کودتاگران حسابی مشغول هستن
بنی ثدرها
منافقین همه وهمه
مانعین همه مشغول هستن
همه اینها برای کمک بهدشمن وراه را برای دشمن هموارتر کنن
انگار تمام اینها بایک هماهنگی داره صورت میگیره
مانغین ظهور ونفوذیها وخائنین وفتنه گران وکودتاگران غربگراها درمنصب های مختلف باتمام قوا وارد میدان شدن ودرحال فعالیت واجرای ماموریت وکمک بهدشمن یهودی وشیطانی جاده صاف کن انها هستن
یک هماهنگی وهمکاری تمام عیار داره صورت میگیره
منتظر یک عملیات ونبرد سنگین زمینی هواییدریایی حرامیان خارجی با کمک ویاری حرامیان کودتاگر ومنافق و..داخلی باید باشیم
شرایطی سخت وپرهزینه اما انشالله ماشکست سنگینی بردشمن داخلیوخارجی درانتها تحمیل خواهیم کرد
اینه نقشه راه ما که مدتها قبل هم درباره انگفته بودیم
پس نگران نباشید
باتمام هزینه وخسارات ومشکلات وسختی وشهید دادنها ما ازاین نبرد پیروز صد درصدیوکامل بیرون خواهیم امد وجهانیان رامتحیرخواهیم کرد وابرقدرتی جهانی میشیم
1405
1406
1407
1408
1409
1410
منتظر باشید وببینید
میدونید میخوام چی بگم
شاید باید دل از همه کند
شاید نه حتکا باید به خدا تکیه کنیم
دیگه کار از دست همه دراومده
ای مردم امیدتون به خدا باشه
توکلتون به خدا باشه
از همه دل بکنید و فقط به خدا توکل کنید
اونوقت پدر و پدرجد ترامپ رو در میاریم ان شاءالله
بانک اهداف آمریکا تکمیل شده
و به زودی حمله خواهد کرد
البته اگر یقین کند که ما ترسیده ایم
@basirt8
ترامپ حرامزاده : ما قصد داریم به ایران حمله کنیم و بسیار شدید حمله کنیم.
ما بمباران را از سر خواهیم گرفت. ما حق انجام این کار را داریم. آنها هلیکوپتر ما را سرنگون کردند.
و در ابتدا گفتند که این کار را نکردهاند. سپس اعتراف کردند که انجام دادهاند. این کار تا حدی آسان بود چون ما بمب داریم. ما واقعاً بمب داریم. ما خیلی خوششانس بودیم که آن بمب منفجر نشد.
آن بمب در هلیکوپتر گیر کرده بود. منفجر نشد. آتش گرفته بود، اما منفجر نشد.
دیشب به آنها حمله کردیم، امروز حمله سنگینی به ایران خواهیم کرد!
@basirt8
ترامپ سگ زرد :
ما با بمبافکنهای B-2 به ایران حمله می کنیم.
ما میلیونها بشکه نفت ایران را بر میداریم (می دزدیم)
┅@basirt8
هر چه شیاطین بیشتر و پرقدرت تر بخواهند حمله کنند ،عنایت و امداد الهی بیشتر و نمایان تر خواهد بود
┅@basirt8
مؤمنین و مومنات گرامی
سلاح تان را بر دارید
والله قسم دعا و ذکر و توجه و توسل شما بسیار بسیار پر قدرت تر از موشک و تیر و تفنگ است
میدان بحمدالله آماده است
شما با سلاح خود میدان را یاری کنید
أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ ﴿۲۱۴﴾
@basirt8
بسم الله القاصم الجبارین
تصمیم گرفته شده است
در صورت حمله مجدد و گسترده آمریکا به ایران ، در اسرع وقت به ۳۰ ابر کلاهک هسته ای و ۴۰۰ کلاهک تاکتیکی مجهز خواهیم شد
دیگر NPT هم هیچ ارزشی برای ایران ندارد
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
شبکه CNN:
فرماندهان نظامی جدید ایران جسورانه ریسکهایی را میپذیرند که اسلاف آنها از آن اجتناب میکردند