eitaa logo
بصیرت یزد
81 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1.6هزار ویدیو
80 فایل
@Seyed_mohammad52: خادم
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ثامن الائمه(ع)
IMG_20200827_233024_535.jpg
4.35M
#روضه_های_مصور | شب هشتم ▫️نسخه‌ی با کیفیت، مناسب برای چاپ ▫️با نسبت: ۵×۴ ✍️کانال روشنا @roshana_ir
هدایت شده از ثامن الائمه(ع)
#روضه_های_مصور | شب هشتم این جوان، جزو زیباترین جوانان عالم بود؛ زیبا، رشید، شجاع. از پدر اجازه گرفت که برود بجنگد. حضرت بدون ملاحظه اذن داد و بنا کرد به اشک ریختن. بعد این جمله را فرمود که همه شنیده‌اید: خدایا خودت گواه باش، جوانی به سمت اینها برای جنگ رفته است که «اشبه النّاس خُلقاً و خَلقاً و منطقاً برسولک». حضرت به میدان رفت و جنگ بسیار شجاعانه‌ای کرد و عدّه زیادی از افراد دشمن را تارومار نمود؛ بعد برگشت و گفت تشنه‌ام. دوباره به طرف میدان رفت. وقتی که اظهار عطش کرد، حضرت به او فرمودند: عزیزم! یک مقدار دیگر بجنگ؛ طولی نخواهد کشید که از دست جدّت پیامبر سیراب خواهی شد. وقتی امام حسین این جمله را به علی‌اکبر فرمود، علی‌اکبر در آن لحظه آخر، صدایش بلند شد و عرض کرد: «یا ابتا علیک السّلام»؛ پدرم! خداحافظ. «هذا جدّی رسول‌اللَّه یقرئک السّلام»؛ این جدم پیامبر است که به تو سلام میفرستد. «و یقول عجل القدوم علینا»؛ میگوید بیا به سمت ما. | رهبر معظم انقلاب اسلامی | نماز جمعه ۱۳۷۷/۰۲/۱۸ #ما_ملت_امام_حسینیم ✍️کانال روشنا @roshana_ir
هدایت شده از ثامن الائمه(ع)
🔰روشنا 🔺ششمین قسمت از ویژه برنامه «رفیق» به تهیه‌کنندگی رضا حماسی و کارگردانی علی میرمیرانی با موضوع حماسه عاشورا امشب از شبکه چهار 🔺سریال تلویزیونی «سرزده» با کارگردانی بهادر اسدی و بازی علی انصاریان و رویا میرعلمی از نیمه شهریور روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. 🔺ماریکه لوکاس رینه‌ولد نویسنده ۲۹ ساله هلندی با کتاب «ناراحتی شب» جوان‌ترین برنده جایزه بوکر بین‌المللی شد. 🔺چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت رقابتی برگذار خواهد شد 🔺«مجبوریم» با بازی پارسا پیروزفر و فاطمه معتمدآریا به نمایش درمی‌آید 🔺مجموعه مستند داستانی «ناگفته‌ها» با موضوع قصه‌های ناگفته عاشورا به زودی از شبکه دوی سیما 🔺اجرای مجلس «حضرت قاسم(ع)»، در هفتمین شب از رویداد «شبیه‌خوانی در پهنه»، امشب (پنجشنبه ششم شهریور) در خیابان شهریار 🔺 درگذشت ابراهیم امین‌زاده، روزنامه‌نگار قدیمی، بعد از تحمل دوره‌ای بیماری کرونا، روز دوشنبه گذشته (سوم‌شهریور) در سکوت خبری ✍️کانال روشنا @roshana_ir
هدایت شده از ثامن الائمه(ع)
IMG_20200827_193731_245.jpg
8.02M
#پوستر | آیینه‌ی پیغمبر ▫️آیینه‌ی پیغمبر صد تکّه شدی آخر ▫️نسخه‌ی با کیفیت، مناسب برای چاپ ▫️با اندازه‌ی: ۲۵×۳۵سانتی‌متر ✍️کانال روشنا @roshana_ir
هدایت شده از ثامن الائمه(ع)
#پوستر | آیینه‌ی پیغمبر ▫️آیینه‌ی پیغمبر صد تکّه شدی آخر #ما_ملت_امام_حسینیم ✍️کانال روشنا @roshana_ir
هدایت شده از ثامن الائمه(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 روشنا 🔆 این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست؟ روایت اهل سنت از حسین ابن علی #اخوت ✍️کانال روشنا @roshana_ir
هدایت شده از ثامن الائمه(ع)
نسخه مطالعه وب-شماره251.pdf
4.01M
🔔 شماره‌ی جدید نشریه‌ی #خط_حزب‌الله منتشر شد: ♨️ #سخن_هفته | الگوسازی #هیئات_مذهبی برای #کار_جهادی #دولت در یک‌سال پایانی؛ مثل #بچه_هیئتی‌ها 🔶 #اطلاع‌نگاشت | یک #منبر_عاشورایی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در شب عاشورای ۴۵ سال قبل؛ نجات #انقلاب 🔹 #مسئله_روز | آینده از آن #یمن و #غزه و #قدس است 🔻#کلام_امام | شما امکاناتتان از #سیدالشهداء (ع) بیشتر است 🔰 #حزب_الله_این_است | #تحول عظیم را کسی به وجود می‌آورَد که دلش نلرزد @roshana_ir
هدایت شده از ثامن الائمه(ع)
🔰 روشنا رحلت آیت‌الله «سید شهاب‌الدین مرعشی نجفی» عالم رجالی و مرجع بزرگ تقلید شیعیان (1369 ش) • وی که شاهد به غارت رفتن منابع اسلامی و نسخ خطی بود، تاب نیاورد و با شهریه ناچیز طلبگی به خرید کتب خطی پرداخت تا این میراث فرهنگی را از دستبرد بیگانگان حفظ نماید. گاه شب‌ها در یک کارگاه برنج‌کوبی کار می‌کرد، روزها روزه استیجاری می‌گرفت و نماز استیجاری می‌خواند تا هزینه خرید کتب را تهیه نماید. ✍کانال روشنا @roshana_ir
هدایت شده از ثامن الائمه(ع)
⚫️ | تفڪر یزیدی میوه ی شجره ی ‼️ ◾️| آن عالم جاهلی که افق دیدش محدود است بایست مقیاس گودال قتلگاه را با ارض و مرزی محدود و در زمانی معین خلاصه کند! چرا که هرگز نمیخواهد بپذیرد که وسعت مرز کربلا به پهنای نبرد حق و باطل است و بایست از تابلوی عاشورا برای هر روز خود درس ها و عبرت ها بگیریم. او میخواهد در دفتر تاریخ فقط یک یزید و شمر ببیند و بس! 🔹 اما آنکس که میخواهد در مکتبخانه ارباب ، تلمّذ کند باید از خود بپرسد: چگونه منبری که منزلگاه رسول الله(ص) بود توسط معاویه و یزید بوزینه باز غصب شد و خواص مدعی سکوت کردند و عوام تمکین!! چرا آب از آب تکان نخورد؟ 🔹آیا اگر یزید بلافاصله پس از رحلت پیامبر(ص) ادعای فتنه گری و خلافت اسلامی میکرد مردم می پذیرفتند؟ مسلما خیر؛ پس چرا اینگونه شد؟ چون میوه ی تلخ یزید ثمره شجره ی تحریف بود. در حقیقت یزید بر صدر منبری نشست که برخی شیوخ قبلاً در پله اول و دوم و سوم به صورت گام به گام اسباب تحریف و فتنه را فراهم کرده بودند.. شیوخ و شریح ها و کاسبان تحریفی که در پوستین نفاق تکاثری، نفاق تفاخری و نفاق تجاهلی با تغییر حب و بغض و مهندسی ادراکات ، امامت را تبدیل به خلافت و سلطنت را جایگزین خلافت کردند! 🔹 آری؛ کربلا میخواهد به عاشورائیان درس بدهد که اگر افق دید را وسیع نکنیم خزه ی تحریف بر دیوار جهالت و غفلت و بی بصیرتی ملت رشد خواهد کرد. علت انحراف عوام، انحراف میلیمتری خواصی بود که بنای فتنه عاشورا را در سقیفه و در برخی تریبون ها بنا نموده و در هر دوره در پوشش لفاظی های زیبا بخشی از ارزش ها را تحریف و قربانی مطامع سیاسی خود کردند. 🔹البته در هر زمان عده ای دلال! که فقط رقص موسمی خوشه های فتنه را دیده و از آفت ریشه بی خبرند ممکن است خریدار هر خرمنی و هر منبری باشند و پای هر سفره ای نشسته و برای هر نطق و پستی لایک بفرستند. همانطور که عده ای غافل از فتنه آن شیخ اکبر و خلیفه دوم فقط بر ساده زیستی او رشک بردند ولی نمی دانستند خشت اول که گذاشت آن شیخ کج تا کربلاها می رود دیوارها کج!! ؛ 🔻 سخن آخر؛ 🔹 آسیبی که اسلام از تحریف و فتاوای شاذ ابوهریره هاو ابوموسی ها و عمروعاص و شریح ها خورده است بسیار سنگین تر است از ضربه ی ابوجهل ها و ابولهب ها و تحریم قریشیان! 🔹 یادمان باشد در بدرها و احدها شاید جسم اسلام از ناحیه کدخدانمایان وقت و نوچه هایشان آسیب ببیند ولی خطر بیشتر آنجاست که در کربلاها بواسطه ی تحریف روح اسلام قربانی جسم اسلام شود. در مقابل سیوف احد، بسیارند آنانی که لباس رزم پوشند ولی در کربلاها چه بسا راه بلدان دیروزی که عامدانه یا جاهلانه پرچمدار یا اسیر دام تحریف شوند و با ترور شخصیت آقا و تحریف شعائر و آرمان انقلاب اسلامی پیامبر (ص)، بستر را برای تراژدی شهادت فرزند فاطمه در قربانگاه کربلا را فراهم
هدایت شده از ثامن الائمه(ع)
⚫️ | تفڪر یزیدی میوه ی شجره ی ‼️ ◾️| آن عالم جاهلی که افق دیدش محدود است بایست مقیاس گودال قتلگاه را با ارض و مرزی محدود و در زمانی معین خلاصه کند! چرا که هرگز نمیخواهد بپذیرد که وسعت مرز کربلا به پهنای نبرد حق و باطل است و بایست از تابلوی عاشورا برای هر روز خود درس ها و عبرت ها بگیریم. او میخواهد در دفتر تاریخ فقط یک یزید و شمر ببیند و بس! 🔹 اما آنکس که میخواهد در مکتبخانه ارباب ، تلمّذ کند باید از خود بپرسد: چگونه منبری که منزلگاه رسول الله(ص) بود توسط معاویه و یزید بوزینه باز غصب شد و خواص مدعی سکوت کردند و عوام تمکین!! چرا آب از آب تکان نخورد؟ 🔹آیا اگر یزید بلافاصله پس از رحلت پیامبر(ص) ادعای فتنه گری و خلافت اسلامی میکرد مردم می پذیرفتند؟ مسلما خیر؛ پس چرا اینگونه شد؟ چون میوه ی تلخ یزید ثمره شجره ی تحریف بود. در حقیقت یزید بر صدر منبری نشست که برخی شیوخ قبلاً در پله اول و دوم و سوم به صورت گام به گام اسباب تحریف و فتنه را فراهم کرده بودند.. شیوخ و شریح ها و کاسبان تحریفی که در پوستین نفاق تکاثری، نفاق تفاخری و نفاق تجاهلی با تغییر حب و بغض و مهندسی ادراکات ، امامت را تبدیل به خلافت و سلطنت را جایگزین خلافت کردند! 🔹 آری؛ کربلا میخواهد به عاشورائیان درس بدهد که اگر افق دید را وسیع نکنیم خزه ی تحریف بر دیوار جهالت و غفلت و بی بصیرتی ملت رشد خواهد کرد. علت انحراف عوام، انحراف میلیمتری خواصی بود که بنای فتنه عاشورا را در سقیفه و در برخی تریبون ها بنا نموده و در هر دوره در پوشش لفاظی های زیبا بخشی از ارزش ها را تحریف و قربانی مطامع سیاسی خود کردند. 🔹البته در هر زمان عده ای دلال! که فقط رقص موسمی خوشه های فتنه را دیده و از آفت ریشه بی خبرند ممکن است خریدار هر خرمنی و هر منبری باشند و پای هر سفره ای نشسته و برای هر نطق و پستی لایک بفرستند. همانطور که عده ای غافل از فتنه آن شیخ اکبر و خلیفه دوم فقط بر ساده زیستی او رشک بردند ولی نمی دانستند خشت اول که گذاشت آن شیخ کج تا کربلاها می رود دیوارها کج!! ؛ 🔻 سخن آخر؛ 🔹 آسیبی که اسلام از تحریف و فتاوای شاذ ابوهریره هاو ابوموسی ها و عمروعاص و شریح ها خورده است بسیار سنگین تر است از ضربه ی ابوجهل ها و ابولهب ها و تحریم قریشیان! 🔹 یادمان باشد در بدرها و احدها شاید جسم اسلام از ناحیه کدخدانمایان وقت و نوچه هایشان آسیب ببیند ولی خطر بیشتر آنجاست که در کربلاها بواسطه ی تحریف روح اسلام قربانی جسم اسلام شود. در مقابل سیوف احد، بسیارند آنانی که لباس رزم پوشند ولی در کربلاها چه بسا راه بلدان دیروزی که عامدانه یا جاهلانه پرچمدار یا اسیر دام تحریف شوند و با ترور شخصیت آقا و تحریف شعائر و آرمان انقلاب اسلامی پیامبر (ص)، بستر را برای تراژدی شهادت فرزند فاطمه در قربانگاه کربلا را فراهم آورند..!
هدایت شده از m.a.f
🌴طرح | شب نهم محرم 🔳 : به دیدار هر کسی نباید رفت‼️ ▪️عصر تاسوعا شمر که از قبیله ام البنین(س) بود، به نزدیکی خیمه گاه امام حسین(ع) رفت و خطاب به حضرت عباس(ع) گفت: برای شما امان نامه ای از عمر بن سعد آوردم. شما از این ساعت در امان هستید!، مشروط بر این که از یاری برادرتان حسین دست برداشته و را ترک کنید..!! ▪️حضرت عباس که کانون بصیرت، غیرت و وفاداری بود، بر او بانگ زد و فرمود: بریده باد دستان تو و لعنت خدا بر تو و امان نامه تو. ای دشمن خدا، ما را فرمان می دهی که از یاری برادر و مولایمان حسین دست برداریم و سر در طاعت ملعونان و ناپاکان در آوریم. آیا ما را امان می دهی ولی برای فرزند رسول خدا(ص) امانی نیست؟  شمر از پاسخ دندان شکن فرزندان ام البنین، ناامید و خشمناک شد و با سرافکندگی به خیمه گاه خویش برگشت. 🔘 پذیرش هر توافق، مذاکره و دعوتی خطاست!!
هدایت شده از سکوت
💔 علامه امينى شب تاسوعا و عاشورا براى (عج) کنار ميگذاشتند و ميگفتند: 🏴امشب قلب نازنین حضرت در فشار است🏴 هرچه قدر در توان دارید صدقه دهید برای آرامش قلب او که مظلومتر از امام حسین (ع) هست💔
هدایت شده از m.a.f
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌴 | روضه‌خوانی حاج محمود کریمی در خانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
4_5893399135381358520.mp3
2.01M
🍃ما‌ملت‌ِشهادتیم... ما‌ملت‌ِامام‌حسینیم...🍃 ❤️با‌صدای‌‌آسمانےسردار‌دلھـــا #حاج‌قاسم‌سلیمانۍ #ما_ملت_امام_حسینیم🍃 #شما_هم_به_بسیج_ولایت_بپیوندید ╭┅─🇮🇷✊🇮🇷─┅۰╮      @Basijvelayat1 ╰┅──────┅╯
اعمال روز
هدایت شده از سکوت
چرا ائمه اطهار این همه تأکید و اصرار کردند که عزاداری حسین بن علی علیه السلام برای همیشه زنده بماند؟ هرسال که محرم می‌رسید خود ائمه اطهار اعلام عزا می‌کردند، وضعشان تغییر می‌کرد و به شیعیانشان هم دستور می‌دادند که برای همیشه چنین کاری بکنند، چرا؟ این عزاداری، شخصی نیست، مسئله‌ دیگری است؛ زنده نگه داشتن قیام حسین بن علی است. قیام حسین بن علی قیام امر به معروف و نهی از منکر بود، قیام برای عدل اسلامی بود. امر به معروف و نهی از منکر خودش یک اصل اسلامی است، عدالت یک اصل اسلامی است، امامت که حافظ و نگهبان اصول اسلامی است خودش یک اصل دیگر اسلامی است. اصل عدالت، اصل امر به‏ معروف و نهی از منکر به وسیله یک امام مفترض‏الطاعه وقت احیا شده است، ما که این جریان و نهضت را برای همیشه زنده نگه می‏داریم بزرگترین شعار امامت را حفظ کرده‌ایم، بزرگترین شعار امر به معروف و نهی از منکر را حفظ کرده‌ایم، بزرگترین شعار طرفداری از عدالت و مبارزه با ظلم را حفظ و نگهداری کرده‌ایم. 📕پانزده گفتار ص۱۹۷ 💠ترویج آثار شهید مطهری به زبان روز ✅eitaa.com/joinchat/928120837C5fba8cd9be
هدایت شده از m.a.f
آغاز نهضت زینب (س) برای حفظ نهضت خونین حسینی وقایع دردناك عاشورا تا بعد از ظهر كه هنگامه شهادت امام حسین ـ علیه السلام ـ بود یكسری جنایات را به خود دید و از شهادت امام حسین (علیه السلام) به بعد سرزمین كربلا شاهد فجایع و جنایاتی خاص در مورد اهل بیت پیامبر بود. سال 61 ه.ق عصر روز دهم محرم لشكر یزید بعد از این كه امام حسین (علیه‌السلام) را به شهادت رساند به دستور فرماندهان خود دست به غارت و آتش زدن خیمه‌ها و آزار و اذیت خاندان نبوت زدند. آن نامردان به سوی خیمه‌های حرم امام حسین (علیه‌السلام) روی آوردند و اثاث و لباسها و شتران را به یغما بردند و گاه بانویی از آن اهل‌بیت پاك با آن بی‌شرمان بر سر جامه‌ای در كشمكش بود و عاقبت آن لعنت شدگان الهی جامه را از او می‌ربودند. دختران رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و حریم او از خیمه‌ها بیرون آمده و می‌گریستند و در فراق حامیان و عزیزان خود شیون و زاری می‌نمودند. بعد از این اموال اهل‌بیت را با سر و پای برهنه و لباس به یغما رفته به اسیری گرفتند. و آن بزرگواران را از كنار پیكر امام حسین (علیه‌السلام) گذراندند. وقتی نگاه اهل‌بیت به كشته‌ها افتاد فریاد كشیدند و بر صورت خود زدند. بعد از به اسارت گرفتن اهل بیت، عمر سعد ملعون در میان یارانش فریاد كشید: چه كسی حاضر است كه اسب بر پشت و سینه حسین (علیه‌السلام) بتازد! ده نفر داوطلب شدند و پیكر مطهر امام حسین(علیه‌السلام) را با سمّ اسبان لگدكوب كردند. در عصر عاشورا عمر سعد سر مبارك امام حسین(علیه السلام) را با خولی بن یزید اصبحی و حمید بن مسلم ازدی نزد عبیداله بن زیاد به كوفه فرستاد و سرهای یاران و خاندان او را جمع كرده (كه هفتاد دو سر بود) و به همراهی شمر بن ذی‌الجوشن و قیس بن اشعث به كوفه فرستاد. سپس شهداء را جمع كرده و دفن نمودند ولی پیکرهای بی سر و زیر پای اسبان لگدكوب شده امام حسین (علیه‌السلام) و یارانش تا روز دوازدهم محرم عریان در بیابان كربلا بود تا این كه توسط قبیله بنی‌اسد و به راهنمایی امام سجاد (علیه‌السلام) دفن شدند. شب یازدهم محرم را گویا اسرای اهل‌بیت در یك خیمه نیم‌سوخته سپری نمودند. در این رابطه در مقاتل چیزی از احوال اهل‌بیت (علیهم‌السلام) نقل نشده ولی می‌توان تصور كرد كه چه شب سختی را بعد از یك روز پر سوز و از دست دادن عزیزان و غارت اموال و اسارت و سوختن خیمه‌ها و اهانت‌ها و ... داشته‌اند. عمر سعد ملعون در روز 11 محرم دستور حركت از كربلا به سوی كوفه را می‌دهد و زنان و حرم امام حسین (علیه‌السلام) را بر شتران بی‌جهاز سوار كرده و این امانت‌های نبوت را چون اسیران كفّار در سخت‌ترین مصائب و غم و غصه كوچ می‌دهند. در هنگام حركت از كربلا عمر سعد دستور داد كه اسرا را از قتلگاه عبور دهند. قیس بن قرّه گوید: هرگز فراموش نمی‌كنم لحظه‌ای را كه زینب دختر فاطمه (سلام‌الله علیها) را از كنار كشته بر خاك افتاده برادرش حسین عبور دادند كه از سوز دل می‌نالید ... و امام سجاد (علیه‌السلام) می‌فرماید: ... من به شهدا نگریستم كه روی خاك افتاده و كسی آنها را دفن نكرده، سینه‌ام تنگ شد و به اندازه‌ای بر من سخت گذشت كه نزدیك بود جانم بر آید و عمه‌ام زینب وقتی از حالم با خبر شد مرا دلداری داد كه بی‌تابی نكنم. (گویا اسرای كربلا را دوبار به قتلگاه می‌آورند، یك دفعه همان عصر روز عاشورا بعد از غارت خیمه‌ها و به درخواست خود اسرا و یك بار هم در روز یازدهم محرم هنگام كوچ از كربلا و به دستور عمر سعد و این كار عمر سعد شاید به خاطر این بود كه می‌خواست اهل‌بیت (علیهم‌السلام) با دیدن جنازه‌های عریان و زیر آفتاب مانده شكنجه روحی به اسرا داده باشد.) بعد از این كه روز یازدهم محرم اسرا را از كربلا به سوی كوفه حركت دادند به خاطر نزدیكی این دو به هم روز 12 محرم اسرا را وارد شهر كوفه کردند؛ گویا شب دوازدهم را اسرا در پشت دروازه‌های كوفه و بیرون شهر سپری كرده باشند. در اثر تبلیغات عبیدالله بن زیاد علیه امام حسین(علیه‌السلام) و خارجی معرفی كردن آن حضرت، مردم كوفه از این پیروزی خوشحال می‌شوند و جهت دیدن اسرا به كوچه‌ها و محله‌ها روانه می‌شوند و با دیدن اسرا شادی می‌كنند. ولی با خطابه‌هایی كه امام سجاد (علیه‌السلام) و حضرت زینب(سلام‌الله علیها) و سایرین از اسرا ایراد می‌كنند و خودشان را به كوفیان و مردم می‌شناسانند و به حق بودن قیام امام حسین (علیه‌السلام) اذعان می‌كنند، شادی كوفیان را به عزا تبدیل می‌كنند.
هدایت شده از m.a.f
درگیری روز چهارشنبه در روستای ابوالفضل اهواز منجر به مجروح شدن تعدادی از اهالی روستا با گلوله‌های ساچمه‌ای پلاستیکی شد تا خوراک خبری رسانه‌های معاند برای حمله به بنیاد مستضعفان فراهم شود. نکات تحلیلی: 1- مخابره این حادثه یکی از مصادیق تحریف به شمار می‌رود، چراکه این اتفاق ارتباطی با بنیاد مستضعفان نداشته و به اجرای رأی کمیسیون ماده 100 شهرداری، به‌منظور رفع تصرف غیرقانونی زمین‌خواران توسط نیروی انتظامی مربوط می‌شده است که برخی رسانه‌ها آن را به تلاش بنیاد مستضعفان برای تصاحب زمین‌های روستاییان تغییر دادند. 2- به گفته فرماندار اهواز، روستایی به نام «ابوالفضل» در تقسیمات کشوری اهواز وجود ندارد. آنچه به روستای ابوالفضل نامیده می‌شود، یک سکونت‌گاه غیررسمی است که از سال ۲۰۰۵ شکل گرفته و مالکیت و اسناد این اراضی متعلق به بنیاد مستضعفان است. 3- در سال‌های اخیر زمین‌خواران به صورت شبانه زمین‌های زیادی را تصرف کرده‌اند و تاکنون چندین بار شهرداری برای رفع تصرفات به این روستا رفته و زمین‌های مذکور را آزاد کرده است که البته با هیچ‌گونه اعتراضی از سوی اهالی مواجه نشده است. 4- در کنار برخی تصرفات غیرقانونی در این منطقه، حدود 60 الی 70 خانوار نیز زندگی می‌کنند که وضعیت اقتصادی ضعیفی دارند. تعدادی از زمین‌خواران با قصد پوشش دادن به اقدمات غیرقانونی خود از طریق تحریک این قشر مستضعف و دادن اطلاعات غلط به آن‌ها، باعث شده‌اند که آنان با پرتاب سنگ و شیشه به سمت مأموران نیروی انتظامی، مانع از اقدام قانونی آنان شوند. در این درگیری تعدادی از مردم مجروح می‌شوند. سفر دبیر شورای عالی امنیت ملی برای دلجویی از مردم مستضعف این منطقه صورت گرفت و بررسی علل و عوامل اصلی این حادثه نیز در دست بررسی است. نکته راهبردی: بی‌قانونی زیبنده جمهوری اسلامی ایران در هیچ سطح و موضوعی نیست. اجرای قانون باید اولویت اول نهادهای اجرایی در همه دستگاه‌ها باشد و روستای ابوالفضل نیز از این قاعده مستثنی نیست. به‌یقین رسالت بنیاد مستضعفان که حمایت از اقشار ضعیف جامعه است، حمایت از اهالی واقعی این روستا را نیز وظیفه خود می‌داند و با در نظر گرفتن ملاحظات شهرداری و فرمانداری اهواز و با رعایت قانون، اقدامات لازم را انجام خواهد داد ولیکن رسانه‌های داخلی نباید بوق رسانه‌ای دشمن شده و اجازه دهند عده‌ای زمین‌خوار با جریحه‌دار نمودن افکار عمومی، خواسته اصلی اهالی واقعی را تحریف نموده و از آب گل‌آلود ماهی بگیرند!
هدایت شده از m.a.f
⚫️ قدردانی دانشگاه علوم پزشکی یزد از هیئات مذهبی به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی دهقانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: ▪️در سراسر استان 270 تیم کارشناسی بهداشت همه مراسمات رسمی عزاداری را رصد می کردند و بجز چند مورد همه هیئت ها پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند. ▪️امیدواریم با ادامه همراهی خوب مردم استان یزد در حفظ و رعایت شیوه نامه های بهداشتی بزودی شاهد خروج استانمان از وضعیت قرمز باشیم. ☑️یزدرسا
5_1104292789664954418.mp3
6.34M
▪️آه از آن ساعتی که با تن چاک چاک ▫️نهادی ای تشنه لب صورت خود روی خاک 🎙مرحوم کوثری
هدایت شده از .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌روحانی: من نسبت به بیست سی نمی گذرم #۲۰۳۰ 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
هدایت شده از .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽؛ رهبر‌معظم برای چندمین‌بار..: جلوی اجرای ۲۰۳۰ را بگیرید! ❌ روحانی: "من از این ۲۰۳۰ نخواهم گذشت، تا آخر دولت دوازدهم دنبال می‌کنم" | ⭕️ رهبر انقلاب: به این فکر کنیم چرا آن‌قدر طواغیت عالم و فراعنه عالم اصرار دارند که در آموزش و پرورش کشورها گاهی اوقات با سر و صدا مثل سند۲۰۳۰، نفوذ کنند؟ اصرار آن‌ها به نفوذ به خاطر تأثیر آموزش و پرورش است. ⭕️ دشمن قصد دارد کاری را که بوسیله نظامی از انجام آن ناتوان است، با نفوذ و از راه‌هایی مانند سند ۲۰۳۰ و تربیت انسان‌هایی که مثل او فکر کند و اهداف عملیاتی او را پیاده کنند تا زمینه غارت ملت‌ها فراهم شود. ⭕️ الان هم شنیده‌ام سند۲۰۳۰ در گوشه و کنار بوسیله آدم‌های ناباب یا غافل دارد اجرا می‌شود؛ این را باید به طور جدی دنبال کنید. 🎥 ارتباط تصویری امام خامنه‌ای با سی و چهارمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش 🗓 ۹۹/۶/۱۱
هدایت شده از m.a.f
‍🔴 | اهداف و محتوا 🔻 اهداف جریان تحریف 1⃣ اهداف کوتاه مدت : ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران 2⃣ میان مدت: ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی در مردم نسبت به انقلاب و مخدوش کردن الگوی حکومت اسلامی در نگاه مردم منطقه و دنیا 3⃣ بلندمدت : مجبور کردن نظام اسلامی به تغییر رفتار در داخل و خارج 🔻 محور های محتوایی جریان تحریف: 1⃣ ولایت فقیه: با ادعای دیکتاتوری و فرمایشی بودن سایر مناصب حکومتی 2⃣ مردم سالاری: با ادعای صوری بودن نقش مردم در انتخابات مهندسی شده 3⃣ امنیت: با دوگانه سازی های کاذب مثل امنیت یا اقتصاد 4⃣ ثبات سیاسی کشور: با تعمیم سیستمی شدن فساد در کلیت ساختار 5⃣ وحدت ملی: با برجسته سازی اختلافات قومیتی و مذهبی 6⃣ توان دفاعی کشور: با دوقطبی سازی های دروغین مثل موشک یا معیشت 7⃣ قدرت منطقه ای ایران وحمایت از جنبش های آزادیبخش: با ادعای دخالت در امور کشورهای منطقه و حمایت از تروریسم 8⃣ نهادها و چهره های انقلابی: با ارائه تصویری خشن و غیرواقعی از آن ها 9⃣ دینداری جوانان: با برجسته سازی و تکرار ادعای گسترش لاابالی گری وبی دینی در جوانان 🔟 عدالتخواهی ایران: با قرار دادن ایران در لیست کشور های مخاطره آمیز
هدایت شده از m.a.f
نخستین سفر استانی رئیس مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان که چهار روز به طول انجامید، دیروز جمعه به پایان رسید. تا اینجا همه‌چیز عادی و مسبوق به سابقه است، چراکه سفر مقامات و رؤسای قوا به استان‌ها پیشتر نیز انجام می‌شده است؛ اما سفر آقای قالیباف به استان خوزستان از جهات مختلف حائز اهمیت است: نکات تحلیلی: 1- یکی از وظایف مهم مجلس شورای اسلامی در کنار تقنین، نظارت بر حسن اجرای قوانین و نیز نظارت بر عملکرد بخش اجرایی و مدیران قوه مجریه است. نظارت اما شقوق مختلفی می‌تواند داشته باشد. آنچه تاکنون از کارکرد نظارتی مجالس گذشته قابل‌مشاهده و ارزیابی است، این بوده که یا این کارکرد انجام نمی‌شده و در حد نظارت‌های کلی و ستادی صورت می‌گرفته است. 2- مجلس کنونی با تعریفی جدید از شأن و کارکرد نظارتی خود پا به عرصه گذاشته است. نظارت میدانی و مستقیم، حتماً نظارت مؤثر و دقیقتری خواهد بود و تصمیمات و قانونگذاری را واقعیتر خواهد ساخت. رئیس مجلس در سفر به خوزستان بیان داشتند که نظارت ما از جنس نشستن در تهران نیست. وی حتی در حوزه کارکردی مجلس، شأن نظارتی مجلس را مقدم بر قانون‌گذاری معرفی مینماید. 3- تا اینجا آنچه آقای قالیباف گفته‌اند منطبق بر واقعیت‌هاست. امروز حتی درک کسانی که موضوعات مربوط به سیاست و اقتصاد و اجتماعیات را از راه دور می‌نگرند نیز این شده است که مشکل یا مشکلات کشور ضرورتاً ارتباطی با قانونگذاری ندارد، بلکه علت‌العلل، به فقدان نظارت مؤثر و مستمر ارتباط پیدا می‌کند. نکته راهبردی: در این که نظارت دقیق و محاسبه شده یکی از شئونات اصلی مجلس است، جای تردید نیست و در این که ریشه بخشی از مسائل کنونی به نبودن نظارت بر حسن اجرای قوانین برمیگردد، باز ابهامی وجود ندارد؛ اما باید نظارت مجلس بر اجرائیات کشور و مدیران قوه مجریه منتهی به حل مسائل مردم و گشوده شده گرهها و مشکلاتی باشد که در این مقطع در کار و زندگی مردم پدید آمده است. حضور ساده و در عین‌ حال جدی و مصمم یکی از سران قوا در بین مردم خاصه مناطق محروم، پدیده امیدوارکننده و موردنیاز کشور است، اما باید مراقبت کرد مردم در یک بازه زمانی مشخص ثمرات این سفرها را لمس کنند و اگر چنین چیزی رخ ندهد، دردی بر روی دردهای قبلی اضافه خواهد شد. تحقق این مهم از مسیر تعامل جدی و فعالانه سه قوه، بخصوص دولت و مجلس می‌گذرد.