eitaa logo
بصیرت
370 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
5.4هزار ویدیو
29 فایل
چه‌بنویسم ؟! قلم‌مات ِ علی ست . نوشتند‌ مارا گدای ِ حسن . بصیرت وار باش مومن (: السلام‌ ُ علیڪ‌ َیا‌ بقیة‌ َ اللہ . کپی؟! نعم . نوکر ِ اهل‌بیت : @yahydar1395 .
مشاهده در ایتا
دانلود
📰 دکه روزنامه| پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ @Farsna
📸 وزرای خارجه ایران و‌ عربستان در پکن با یکدیگر دیدار کردند @Farsna
راهبرد دشمن روشن است گرفتن از زن ایرانی به هر وسیله ای، ولی متاسفانه راهبرد مسوولان نظام در برابر بی حجابی روشن نیست! همه دچار تردید هستند و مردم را نیز به تردید واداشته اند! این درحالی است که موضع رهبری بسیار شفاف است، کشف حجاب و است و باید با برنامه با آن مبارزه کرد. 👤 روانبخش 🎯@basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید| ایران در گذر تاریخ 🇮🇷تغییرات نقشه جغرافیایی ایران از ‏3200‏‏ سال قبل از میلاد مسیح تا امروز به روایت تصویر کانال مرکز آفرینش های هنری نورهدایت👇 ✅ @nurehedayat_ir 🎯@basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی 🎥 🔸بخش هفدهم: 🔹توصیه ها (اقتصاد) کانال مرکز آفرینش های هنری نورهدایت👇 ✅ @nurehedayat_ir 🎯@basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
🔺روزگاری همنوا با آنهایی که فریاد "سید علی سرنگونه" سر می‌دادند، هشتک ترند می‌کردند ▪️وحالا مشغول شعرخوانی برای آن شخص عزیز آری ... تزویر سکه ای است ٢ رو که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است" 🔘 @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
🔻انتقاد کاربران فضای مجازی از دعوت عجیب یک فرد همصدا با جنبش فواحش به مراسم شعرخوانی دیشب 🔘 @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
🔴 جزئیات بیانیه مشترک ایران و عربستان/ توافق برای تسهیل روادید عمره و دعوت بن فرحان از امیرعبداللهیان برای سفر به عربستان ▪️بیانیه مشترک میان ایران و عربستان با امضای وزرای خارجه ایران و عربستان و با حضور وزیر امورخارچه چین به امضا رسید. ▪️دو طرف بر اهمیت گفت وگو پیرامون راه های گسترش روابط دو جانبه و فعال سازی موافقتنامه همکاری های امنیتی بین دو کشور که در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۸۰ و موافقتنامه عمومی همکاری در زمینه اقتصاد، تجارت، سرمایه گذاری، فناوری، علوم، فرهنگ، ورزش و جوانان که در تاریخ ۶ خرداد ۱۳۷۷ به امضا رسیده است، تاکید نمودند. ▪️دو طرف توافق نمودند هماهنگی‌های لازم را میان هیئت های فنی  برای بررسی راه‌های گسترش همکاری میان دو کشور از جمله از سرگیری پروازها و سفرهای متقابل هیئت های رسمی و بخش خصوصی، تسهیل اعطای روادید برای شهروندان دو کشور از جمله روادید عمره،  ادامه دهند. ▪️فیصل بن فرحان آل سعود وزیر امور خارجه عربستان سعودی دعوت از وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران برای سفر به عربستان سعودی و برگزاری نشست دو جانبه در ریاض را تجدید نمود. 🔘 @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
📸 پهلوان جنگ جمل تابلوی «نسل بت‌شکن» حسن روح‌الامین برای امام حسن مجتبی(ع) @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
🔴 جنگ احزاب علیه حجاب 🔻، به دنبال برچیده شدن بساط حجاب، حیا و عفاف در جمهوری اسلامی است. 🔻 پشت بی بند و بارها آمده تا حجاب را در جامعه ایرانی زمین بزنند. 🔻 ها به دنبال احیای فسادهای اخلاقی زمان شاه هستند. 🔻گروه ها یا گروهک های از جمله منافقین و کومله در فتنه کشف حجاب، حضور فعال دارند. 🔻 های داخلی آتش بیار این فتنه شدند. 🔻 ها و غربگراهای داخلی مدت هاست به دنبال آزادشدن حجاب هستند. 🔻 ها و به دنبال آزادی حجاب و جولان دادن در فضای مجازی و حقیقی هستند. 🔻برخی در مسجد زاهدان، مشغول نمایش و در حال پر و بال دادن به هنجارشکنان و بی بند و بارها هستند. 🔻مذهبی های و انقلابی های نمایشی هم با انواع و اقسام توجیهات و ساده اندیشی و با کلیدواژه های پرطمطراق، در حال عادی سازی و عادی نشان دادن وضعیت و یا تئوریزه کردن عقب نشینی هستند. 🔻برخی انقلابی نما به طمع تثبیت قدرت و جایگاه خود، در این فتنه سکوت می کنند و به نوعی دست دشمن را برای فعالیت باز می گذارند. ⬅️ این یک جنگ احزاب و فتنه ترکیبی تمام عیار علیه حجاب – به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه اسلامی و جمهوری اسلامی – است. 👈 در این فتنه فقط کسانی سربلند خواهد شد که بدون هرگونه ترس و محافظه کاری، به حکم الهی، مرّ قانون و نظر صریح مقام معظم رهبری و امام راحل عمل کنند. از حجاب، به هر شکل و با هر توجیهی یعنی شکست خوردن در این جنگ احزاب❗️ 🎯@basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
🔴 : 💠پدرم، هرگاه دچار غم و اندوهى مى‌شد، زنان و كودكان را گرد مى‌آورد و دعا مى‌كرد و آنها مى‌گفتند. 📙 الکافی،ج ۲،ص ۴۸۷ 💠 گاهی در مشکلات و گرفتاری‌ها زن و فرزند را جمع کنیم، کنیم و حاجت خود را از خدا بخواهیم و آنها بگویند. 💠 اینکار، می‌تواند حس معنوی، همدلی و وحدت را به فضای خانه ‌کنید 🎯@basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار شهید مهندس عبدالمهدی مغفوری شهید مستجاب الدعوه ای که هنگام سلام به امام رضا علیه السلام در حرم مطهرش و مقابل ضریح مطهر امام علی ابن موسی الرضا علیه السلام جلویش حی و حاضر شد و حضورا جواب وی را داد. راوی آقای صادقی هیئت شهدای گمنام مشکین شهر 🌺ما رو به معرفی کنید:👇 🎯@basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گناه بداخلاقی با خانواده👆👆 حجت الاسلام حسینی قمی👆👆👆 🌺ما رو به معرفی کنید:👇 🎯@basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بدرفتاری با همسر و فرزند چه بر سر تجربه‌گر مرگ موقت آورد 🎯@basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
شب  که منزل می روی با نیت نیکو برو       تا شوی با خلق خوب همسر خود رو برو
وارد منزل شدی اخماتو از هم وا بکن            مهر خود را در دل افراد منزل جا بکن
لغرض منظور ما ازین جهت خیر شماست   شخص خوش خلق بنده باارزش وخوب خداست
این نصیحتها که کردم بهر مرد وهمسر است    زندگی با خلق خوش زیباتر وشیرین تر است
احترام همدگر را آرید عزیزانم بجا             تا که باشد در بینتان آرامش وصلح وصفا
Tahdir joze16.mp3
3.95M
تند خوانی جزء شانزدهم 🔘 @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
روزمان را با قرآن آغاز کنیم 👇برای مادران سرزمینم ایران النور فِي بُيُوتٍ أَذِنَ اللَّهُ أَن تُرْفَعَ وَيُذْكَرَ فِيهَا اسْمُهُ يُسَبِّحُ لَهُ فِيهَا بِالْغُدُوِّ وَالْآصَالِ ﺍﻳﻦ ﭼﺮﺍﻍِ ﭘﺮﻓﺮﻭﻍ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ‌ﻫﺎﻳﻲ ﻧﻮﺭﺍﻓﺸﺎﻧﻲ ﻣﻲ‌ﻛﻨﺪ ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﺁﻥ ﺧﺎﻧﻪ‌ﻫﺎ ﻣﻘﺎم ﻭ ﻣﻨﺰﻟﺖ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺁﻧﺠﺎ ﻧﺎﻣﺶ ﺭﺍ ﺑﺒﺮﻧﺪ ﻭ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﻭ ﺯﻧﺎﻧﻲ ﻫﺮ ﺻﺒﺢ ﻭ ﺷﺐ ﺑﻪ ﭘﺎﻛﻲ ﻳﺎﺩﺵ ﻛﻨﻨﺪ؛ (٣٦) خانه فاطمه(ع) مصداق «فِي بُيُوت أَذِنَ اللهُ أَنْ تُرْفَعَ وَ يُذْكَرَ فِيهَا اسْمُهُ» پرسش : بر اساس روایات اهل سنت، منظور از بيوتی که در آيه 36 سوره «نور» آمده چه خانه‌ هايي است؟ پاسخ اجمالی: در آيات 36 تا 38 سوره «نور» كه به دنبال آيه «الله نورُ السّماوات وَ الاَرْض» آمده مى خوانيم: «فِي بُيُوت أَذِنَ اللهُ أَنْ تُرْفَعَ وَ يُذْكَرَ فِيهَا اسْمُهُ يُسَبِّحُ لَهُ فِيهَا بِالْغُدُوِّ وَ الاْصَالِ...». روایات اهل سنت به نقل از پیامبر(ص) در تفسیر این آیه می گویند: «منظور این آیه، خانه های پیامبران(ص) است و خانه حضرت فاطمه(ع) نه تنها جزء آنها بلکه از برترين آنها است» 🎯@basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
◽️💐 🇮🇷﷽🇮🇷💐◽️ 💐 بصائر علوی 🌹 قال امیرالمومنین علیه السلام؛ ◽️وَاللهَ اللهَ فِي ، لاَ يَسْبِقُکُمْ بِالْعَمَلِ بِهِ غَيْرُکُمْ 🌎 خدا را خدا را، که عمل به احکام را فراموش ننماييد، نکند ديگران در عمل به آن بر شما پيشى گيرند» 📘 🔹 رهبر انقلاب اسلامی : در همه عرصه‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی، حکومتی وحتی روابط بین‌الملل، مملو از تدبیر و حکمت است که باید به آموختن و بکارگیری این دروس اهتمام جدی داشت که خوشبختانه امروز همه زیرساخت های لازم برای این کار فراهم است ۳فروردین ۱۴۰۲ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ فَبَلِّغْهُ مِنّاٰ تَحِیَّةً وَ سَلاٰماً... «أَللّٰهُمَ‌عَجِّلْ‌لِوَلیِکَ‌ٱلْفَرَج» ✅ تدوین: مرتضوی 🎯@basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.