eitaa logo
بصیر 💠
801 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 علت لو رفتن عملیات کربلای ۴ فاش شد 🔹شهدای غواص با دستانی بسته توسط ارتش رژیم بعث در اروندرود اسیر می‌شوند و باتوجه به اطلاعاتی که توسط نیروهای پشتیبان آمریکا به آن‌ها داده بود، عملیات لو می‌رود. 🔹آنچه باعث شکست ایران در عملیات کربلای ۴ شد، نه جاسوسی بود و نه چیز دیگری بلکه یک پرندهٔ آمریکایی بود که عملیات را برملا کرد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 تیتر یک خاص روزنامه ایران درباره جمع بندی رهبر انقلاب از عملکرد دولت دوازدهم و سیزدهم 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📷 این همان است 🔹تصویری وایرال شده از شباهت هیتلر و نتانیاهو! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📸 پاسخ یک کاربر فضای مجازی به دروغ یکی از حامیان پزشکیان 🔹کاری که خودشان با رئیسی کردند را به دولت نسبت می‌دهند! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
♦️طبق اعلام منابع دیروز دو کشتی ایرانی وارد این منطقه(بانیاس) شده بودند 🔹یک منبع نظامی به خبرگزاری رسمی سوریه: حوالی ساعت ۲۰ دقیقه بامداد امروز، دشمن اسرائیلی حمله‌ای از سمت دریای مدیترانه به نقطه‌ای در اطراف شهر بانیاس انجام داد که تنها منجر به خسارت‌های مادی شد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️حرف‌های توهین امیز یک حامی جلیلی خطاب به رای دهندگان پزشکیان: از این به بعد هر چه شد بجای غر زدن قر بدید!! ◀️ دولت پزشکیان یکی از مظلوم ترین دولت خواهد شد هنوز دولت را به دست نگرفته این جماعت با ابزار رسانه و پول در حال ناامید سازی مردم و تخریب دولت هستند! ◀️ اقای پزشکیان راه سختی در پیش دارید _ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
♦️‌اینا به بقیه میگن طالبان! 🔹‌طالبان باید پیش شما لنگ بندازه! 🔹‌«آدم» 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔹اینا رسماً فکر کردن باید کرکره مملکت و باید بکشیم پایین و هرکسی هر کاری دلش خواست انجام بده 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
⭕️واکنش حامی پزشکیان به لجن پراکنی سخنگوی جبهه اصلاحات 🔹جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات مدعی شده است دولت سیزدهم در حال تخلیه آب سدهاست تا دولت جدید نتواند به اندازه کافی برق تولید کند! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وحشتناک‌ترین لحظات زندگی مردم فلسطین 🔺تصاویری از لحظه برخورد موشک‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌های مسکونی در غزه 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔹 ورود ۱۰۱ هواپیمای جدید به کشور در دولت سیزدهم بدون برجام 🔹رئیس هواپیمایی: در مدت فعالیت دولت سیزدهم ۱۰۱ فروند هواپیما و هلیکوپتر وارد کشور شد که ۵۵ فروند‌ عملیاتی شده است. 🔹امروز ۲۸ شرکت هواپیمایی خارجی به کشورمان پرواز دارند و در حوزۀ حمل باری با ۵ قاره جهان کار می‌کنیم. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔹 از به جهت طالبان و دیوانه خواندن حامیان دکتر جلیلی ریاست محترم قوه قضائیه احتراما با توجه به توهین و افتراهای مکرر جناب آذری جهرمی در کارزار انتخابات و "دیوانه" و "طالبان" خواندن حامیان دکتر جلیلی که بیش از سیزده میلیون جمعیت ایران را شامل می‌شود؛ خواستار بررسی موضوع و برخورد قضایی و اعاده حیثیت از ایشان می‌باشیم. ضمنا به نظر ما یکی از دلایل بزرگ رای‌آوری نامزد مورد حمایت ایشان، ایجاد همین دو قطبی و افتراهای بی‌اساس بوده است. با تشکر ▪️کارزار برای امضای شکایت👇 https://www.karzar.net/134835 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤کارشناس ترکیه، ترک ها را از توهم درآورد! 🔸پزشکیان پیکار انتخاباتی خود را با نقل سخنان حضرت علی از نهج البلاغه آغاز کرد تا نشان دهد چقدر به دین شیعه پایبند است. 🔹ترکها هم فکر می کنند از فردا پرچم ها را در ایران پایین می کشند و یک دولت جدید ایجاد خواهند کرد که این گونه نخواهد بود. 🔸ما ترک های ترکیه ضعف احساسی داریم و فکر می کنیم همه دنیای ترک و ترک های خاورمیانه و ایران با حسرت به ما نگاه می کنند! 🔹اینگونه نیست که بگوییم برادران ترک ما آمده ایم تا با هم الحاق شویم! این طور نخواهد بود! بالاترین هویت برای آذری ها، ایرانی بودن است که باعث شده ساختار عجیبی داشته باشند و نباید آنها را با خودمان اشتباه بگیریم! 🔸رهبر دولت عثمانی شاه سلیمان و شاه سلیم بود و رهبر دولت ایران شاه اسماعیل صفوی که نگران هویت ترکی نبود! 🔹هیچ کس فکر نکند ترک ها آنجا را اداره خواهند کرد. چنین وضعیتی آنجا وجود نخواهد داشت. ایران ایران است! 👤احسان موحدیان 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ نماینده مجلس فرانسه پس پیروزی در انتخابات پارلمان: 📍به زودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهیم شناخت... ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
☑️شهید رئیسی پای هیچ هواپیمایی عکس یادگاری نگرفت! اما توی دولتش ۱۰۱ فروند هواپیما به ناوگان هوایی کشور اضافه شد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻سخنان ، دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی پس از وقایع ۱۸ تیر ۷۸: "این اراذل و عناصر نامطلوب هر جا که باشند با شدت سرکوب خواهند شد.." 🔻سخنان سید محمد خاتمی رئیس جمهور وقت بعد از حادثه کوی دانشگاه: 🔸شورش و بلوا در تهران، حادثهٔ زشت و نفرت‌آوری بود که ملت عزیز و مقاوم و صبور و منطقی ما را مکدر کرد. 🔹آنچه در تهران پیش آمد، لطمه به امنیت ملی بود؛ تلاشی بود برای برهم زدن آرامش مردم شریف و تخریب اموال عمومی و خصوصی و بالاتر از آن، اهانت به نظام و ارزش‌های آن و مقام معظم رهبری. 🔸حادثهٔ شورش، یک حرکت کور، یک بلوا، یک حرکت ضد امنیتی، با شعارهای منحرف‌کننده بود که به نظر من برای مخدوش کردن شعارهای مطرح‌شده در دوران جدید ریاست‌جمهوری به وجود آمد. 🔹تحریک احساسات مردم متدین و دل‌سوز و وطن‌خواه که تاب تحمل حمله به ارزش‌ها، رهبری، و مقدسات خود را ندارند، فقط از آن جهت صورت گرفت که ملت به خشونت واداشته شود. 🔸در واقع این شورش، نه تنها یک اقدام ضد امنیتی بود بلکه اعلام جنگی بود به رئیس‌جمهور و شعارهای او. ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📸 حضور رئیس‌جمهور منتخب در جمع عزاداران، حسینیۀ هدایت _ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔺مسکو: ایران را به‌عنوان میانجی‌گر مذاکرات صلح اوکراین قبول داریم ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
👆اصلاحات نیوز گزارشی منتشر و ادعا کرده دولت حداقل طی ۴ سال آینده باید ٨٧٣ هزار میلیارد تومان بدهی بازمانده از دولت کنونی را تسویه کند. 🔹 توضیحی نمی‌دهیم. فقط نمودار را میگذاریم تا بدانید۳ سال پیش دولت مغول روحانی چه بدهی تی تحویل دولت رئیسی داد و ایشان در پایان دولت خود چه چیزی را تحویل می دهد. 🔸زبان اصلاحات نیوز بعد از فاجعه هشت ساله روحانی چه طور این قدر دراز است؟ کسی می داند؟🤔 ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
32.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥رکورد آسفالت در تهران شکسته شد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
32.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥رکورد آسفالت در تهران شکسته شد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توصیه کشیش مسیحی از نیوجرسی به مخاطبانش 🔺اگر تاکنون کربلا نرفته‌اید حتما بروید. 🔺حضور خدا را در آنجا دیدم! قدرت خدا را حس کردم. ارتباط قلبی با امام حسین پیدا کردم و اشکم جاری شد! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔹 دولت‌ها باید در اداره کشور طوری عمل کنند، که بعد از پایان دولت تبدیل بشن به الگو نه درس عبرت... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺درگیری بین هواداران تیم ملی انگلیس و هلند قبل از شروع بازی ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .