باید برای جنگ شهری و آشوب و اغتشاش ، آرایش بگیریم
بارها عرض کردم ولی کو گوش شنوا
مساجد باید مجهز بشن
والله مسئولین مربوطه یه روزی میفهمند که این اتفاق چقدر حیاتیه و اونروز قطعا خیلی دیره
بسیج باید به نیروهای خودش آموزش جنگ شهری بده
باید بتونن نحوه عملیاتهای شهری دشمن رو برای نیروهای انتظامی و بسیج و سپاه آموزش بدن
خیلی از شهدای فتنه اخیر غافلگیر شدن
خیلی هاشون نمیدونستن در موقع گیر افتادن و محاصره شدن چیکار باید بکنند
نیروها کاور کردن و پوشش دادن به همدیگه رو بلد نبودن
خیلی از همین فتنه گران سالهاست که تو بازی های استراتژیک مثل کال آف دیوتی و مدرن استریک و ... دارن آموزش جنگ شهری میبینند
داعش با ۸۰۰ نفر تونست خیلی از قسمتهای عراق و سوریه رو بگیره
اینها میان برای ایجاد رعب و وحشت
بارها فریاد زدم اونی که داره کف خیابون ایران اغتشاش میکنه ، داعشه بی ریشه
اینها نسل جدیدی از داعش هستند که با جنایت های فجیع و شنیع میخوان تو دل مردم رعب وحشت ایجاد کنند
اینها نشون دادن که آتش زدن آدمها براشون خیلی راحته
سر بریدن آدمها از بچه تا بزرگ براشون عین آب خوردنه
کشتن آدمها براشون خیلی سهله
مورد هدف قرار دادن بچه سه ساله راحت ترین کاره براشون
پیشبینی بنده اینه اینبار اینها ترکیبی از نوع اغتشاش در جنگ ۱۲ روزه ، و فتنه اخیر عمل خواهند کرد
منتظر دوتا موضوعند
اولی راه ارتباطی با همدیگه مثل اینترنت ماهواره ای که اطلاع دارم دارن برنامه میریزن که برای روزهای فتنه اینترنت ماهواره ای رو در دسترس قرار بدن
دوم سوژه برای شروع موج درگیری
ترکیب کوادکوپتر ها برای مشغول کردن توان امنیتی ما و شروع درگیری مسلحانه در کف خیابون
البته برای همه اینها برنامه تقابل ریخته شده
و جای نگرانی نیست
بازم میگم الان زمانیه که با بچه هاتون صحبت کنید
و الا برن کف خیابون ، فاجعه رخ میده چون اینبار قراره بی حساب کشته سازی کنند
مردم باید چشم و گوش سیستم امنیتی باشند
هر گونه تحرک غیر عادی در محله شون رو سریعا گزارش و اطلاع بدن
اگر کف خیابون خلوت باشه
درگیری با نیروهای داعشی اغتشاشگر خیلی آسونه
به جرأت میگم اگر با تمام تجهیزاتشون بیان وسط و خیابونها خلوت باشه زیر یک روز همه شون جمع میشن
عده ای از کشته های اخیر مردم عادی و رهگذری بودن که شاید برای کنجکاوی اومده بودن ببینن چه خبره ولی دیگه برنگشتن