✍️طبق معمول از ما گفتن از مسئولین هم نشنیدن،و باز هم راوی اول اخبار مذاکرات رسانه های صهیونی آمریکایی خواهند بود،انگار رسانه های داخلی غریبه هستن و همیشه باید اخبار مذاکرات کشور خودشون رو از رسانه های دشمنشون بشنوند.....
@basirt8.
میخوان بهجهانیان بگن ما ایرانراتسلیم کردیم
خدا لعنتتون کنه
اما خدا با ماست
حرامیانشرایط اینطور نمومونه
بزودی خواهید دید که کی سقوط میکنه وکی تسلیم میشه
🔴 آکسیوس: مذاکرات ایران و آمریکا روز جمعه در ژنو برگزار میشود
✍️خبر اکسیوس درباره زمان و مکان دور جدید مذاکرات، یک اتفاق مهمتر از خود خبر را برجسته میکند:
"مرجعیت روایت و مرجع سازی رسانههای دشمن"
همیشه شاهد یک الگوی تکراری هستیم؛ ابتدا یک رسانه غربی به نقل از "یک مقام آمریکایی" یا "دو منبع ایرانی" خبری را منتشر میکند، و بعد رسانههای داخلی، بدون اعلام موضع رسمی مقامات ایرانی، همان خبر را بازنشر میکنند.
تکذیبی هم صورت نمیگیرد و در نهایت مشخص میشود همان سناریو درست بوده.
این چرخه، به مرور زمان یک پیام را به افکار عمومی تزریق میکند که
"مرجع خبر، بیرون از کشورست"
در موارد زیادی هم شاهد بودیم که مثلا رویترز به نقل از منابع ناشناس ایرانی جزئیاتی از روند مذاکرات منتشر میکند، در حالی که رسانههای داخلی یا سکوت میکنند یا صرفا به بازنشر همان روایت رسانه دشمن بسنده میکنتد.
نتیجه چه میشود؟
"تقویت مرجعیت رسانهای جریان مقابل و تضعیف اقتدار اطلاع رسانی داخلی"
مسئله فقط یک خبر نیست!
مسئله روایت اولست.
در معادلات سیاسی و مذاکرات حساس، کسی که روایت اول را منتشر میکند، عملا چارچوب تحلیل را هم تعیین میکند.
وقتی روایت اول از طرف رسانه دشمن شکل میگیرد، طبیعیست که زاویه دید و برجسته سازیهای تحلیلی بعدی هم در راستای منافع همان جبهه تنظیم شود.
در این شرایط، ما ناخواسته در زمین طراحی شده توسط دشمن بازی میکنیم.
در حالی که رسانههای داخلی از نظر دسترسی و امکان ارتباط مستقیم با منابع رسمی ، هیچ کمبودی برای تبدیل شدن به مرجع خبری ندارند.
ادامه این وضعیت، خطرناکست و این پیام را به جامعه منتقل میکند که برای فهم آنچه در کشور خودمان میگذرد، باید به رسانههای خارجی مراجعه کنیم.
این مسئله، صرفا یک ضعف رسانهای نیست؛ بلکه در بلندمدت به تضعیف اعتماد عمومی و تقویت جنگ روایتها به نفع دشمن منجر میشود.
در فضای رقابت روایتها، سکوت یا تاخیر در ارائه روایت اول و رسمی، عملا به معنای واگذاری میدان و مرجعیت سازی رسانه های دشمنست.
اگر روایت اول را خودمان منتشر نکنیم، دشمن آن را با چارچوب دلخواه خود خواهد ساخت و دست برتر را پیدا میکند.
✍️محمدزاده خبر فوری سراسری
@basirt8.
✍ این روزها شاهد شکل گیری توطئه های جدیدی از سوی دشمنان هستیم .کاش همانند اوایل انقلاب دوباره هر مسجد تبدیل به یک سنگر بشود تا مدافعان مردمی دین و میهن بصورت شبانه روزی برای مقابله با توطئه های دشمنان آماده باشند.
✍️خبر دستور ترامپ برای انتشار اسناد موجودات ناشناخته و حالا هم خبر زنده شدن ویروس زامبی ها...
بنظر شما خبرهای بعدی چی میتونه باشه و جبهه شیطانی چه نقشه هایی با انتشار این اخبار در سر دارند؟
@basirt8.
این نشون میده که حضرت آقا خطر فتنه داخلی رو بیشتر از جنگمیدونن
البته این رو بنده بارها عرض کرده بودم که آمریکا مال جنگ کردن با ما نیست
باید از نفوذی ها ترسید
اینبار مشخصه که میخوان از دانشگاه ها شروع کنند
قلاب انداختن این وسط و منتظر گرفتن یک شکار بزرگن
یک سوژه ای که بتونن باهاش موج رسانه ای ایجاد کنند مثل قضیه مهسا امینی
میخوان از این موضوع برای بنزین ریختن رو آتش آشوب استفاده کنند
بارها عرض کردم که اینبار فرق خواهد داشت
اینها نمیان برای اغتشاش
میایند برای راه انداختن جنگ شهری
اینبار می آیند برای قتل عام و کشته سازی
اگر از الان تمهیدات لازم رو در نظر نگرفته باشیم قطعاً غافلگیر میشیم
مثل حمله پهپادی در جنگ ۱۲ روزه
باید برای جنگ شهری و آشوب و اغتشاش ، آرایش بگیریم
بارها عرض کردم ولی کو گوش شنوا
مساجد باید مجهز بشن
والله مسئولین مربوطه یه روزی میفهمند که این اتفاق چقدر حیاتیه و اونروز قطعا خیلی دیره
بسیج باید به نیروهای خودش آموزش جنگ شهری بده
باید بتونن نحوه عملیاتهای شهری دشمن رو برای نیروهای انتظامی و بسیج و سپاه آموزش بدن
خیلی از شهدای فتنه اخیر غافلگیر شدن
خیلی هاشون نمیدونستن در موقع گیر افتادن و محاصره شدن چیکار باید بکنند
نیروها کاور کردن و پوشش دادن به همدیگه رو بلد نبودن
خیلی از همین فتنه گران سالهاست که تو بازی های استراتژیک مثل کال آف دیوتی و مدرن استریک و ... دارن آموزش جنگ شهری میبینند
داعش با ۸۰۰ نفر تونست خیلی از قسمتهای عراق و سوریه رو بگیره
اینها میان برای ایجاد رعب و وحشت
بارها فریاد زدم اونی که داره کف خیابون ایران اغتشاش میکنه ، داعشه بی ریشه
اینها نسل جدیدی از داعش هستند که با جنایت های فجیع و شنیع میخوان تو دل مردم رعب وحشت ایجاد کنند
اینها نشون دادن که آتش زدن آدمها براشون خیلی راحته
سر بریدن آدمها از بچه تا بزرگ براشون عین آب خوردنه
کشتن آدمها براشون خیلی سهله
مورد هدف قرار دادن بچه سه ساله راحت ترین کاره براشون