فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فکر کردیم دهه نودی ها، دیگه آیین ها و سنت های دین رو قبول ندارن و همه چیز رو بوسیدن گذاشتن کنار!
🔹 با نشر عشق و ارادت اینجور بچه ها، دلگرمی بدیم به بزرگترها که نسل بعد شون مثل مردان بزرگ، پای آرمان های این انقلاب ایستادن!
🔹 مادرم قـبلِ پـدر، نامِ تــو را یادم داد / عادتِ کودکے ماسـت، حُسین گفـتنِ ما
💠 کانال بصیر
📡 🇮🇷 @BASIR1
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📱 ویژه #استوری ؛ #تصویری
📝 ما را بقیه پس زده بودند هزار بار
ما را حسین بود که آدم حساب کرد
▪️#امام_حسین
💠 کانال بصیر
📡 🇮🇷 @BASIR1
.
16.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👤 #کلیپ روایتگری داستان تلنگری «ماجرای دو کیلو شکر» توسط حاجحسن #خلج تقدیم نگاهتان
📥 دانلود با کیفیت بالا
▪️ #امام_حسین
رسانه اهلبیتمدیا
@AhleBeytMedia
Www.AhleBeytMedia.ir
💠 کانال بصیر
📡 🇮🇷 @BASIR1
.
20.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👤اینجا لسآنجلس است و این ایرانیان بانیان این هیئت هستند
بانوی هموطنمون که در حال پخش غذای نذریست این ویدیو رو ارسال کرده
ببینید خواهرشون چجوری با حجاب پرچم قمر بنیهاشم رو بلند کردند
تازه به دوران رسیدههای شبکهی منوتو و...جمعیت رو ببینید و بسوزید
هیئتالرضای لسآنجلس محرم ۱۴۰۲
💠 کانال بصیر
📡 🇮🇷 @BASIR1
.
پیر زن تنهای ترکیه ای خود را کشت: صاحبخانه مسؤول مرگ من است
افزایش بی رویه قیمت ها در ترکیه ، مردم این کشور را در تنگنا قرار داده است. در یک رویداد جدید و غم انگیر، یک پیر زن ترکیه ای به دلیل ناتوانی در پرداخت اجازه خانه ، خودکشی کرد.
به گزارش عصر ترکیه ، صاحبخانه این پیر زن تنها، اجاره ماهانه را از 3 هزار به 10 هزار لیر افزایش داده بود. این پیر زن که با حقوق بازنشستگی همسر متوفایش زندگی می کرد، نتوانست صاحبخانه را به اجاره کمتر متقاعد کند.
در نهایت صاحبخانه تصمیم گرفت پیر زن را بیرون کند و او هم خودکشی کرد و در بیمارستان جان سپرد
پ.ن: اینها را بزنید به صورت آقازادهای که اقتصاد ترکیه را برتر میدانست وبرایش مستند رپرتاژ میکرد #شمقدری
💠 کانال بصیر
📡 🇮🇷 @BASIR1
.
«در دورهی طاغوت، آدمی مثل تقیزاده، به این مضمون گفت که ایران باید از فَرقِ سر تا ناخن پا غربی بشود؛ یعنی سبک زندگی در ایران باید غربی بشود. امروز هم تقیزادههای جدید از این حرفها میزنند... آنهایی که پشت سر سند ۲۰۳۰ -سند ۲۰۳۰ یعنی برگرداندن سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی- میایستند، همان #تقیزادههای_امروز هستند.»
امام خامنهای ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
❇️«#غرب_باوری» و «#مرعوبیت» ویژگی تقی زادههاست
https://farsi.khamenei.ir/others-dialog?id=42953
#تقیزادههای_امروز
#مسئولان_هوشیار_باشند
#تغییر_ذهن_مسئولان
#قانون_داریم
#لایحه_حجاب
💠 کانال بصیر
📡 🇮🇷 @BASIR1
.
🔴مطالبهگریِ آرمانها #نیاز_مبرم
آنچه من بر آن تأکید میکنم، این است که ما امروز در جامعهمان #نیاز_مبرم داریم به اینکه آرمانها را مدام #تکرار کنیم، مدام بگوییم، مدام روی آن کار کنیم، مدام مطالبه کنیم. این مطالبهگری خیلی چیز خوبی است.
#مطالبهگریِ_آرمانها از آن چیزهایی است که از آن نباید دست برداشت.
📌اگر چنانچه این حجم عظیم و وسیع تهاجم به افکار عمومی از سوی ضدّ انقلاب با این مطالبهگریها مواجه نشود، قطعاً #ویرانگری خواهد کرد.
❇️یادآوری آرمانها، مطرح کردن آرمانها، خواستن آرمانها، طلبکاری نسبت به تحقّق این آرمانها یک سدّی است در مقابل تخریب افکار عمومی و فضاهای نخبگانی -که متأسّفانه روی فضاهای نخبگانی هم دارند کار میکنند- و فضاهای #مدیریّتی؛ که در مواردی هم #متأسّفانه_بیتأثیر_نبوده.
📣 اینجا یک #لشکری_از_جوانهای_مؤمن و انقلابی لازم است که وارد میدان بشوند، مطالبه کنند آرمانها را و خودشان کمک کنند به تحقّق این آرمانها که البتّه اینکه حالا چهجوری کمک کنند، جای بحث دارد؛
پس بنابراین، احتیاج است به یادآوری این آرمانها با همان زبانِ ویژهی جوانِ مؤمنِ انقلابی که از خصوصیّاتش صراحت است، از خصوصیّاتش شجاعت در گفتار است؛ اینکه شجاعانه حرف خودش را بزند. امروز نسبتاً همینجور هم بود؛ ما احساس کردیم یک انگیزهی شجاعانهای وجود دارد برای اینکه بگویند یک چیزهایی را. اگرچه من بعضی حرفها را قبول ندارم امّا شجاعت را قبول دارم؛ این احساس #روحیهی_تهاجم را در جوان دانشجو و جوان انقلابی، من #کاملاً_قبول_دارم.
بایستی این ارزشها بهصورتِ صریح، هوشیارانه، #دائماً_مطالبه_بشود؛ [از سوی] جوانِ پای کار.۱۳۹۷/۰۳/۰۷
https://farsi.khamenei.ir/newspart-index?tid=5399&p=20#69373
#لشکری_از_جوانهای_مؤمن
#فلسفه_وجودی_نظام
#تحقق_ارزشها
#مطالبهگریِ_آرمانها
#احکام_اسلام
#اعمال_حاکمیت_لازمه_تحقق_ارزشها
#نفوذ #تقی_زاده_های_امروزی
💠 کانال بصیر
📡 🇮🇷 @BASIR1
.
🔻رخنهی لیبرالیسم در جبههی انقلاب
🖊 مهدی جمشیدی
۱. برخی نیروهای تجدیدنظرطلب در درون جبههی انقلاب، نسبت به غیرانقلابیها، ملایم و منعطف و مداراییاند اما انقلابیهای اصیل را بهشدت، طرد و نفی و سرکوب میکنند. اگر اینان به انقلابیهای اصیل بگویند «سوپرانقلابی»، اختلاف و انشقاق ایجاد نکردهاند، ولی اگر انقلابیهای اصیل به آنها بگویند «صورتی»، گسستآفرین و وحدتشکن هستند. در واقع، سیئات انقلابیهای اصیل، حسنات اینان است. پس با معیارهای دوگانه و خودخواهانه مواجه هستیم.
۲. تعبیر دقیقتر و زیباتری که میتوان دربارهی اینان به کار برد، «انقلابی نمایشی» است؛ چون انقلابیگریشان، از برخی ظواهر و صورتها فراتر نمیرود و عمق هویتی ندارد. وانمود میکنند که انقلابیاند، اما دچار چرخش و دگردیسی شدهاند.
۳. شاید اولین برچسب را به این جماعت، شهید بهشتی زد که به آنها گفت «نیروهای بینابینی». یعنی هم این طرف هستند و هم آن طرف. آدمهای دوشخصیتی که هنوز تصمیم نگرفتهاند چه باشند.
۴. در دههی اخیر، عدهای رفتند زیر پرچم «اسلام رحمانی». آیتالله خامنهای هم در مقابلشان گفت اسلام رحمانی، همان معارف نشأتگرفته از «لیبرالیسم» است. این هم از برچسب غلیظ ایشان. بعد از مطهری و بهشتی، دیگر چندان اصطلاح «التقاط» را به کار نمیبرند. من اینان را التقاطی میدانم؛ همان «اسلام رحمانی» که ترکیب اسلام و لیبرالیسم است.
۵. برخی از انقلابیها کوشیدند ادای اصلاحطلبان درآورند. شدند کپی کپی. از اصالتها بریدند و به اصیلها گفتند تندرو. البته درباره صورت مشترک و مخرج مشترک داشتنشان با اصلاحطلبان، هیچگاه توضیح ندادند. نرمنرمک چرخیدند.
۶. دربارهی «برجام» و «فضای مجازی» و «حجاب»، مانند خاتمی و اصلاحطلبان فکر میکنند. فقط مشکل اینجاست که برخلاف اصلاحطلبان، تعبیر «حضرت آقا» را هم ضمیمهی استدلالهای اقتباسی خود میکنند.
۷. حاجقاسم را نیز از آن خود میدانند؛ همان کسیکه میگفت دختر شهید، فقط به قصد «هدایت» میتواند با دختر بدحجاب، ارتباط داشته باشد نه به قصد «رفاقت»؛ یعنی حتی رفاقت با اینان را نیز نمیپسندید. نمیدانند سیاست حاجقاسم، «سیاست هدایت» بود نه «سیاست تمایز». هم برجام را تصمیم نظام میدانستند و هم فتوحات منطقهای حاجقاسم را میطلبیدند.
۸. رهبر انقلاب از سه مرحله سخن گفتهاند: خودسازی، جامعهسازی و تمدنسازی. اینان چون در مرحلهی خودسازی، شکست خوردهاند، ارادهی انقلابی ندارند و بهجای جامعهسازی، در پی جامعهسنجی هستند تا مطابق ذائقه، حکومت کنند.
۹. در اغتشاش سال گذشته دیدید که «مواضع دوپهلو» داشتند. هرچه فریاد داشتند بر سر نظام و نوع حکمرانی کشیدند؛ مانند خاتمی. دوگانهی نظام/ مردم را پذیرفته بودند؛ همانند اصلاحطلبان.
۱۰. حداقل یک دهه است که کسانی در درون جبههی انقلاب، التقاطی شدهاند. کلیدواژههایی هم دارند: وحدت/ خلوص، همبستگی/ دوقطبیشدن، عقلانیت/ تندروی، فرهنگ/ امنیت، جذب حداکثری/ طرد، و ... . از همهی اینها روایت غلط دارند.
۱۱. از اصول بریدهاند اما انتظار دارند که همچنان در هستهی مرکزی گفتمان انقلاب باشند. به ما میگویند «تنگنظری» نکنید ولی مسأله این است که خودشان «تجدیدنظر» کردهاند. دایرهی انقلاب و خودی نیز باید متناسب با بازاندیشیهای دورهای آنها گشاد شود؛ چون معیار، اینانند نه ارزشها.
۱۲. به همان معنا که امام خمینی به بازرگان، «برچسب لیبرال» زد، من هم این اصطلاح را به اصولگرایی نسبت میدهم. روح بازرگان در بخش عمده اصولگرایان، حلول کرده است. «اسلام رحمانی»، فصل مشترک اصولگرایان و اصلاحطلبان شده است. اسلام رحمانی، یعنی لیبرالیسم و هر کس به مؤلفههای آن معتقد باشد، دچار التقاط شده است؛ چه اصلاحطلب و چه انقلابی.
۱۳. جالب اینکه میان «بدنه» و «بالاییها»، تفاوت آشکار وجود دارد؛ بدنهی انقلابی که در کف هستند، وفادارند اما هرچه فراتر میرویم و به نخبگان میرسیم، موارد استحاله بیشتر میشوند. گویا وضع اجتماعی (قدرت) و وضع فکری (حقیقت)، تا حدی با یکدیگر نسبت عکس دارند. ازاینرو، جماعت از راه انقلاب بازگشته و به تفکر اصلاحات پیوسته، اکثریت نیستند که «واسازی فکری»ام به «واگرایی اجتماعی» برسد.
۱۴. از هرچه که واسازیشان کند متنفرند؛ مثل همین متن! بیدرنگ، واکنش منفی نشان میدهند و برآشفته میشوند. نگرانند که مبادا نسبتهای فکری و هویتی پنهانشان با اصلاحطلبان آشکار شود. میگویند خودمان هستیم ولی تاریخ اصلاحات میگوید تکرار آنهایند. تجدیدنظرطلبی را از سطر نخست آغاز کردهاند.
۱۵. راه «بازسازی انقلابی» از «واسازی اصولگرایی» میگذرد. اینان برای تداوم قدرت خویش، امکانهای انقلاب را به زنجیر بستهاند و مردم را در انتظار جهش تاریخی، دلسرد کردهاند.
💠 کانال بصیر
📡 🇮🇷 @BASIR1
.
6.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاد ازغدی :
هیچ امر به معروفی بی اثر نیست.
از امام حسین بیامکاناتتر داریم ؟
💠 کانال بصیر
📡 🇮🇷 @BASIR1
.
⚠️هشدار
🔺مراقب رخنه و نفوذ منافقین و کفار در صفوف عزاداران حسینی باشید!
🔺دشمنان در پی ایجاد بلوا، دیوارنویسی، پارچه نویسی های مشکوک و برهم زدن نظم مجالس عزاداری هستند.
🔺چنانچه مورد مشکوکی مشاهده شد، با تلفن ۱۱۳ ستاد خبری وزارت اطلاعات تماس گرفته و مورد را دقیقا توضیح دهید.
💠 کانال بصیر
📡 🇮🇷 @BASIR1
.