بازم میگم الان زمانیه که با بچه هاتون صحبت کنید
و الا برن کف خیابون ، فاجعه رخ میده چون اینبار قراره بی حساب کشته سازی کنند
مردم باید چشم و گوش سیستم امنیتی باشند
هر گونه تحرک غیر عادی در محله شون رو سریعا گزارش و اطلاع بدن
اگر کف خیابون خلوت باشه
درگیری با نیروهای داعشی اغتشاشگر خیلی آسونه
به جرأت میگم اگر با تمام تجهیزاتشون بیان وسط و خیابونها خلوت باشه زیر یک روز همه شون جمع میشن
عده ای از کشته های اخیر مردم عادی و رهگذری بودن که شاید برای کنجکاوی اومده بودن ببینن چه خبره ولی دیگه برنگشتن
ذات کنجکاو ایرانی ها رو نمیشه کاری کرد
تا یه اتفاق و تصادفی رخ میده تا همه جمع نشن ببینن چه خبره و کارشناسی نکنند که کی مقصره ول نمیکنن
ما ایرانی ها عشق اینو داریم ببینیم چه خبره
این تو فتنه آینده خطرناکه
آی مردم
تا دیدید که داره شلوغ میشه مساجد رو پر کنید
اصلا برید توش اعتکاف کنید
برید توش بخوابید
ولی مساجد رو خالی نکنید
اینها میخوان مساجد رو بار دیگه آتیش بزنن
امسال روز قدس مهمترین روز قدس تاریخه
اگر ملت روز قدس بیان به میدان
خیلی از نقشه های دشمن دود میشه میره هوا
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻افشای اسناد نقش آمریکا و اسرائیل در اغتشاشات ایران!
@basirt8
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺آتش کشیدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی توسط دانشجو نماها در دانشگاه الزهرا
وقتی مماشات میکنید این وضعیت ادامه دار است
باید سر مار رو زد
لیدرها در راس حکومت خفتیدند
اونایی که صورتی پوشیدن (خاتمی)،لباس چریک تن میکنن(فائزه دختر اکبر رفسنجانی )،اینها حکم محارب دارند
اینها رو دار بزنید ببیند چطور مملکت آروم میشه
این پرچم مزین به نام مقدس الله و الله اکبر است ،مسجد و قرآن سوزی شما به دی ماه بر نمیگردد به رضا خان پدر محمد رضا برمیگرده که مساجد و حجاب و قرآن را به آتش کشید...
والله قسم منتظر یک اشاره هستیم ،امام حکم جهاد بده آنوقت خواهید دید سیل امت حزبالله را، که چگونه ریشه کنتون میکنه
@basirt8
ول کن هم نیستن
بزودی طوفان امت حز بالله وسید علی را همگان خواهند دید
هم حرامیان داخلی وهم امریکا واسرائیل مغرور که فکرمیکنن ایران شعیف شده
بله خیال میکن وتوهم میزنن ایران ضعیف شده
فکر میکنن ایران یعنی غربگراهاوفتنه گران وسازش گران وبرخی فریب خورده
نخیر
دل بهاین حرامیان نبندید
ایران سید علی داره
ملتی متحد وبااستقامت وبصیرداره
صدها هزارخون شهید داده
ایران یعنی سلیمانیها-رئیسی ها-احمدی روشن ها-فخری زاده ها-سلامی وباقر یها
ایران یعنی جوانانی مانند حججی ها- صدر زادها-عجمیان ها وعلیوردی ها و...
برختها ایران راهنوز نشناختید
همین ایران تا خود نابودی امریکا واسرائیل پیش خواهد رفت
همگان به قدرت ایران پی میبرن
صبرکنید
خواهید دید
1405
1406
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دانشگاه الزهرا امروز
یه عده مخ۵ احمق( پهلوی برمیگرده )
@basirt8