eitaa logo
بصیرت سیاسی
1.7هزار دنبال‌کننده
11هزار عکس
6.1هزار ویدیو
67 فایل
🌟️این کانال به منظور بالا بردن بصیرت سیاسی و افزودن اطلاعات میباشد. . 🔰 راه ارتباطی👇 @hafezan99
مشاهده در ایتا
دانلود
🇪🇸🇲🇦حذف اسپانیای جنایتکار توسط مستعمره ی سابق خود عکس*سرهای بریده مردم مراکش در دست سربازان اسپانیا برد امروز مراکش فراتر از یک پیروزی بود زیرا شمال مراکش سالها زیر چکمه های جنایتکار استعمار اسپانیا بوده است. این برد نماد پایان سلطه پذیری کشور های آفریقایی است. از استفاده شدید از گاز های شیمیایی تا شکنجه و قطع عضو کارنامه عملکرد اسپانیا در مراکش است. میگل آلونسو، آلن کرامر و خاویر رودریگو در کتاب جنگ فاشیست، ۱۹۲۲ تا ۱۹۴۵: تجاوز، اشغال، نابودی نوشتند : «اگرچه جنگ ریف، جنگ «فاشیستی» نبود، روش‌های متعددی برای «آرامش» جمعیت به کار گرفته شد. : جمع آوری اطلاعات از طریق شکنجه، اعدام های خلاصه، کار اجباری ، و کشتار سادیستی نظامیان. زندانیان." ‼️قطع عضوهای اسپانیایی مراکشی‌های اسیر شده نیز گزارش شده است، از جمله اخته کردن و بریدن سر، بینی و گوش‌ها که توسط لژیونرهای اسپانیایی به عنوان غنائم جنگی جمع‌آوری شده و به‌عنوان گردنبند یا سرنیزه می‌زنند.
روز قلم‌های تیز، روز فکرهای خلاق روز اندیشه‌های نو، روز دانشجو مبارک...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آغاز مراسم روز دانشجو با حضور رئیسی در دانشگاه تهران 🔹رئیس‌جمهور برای دریافت نامه و شنیدن مطالبه یکی از حاضران جلسه نزد او رفت و نامه‌اش را شخصا دریافت کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیس‌جمهور: به من گفتند امروز دانشگاه نروید/ دانشگاه باید برای کشور امید‌آفرین باشد آیت‌الله رئیسی: 🔹️۱۶ آذر نماد دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی است. 🔹️نه فقط در ۱۶ آذر، در ایام غیر از روز دانشجو هم سعی می‌کنم ورود کنم چون ارتباط دولت با دانشگاه را یک ضرورت می‌دانم. 🔹️بعضی‌ها به من توصیه کردند که روز ۱۶ آذر به دانشگاه نروم، من گفتم که علم و دانش تعطیل نمی‌شود و من به دنبال گشایش هستم.
✳️ وزیر اطلاعات: ملاقات دولتمردان آلمان با تروريست‌هاى تجزيه طلب كرد بى پاسخ نخواهد ماند حجت الاسلام خطيب: 🔹️ما، بارها گفته‌ایم که برنامه‌ریزان و حامیان فتنه و اغتشاش و آشوب در کشورهای خودشان به آن مبتلا خواهند شد و این تقدیر الهی است. 🔹️اخیراً دولتمردان آلمانی در سفر به اقلیم کردستان با مسلحین تجزیه‌طلب و تروریست ملاقات کرده و قول و قرارهایی گذاشته‌اند؛ این قطعاً بی پاسخ نخواهد ماند. بنابراین خیلی بجا و مورد انتظار و طبیعی است که شاهد نتیجه آن باشند.
✳️فلسفه‌ی روز دانشجو چیست و آن سه دانشجو، که بودند؟ 📍مرداد سال ۱۳۳۲، دولت مصدق با کودتای آمریکایی سرنگون و شاه به قدرت بازگشت. در آذر همان سال، نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا برای دیدار با شاه وارد ایران شد. این سفر با اعتراض دانشجویان به حمله و کشتار در دانشکده فنی تهران ختم و امروز بعنوان روز دانشجو مشهور و ثبت است. اما‌‌.‌.. 1⃣این واقعه ده سال قبل از ظهور فردی بنام آیت‌الله خمینی در سپهر سیاسی ایران رخ داد‌. 2⃣ده سال پیش از شروع انقلاب امام در سال چهل و دو، اولین اعتراض بزرگ و شعار مرگ‌برآمریکا توسط دانشجویان غیرمذهبی و غیر انقلابی طرح و عنوان شد. 3⃣سه دانشجوی کشته شده، عضو حزب توده و جبهه ملی بودند: احمد قندچی: از هواداران جبهه ملی و دکتر مصدق. مصطفی بزرگ‌نیا: عضو کمیته مرکزی سازمان جوانان حزب توده. مهدی شریعت رضوی: از کادر جوانان حزب توده 4⃣مسئولیت حمله به دانشکده فنی تهران و کشتار دانشجویان با ارتش بود و در این دوره هنوز ساواک شکل نگرفته است. ✅دانشجو امروزی باید از خود بپرسد: چرا دانشجویان دهه ۳۰ ضد آمریکایی بودند؟ چرا زمانیکه هنوز فردی به نام امام خمینی حرکتی آغاز نکرده، شعار مرگ و مخالفت با آمریکا سر داده می‌شود؟ محوریت آن اعتراضات هم جریان مذهبی نبود. ✅نقطه آغاز دشمنی آمریکا با ایران، جمهوری اسلامی یا انقلاب اسلامی نیست، آغازکننده این دشمنی نیز از سال ۱۳۵۷ جمهوری اسلامی نبود، باید تاریخ را درست مرور و روایت کرد. ✅اصلی‌ترین مساله مخالفت آمریکا با دولت ملی و مستقل مصدق بود که قصد داشت نفت ایران را ملی کند. آمریکا با هر کشوری که بخواهد مستقل و خارج از اراده او رفتار کند اینگونه برخورد می‌کند. به دروغ به شما می‌گویند: دشمنی ایران و آمریکا بعد از انقلاب شروع شد! ❌متاسفانه بسیاری از دانشجویان ما که این روز را جشن و یا بعنوان نماد اعتراض از آن یاد می‌کنند علت این نامگذاری و ماهیت این واقعه را نمی‌دانند. ✍علیرضا زادبر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس‌جمهور: در کردستان یک آقایی شکلاتی در بازار به من داد، چه کردند با این بیچاره! / می‌گویند دیکتاتوری، شما این موضوع را ببینید، کی دیکتاتور است؟
✳️ ۱۶آذر متعلق به دانشجوی ضدآمریکاست ✳️رهبر معظم انقلاب در باره فلسفه روز دانشجو می‌گویند: جالب است توجه کنید که ۱۶ آذر در سال ۳۲ که در آن سه نفر دانشجو به خاک و خون غلتیدند، تقریباً چهار ماه بعد از ۲۸ مرداد اتفاق افتاده؛ یعنی بعد از کودتای ۲۸ مرداد و آن اختناق عجیب - سرکوب عجیب همه‌ی نیروها و سکوت همه - ناگهان به وسیله‌ی دانشجویان در دانشگاه تهران یک انفجار در فضا و در محیط به وجود می‌آید. چرا؟ چون نیکسون که آن وقت معاون رئیس جمهور آمریکا بود، آمد ایران. به عنوان اعتراض به آمریکا، به عنوان اعتراض به نیکسون که عامل کودتای ۲۸ مرداد بودند، این دانشجوها در محیط دانشگاه اعتصاب و تظاهرات میکنند، که البته با سرکوب مواجه میشوند و سه نفرشان هم کشته میشوند. حالا ۱۶ آذر در همه‌ی سالها، با این مختصات باید شناخته شود. ۱۶ آذر مال دانشجوی ضد نیکسون است، دانشجوی ضد آمریکاست، دانشجوی ضد سلطه است. ۱۳۸۷/۰۹/۲۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس‌جمهور در پاسخ به یک دانشجوی معترض: ان‌شاالله حرف‌های شما را می‌شنوم
✳️مهرداد بذرپاش با کسب ۱۸۷ رای از نمایندگان مجلس، وزیر راه و شهرسازی شد.
✳️شریعتمداری: آقای خاتمی! مالک‌اشتر دیگر از میدان باز نمی‌گردد 🔹مدیر مسئول روزنامه کیهان: بیانیه اخیر خاتمی بعد از  اعتراف آشکار دشمنان بیرونی به شکست آشوب‌های اخیر نوشته شده است. 🔹متن بیانیه را بخوانید و با مواضع رسماً اعلام شده آمریکا، انگلیس و اسرائيل در حمایت از آشوب‌ها مقایسه کنید کمترین تفاوتی با یکدیگر ندارند! 🔹آقای خاتمی می‌نویسد: جامعه با شعار زیبای زن زندگی آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می‌دهد؛ بگونه‌ای کم‌سابقه و شاید بی‌سابقه فرهیختگان، استادان، نخبگان و دانشجویان را در اصل حرکت حاضر می‌بینیم!  🔹آیا از خاتمی به‌عنوان یک روحانی تعجب‌آور نیست که ترویج فرهنگ برهنگی، حمله وحشیانه آشوبگران به خانم‌های محجبه و کشیدن چادر و روسری از سر آنها را  اقدامی زیبا و حرکت به سوی آینده‌ای بهتر معرفی می‌کند؟!  🔸این جمله را از متن بیانیه او نقل می‌کنم؛ به مسئولان توصیه می‌کنم که این حضور را قدر بدانند و بجای برخورد ناروا با آن، دست یاری به سوی آنان دراز کنند و با کمک آنان وجوه ناصواب حکمرانی را بدرستی بشناسند و پیش از آنکه دیر شود به‌سوی حکمرانی خوب حرکت کنند! 🔹می‌بینید که به مسئولان توصیه می‌کند حضور آشوبگران را قدر بدانند و با آنها همراهی کنند! 🔹اغتشاشگران غیر از بریدن گلوی مامور نیروی انتظامی، آتش‌زدن آمبولانس‌های حامل بیمار، حمله مسلحانه به مردم کوچه و بازار، شکنجه و به‌شهادت رساندن بسیجیان، ترورهای خیابانی، سوزاندن قرآن، حمله به مساجد چه ویژگی‌ای داشته‌اند که خاتمی اصرار دارد مسئولان با آنها همراهی کنند؟! 🔹آیا این مواضع خاتمی دقیقاً با مواضع آمریکا و انگلیس و اسرائیل درباره آشوب و آشوبگران کمترین تفاوتی دارد؟! حالا قابل درک است که چرا نتانیاهو خاتمی و حزب او را بزرگترین سرمایه اسرائيل در ایران می‌داند و او جرات تکذیب هم ندارد. 🔹در جریان جنگ صفین جناب مالک‌اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر را مجبور کردند مالک را برگرداند. 🔹خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او  بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده‌اند که در انقلاب اسلامی مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد.
✳️هشدار وقوع زلزله از سازمان مدیریت بحران ارسال نشده است رئیس سازمان مدیریت بحران کشور: 🔹هیچ هشداری مبنی بر وقوع زلزله از سوی سازمان مدیریت بحران کشور ارسال نشده است و چنین پیامی کاملا کذب است. 🔹مردم آرامش خود را حفظ کنند چرا که هیچ هشداری مبنی بر وقوع زلزله نداشته‌ایم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ برای مادرم، مادرت، مادرامون مادر شهید‌ سید روح‌الله عجمیان: صورت پسرم خونی بود؛ تا الآن ندیده بودم؛ در دادگاه دیدم پسرم را چه طور زده‌اند! امان از دل زینب
💢کوه براندازها موش زایید 🔹در فضای موهوم توئیتر که لاف و بلوف و خالی‌بندی هیچ کنتوری نمی‌اندازد و سر بی‌صاحب می‌تراشند، «یک میلیون و دویست هزار توئیت» برای اعتصاب کذایی در شده! 🔸با این حال، در ازای این رگبار مشقی توئیت، بیست مورد تصویر و ویدئوی ولو مات و مبهم هم ارائه نکرده‌اند؛ چرا؟ چون همه کسب‌و‌کار‌ها‌ـ به جز گالری جواهرفروشی علی دایی در تجریش!‌ـ دایر هستند و منطقا نمی‌شود مغازه‌های باز و مردم در حال تردد و خرید را به عنوان اعتصاب فاکتور کرد. 🔹شده حکایت جن و بسم‌الله. آن‌ور آبی‌ها چرا این قدر گل درشت، خودشان را سوژه خنده می‌کنند؟! یک میلیون و دویست هزار توئیت با خروجی تقریبا صفر که حتی نتوان گفت: «کوه موش زایید؟!» عجب غلطی کردند و چه شکری خوردند، با این سوژه‌ای که خودشان ساختند و خودشان هم انگشت‌نما شدند.
✳️کشف ۸۳۱۴ قبضه سلاح در اغتشاشات اخیر توسط پلیس 🔹سازمان اطلاعات فراجا در بیانیه‌ای اعلام کرد که در اغتشاشات اخیر، ۲۸۲۷ قبضه سلاح جنگی، ۵۴۸۷ قبضه سلاح شورشی و در مجموع ۸۳۱۴ قبضه سلاح از شبکه‌های سازمان یافته قاچاق سلاح کشف شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 بعدازظهر یک چهارشنبه پاییزی در بازار تهران، ۱۶ آذر ۱۴۰۱ 🚩 بازاریان، دشمنان را ناکام گذاشتند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥واکنش تحسین برانگیز رئیسی در برابر مطالبه‌گری‌ یک دختر دانشجو 🔸رئیس جمهور برای دریافت نامه و شنیدن مطالبه یکی از حاضران جلسه مراسم روز دانشجو نزد آن فرد رفت و نامه او را شخصا دریافت کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 طائب: پرونده هواپیمایی اوکراینی در اذهان باز شده ولی هیچکس آن را نمی‌بندد 🔸در ماجرای هواپیمای اوکراینی مسئولان قبول کردند و اعلام کردند که خطای اپراتوری بوده و دیه را هم قبول کردند. 🔹دادگاه باید علنی برگزار شود و همه حرف‌ها گفته شود تا پرونده در افکار عمومی بسته شود. 🔸برخی خانواده‌های سانحه هواپیمای اوکراینی نفری ۵ میلیارد تومان دیه گرفتند. 🔹خارج نشین‌ها می‌خواهند برای تداوم فشار بر ایران پرونده هواپیمای اوکراینی باز باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥توضیحات طائب در خصوص ماجرای خانواده رئیس مجلس حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان: 🔸یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است. / این کار نه به صلاحیت لطمه می زند و نه فساد است. 🔹خانواده قالیباف به ترکیه رفته اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. 🔸داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است. / آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟