eitaa logo
بصیرتِ مهدویت
2.3هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
5.9هزار ویدیو
36 فایل
برای ظهور امام زمان عجل الله مردم باید مضطر شوند و مضطرانه دعا کنند اما لازمه ی این اضطرار بصیرت و آگاهی مردم است. **کپی با ذکر صلوات و دعا برای ظهور بلامانع است** @Ysf_nz جهت ارتباط با کانال میتوانید با آی دی در تماس باشید ⛔️بدون تبلیغ و تبادل⛔️
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🟢لینک دعاهای روزانه🟢 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 https://eitaa.com/basiratemahdaviat/7492 لینک دعای عهد 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 https://eitaa.com/basiratemahdaviat/7493 لینک زیارت آل یس 🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀 https://eitaa.com/basiratemahdaviat/7494 لینک سوره یس 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 https://eitaa.com/basiratemahdaviat/7495 لینک دعای عهد صوتی 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 @basiratemahdaviat
دفاع عقلانی از دین.mp3
761.2K
کسانی که اعتقادات دینی ما را به تمسخر گرفته و چگونه به این افراد باید پاسخگو باشیم⁉️ ⭕️پاسخ: ➖➖➖➖➖➖➖ @basiratemahdaviat
12.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💔 عاشق کسی شدم که ۱۰ سال از من بزرگتره! ⁉️ آیا میتونم ازدواج کنم؟ اگه ازدواج کنم چه آسیبهایی داره؟ 📣 توضیحات حجت الاسلام دکتر رضا یوسف زاده @basiratemahdaviat
🟩 عقاید مسیحیان صهیونیست: ظهور مسیح تنها پس از جنگی بزرگ ✍🏻 مسیحیان صهیونیست همواره بر این فرض پافشاری می‌کند که حضرت مسیح برای بنی‌اسرائیل می‌آید آن هم طی یک جنگ بزرگ خانمان‌سوز، در فلسطین در صحرایی بنام هرمجدون ..... @basiratemahdaviat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نامه اعمال ما هر هفته بر امام زمان (عج) عرضه میشود ... استاد رائفی پور ➖➖➖➖➖➖➖ @basiratemahdaviat
❇️ انتظار فرج کافی نیست، باید برای آن آماده شد و طاعت و بندگی هم داشت. ✅ آیت الله بهجت(ره): 🔘 تنها انتظار فرج کافی نيست؛ تهيّأ (مهیا شدن)، بلکه طاعت و بندگی نيز لازم است، مخصوصا با توجه به قضايايی که پيش از ظهور امام زمان ـ عجّل اللّه تعالی فرجه الشّريف ـ واقع می‌شود، به حدّی که: 📜 « مُلِأَتْ ظُلْماً وَ جَوْراً. » (۱) 📃 جهان مملو از ظلم و جور می‌گردد. 🚨 خدا می‌داند که به واسطه‌ی ضعف ايمان بر سر افراد چه می‌آيد. 🤲 خدا کند ظهور آن حضرت با عافيت مطلقه برای اهل ايمان باشد و زود تحقّق پيدا کند. 💡مگر امکان دارد عافيت مطلقه بدون ايمان و طاعت و بندگی انجام گيرد؟! 🕯 خدا به اهل ايمان توفيق دهد که از فِتَن مُضِلّه (فتنه های گمراه کننده) کناره‌گيری کنند. ⬅️ در محضر بهجت، جلد اول، نکته ۱۷۲ (۱): بحار الانوار، ج ۳۶، صفحات ۲۲۶، ۲۵۱، ۲۷۱، ۲۷۵، ۲۸۲، ۲۹۰، ۳۰۴، ۳۰۶، ۳۱۵، ۳۳۳ و... 🏷 @basiratemahdaviat
21.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✖️ ایران باید از نقشه‌ی جهان حذف بشه! • طرح «خاورمیانه جدید» و ساخت کریدور IMEC توسط اسراییل که قرار بود با اجرای اون، به‌مرور ایران از معادلات مهم جهانی و حتی نقشه‌ی جغرافیایی حذف بشه! 🔺اما ••• اتفاق تاریخی و مهم ۷ اکتبر، همه این نقشه‌ها رو هوا کرد. حالا اسراییل امنیت نداره و خیلی از شهروندانش یا آواره شدن و یا مهاجرت معکوس کردن. @basiratemahdaviat
12.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اوضاع ایران قبل از و نابودی تهران ‼️ اللهم عجل لولیک الفرج ➖➖➖➖➖➖➖ @basiratemahdaviat
🔴 بازیگران داخلی فتنه شام قبل ظهور / جریان اصهب (حاکمیت سوریه) ✍️ مصطفی امیری ▪️قبل از حضور سفیانی بر اریکه قدرت، در فتنه طولانی شام بین دو جریان (رُمحان) مخالف هم در سوریه، نزاع و جنگ خواهد بود. از این دو جریان به رایة الاصهب (حکومت) و رایة الابقع (معارضین) نام برده شده است. تعابیر بسیار دقیق حاکی از رموزی است که پرده از اسرار برمی‌دارد و در آینده راهگشا خواهد بود. ▪️اصهب، معانی متعددی دارد از جمله: 1. «صهب: و هو لونٌ من الألوان من ذلك الصُّهْبَة: حُمرةٌ فى الشَّعر» 2. «أَصْهَب: یقال للابل إن خالطت بیاضَه حُمْرَةٌ، فهو أَصْهَب» 3. «رجلٌ‏ صَیهَبٌ‏: » 4. «الأصْهَب‏: الأسد» 5. «الأَصْهَب‏: الذی یعلو لونه‏ صُهْبَة و هی كالشُّقرة و الحمرة» 6. «صُهْبُ‏ السِبَال:‏ و هم » 7. «الأصهَب‏ من الإبل‏: الذى لیس بشدید البیاض» 8. «و على سائرِ الإبلِ و فجعلوها خیرَ الإبل» 9. «الصُّهْبَةُ: أَشْهَرُ الأَلوان و أَحسنُها» 🔸بنابراین طبق موارد فوق، اصهب: به مرد بلندقامت (رجل طویل) سفیدپوست و به سرخی می‌‏زند (إن خالطت بیاضَه حُمْرَةٌ) که در تحولات فتنه شام، مخالف اعراب هست (أعداء العرب) و بر سایرین نیز برتری دارد (تشریفها على سائرِ الإبلِ و فجعلوها خیرَ الإبل‏)‏ اطلاق می‌‏شود. 🔸لازم به ذکر است، زبان روایات در بیان اسامی شخصیت‌های ظهور، نمادین، رمزآلود، کنایه‌ای و حاکی از حقایق و واقعیاتی است[10]. ✅ پی‌نوشت: 1. ابن‌فارس، معجم مقاییس اللغة، ج۳، ص۳۱۶. 2. ثعالبی، فقة اللغة، ص۱۱۷. 3. فیروزآبادی، القاموس المحیط، ج۱، ص۱۲۵؛ ابن منظور، لسان العرب، ج۱، ص۵۳۳. 4. زبیدی، تاج العروس، ج۲، ص۱۵۷؛ ازدی، الماء، ج۲، ص۷۸۸. 5. ابن‌اثیر، النهایة فی غریب الحدیث و الأثر، ج۳، ص۶۲. 6. جوهری، الصحاح، ج۱، ص۱۶۶. 7. ابن‌منظور، لسان العرب، ج۱، ص۵۳۲. 8. ابن‌سیده، المحکم و المحیط الاعظم، ج۴، ص۲۰۹. 9. ابن‌منظور، لسان العرب، ج۱، ص۵۳۲. 10. الهی نژاد، «نمادگرایی در نشانه های ظهور»، فصلنامه مشرق موعود، ش۳۸، ص۲۵. ➖➖➖➖➖➖➖ @basiratemahdaviat