این اصلاح طلبان و ضد انقلاب ها از خبر حضور در انتخابات ترسیدند و لرزیدند از خبر حضور دیگرانی مثل احمدی نژاد و قالیباف نترسیدند.. لذا وحشیانه و جنون آمیز مشغول تخریب شدید جلیلی شدند ولی در واقع نمیفهمند که به حول و قوه الهی این تخریب های آنها کمک خوبی برای رای آوری جلیلی خواهد شد 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نمی‌توانم همه چیزها را بگویم 🔹 روایت شنیدنی آیت‌الله صفایی بوشهری، از ملاقات با رئیس جمهور، یک هفته قبل از شهادت 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 اطلاعات جدید از ترور سردار سلیمانی در کتاب تازه تالیف فرمانده وقت سنتکام (مجری ترور حاج قاسم) 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴هیچوقت قدیمی نمیشه این کلیپ پاسخ یک خانم به پیرزنی که گفت انتخابات انتصاباته! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞 هشدار: حاوی تصاویر بسیار دلخراش 📌تصاویری از جنایت هولناک دیشب تروریست های بنی صهیون، پس از ناتوانی در مقابل مقاومت 🔸چند اردوگاه آوارگان در رفح - مناطقی که توسط سازمان ملل و ایالات متحده منطقه امن معرفی شده بود- شب گذشته با ۸ موشک سنگین هدف قرار گرفت و تا این لحظه شهادت ۷۰ تن مشخص شده است! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
درخواست حماس از مصر ▪️اسرائیل را وادار به خروج از رفح کنید «اسامه حمدان» از رهبران حماس: 🔹دشمن تا کنون بیش از ۳۶ هزار فلسطینی را در نوار غزه قتل عام کرده است. 🔹کشتار مردم در رفح، دروغ بودن ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه اماکن امنی در نوار غزه وجود دارد، اثبات کرد. 🔹جنایات دو روز اخیر نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی حکم دادگاه دادگستری بین المللی را به چالش کشیده است. 🔹 بار دیگر از برادران خود در مصر می‌خواهیم برای وادار کردن دشمن به عقب نشینی از گذرگاه رفح و بازگشایی آن اقدام کنند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
حماس: به‌خاطر جنایت اسرائیل در رفح، مذاکرات تبادل اسرا منتفی است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
تلاش نتانیاهو برای توجیه جنایت در رفح 🔹نتانیاهو: دیروز در رفح اشتباهی فاجعه‌بار روی داد که ما دربارۀ آن تحقیق می‌کنیم. 🔸دیروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در رفح چادرهای آوارگان را بمباران کردند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
ــ☫﷽☫ــ سلام علیکم دیروز شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ و در زمان آغاز مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ قبل از آغاز پخش زنده مراسم از رسانه ملی... هنگامیکه شخصیت‌های کشوری و لشکری وارد سالن حسینیه امام خمینی (ره) می‌شدند.. به محض ورود محمود احمدی‌نژاد؛ جمعیت یکصدا شعار داد (مرگ بر منافق) به محض ورود حسن روحانی نیز جمعیت مردمی شعار دادند (مرگ بر ضد ولایت فقیه) و (ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند) و این شعار اینقدر موج ایجاد کرد که تیم تشریفات بیت برای لحظاتی روحانی را از سالن خارج کرده و بعد از شروع رسمی مراسم به جمع برگرداندند. و این دو حرکت که نشان از بیداری جامعه و بویژه مؤمنین انقلابی دارد؛ زمانی تکمیل شد که... به محض ورود سردار حاجی زاده شعار (سردار انقلابی تو فخر انقلابی) و با ورود سردار سلامی و سردار موسوی شعار (سردار انقلابی خدانگهدار تو) و در زمان ورود سردار رادان شعار (سردار انقلابی تشکر تشکر) و (نیروی انتظامی خدا نگهدار تو) سالن و اجتماع عظیم حاضر را فرا گرفت. شنیده بودم مردم وقت شناسی داریم امّا باورم نمی‌شد که واقعاً این ملت اینقدر زمان‌شناس باشند و بارها برای همجواری با چنین ملتی از صبح شکر خدا کرده‌ام. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 مکالمه زن و مرد نامحرم چه تاثیری بر مغز هر کدام دارد ؟ 📍آیا زن و مرد می توانند فقط با هم دوست عادی باشند ؟ 🔻تحقیقی که در غرب انجام شده ‌‌💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔰 آن بهشتی که می‌گویند زیر پای این مادران است... ‌‌💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی که باد پرچم او را تکان دهد راه بهشت را به محبان نشان دهد 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .