هدایت شده از پنآه
به نام حضرت عشق...!
اینجا؟!
جایی برای ثبت تموم لحظه های دنیایی 🙇♀️⭐
من پناهم 🙃
•کِلاس یازدهم 💅🏻🍓
شهر ستبر ایران یعنی کرمانشاه زندگی میکنم 💁♀🙂
هدفـم؟!ثبت کردن خاطراتم پیش شما قشنگام🥲❤️🩹
اینجام تا باهاتون لحظات شیرین و تلخ دنیای کوچیکمو تقسیم کنم 🌈💅🎀
با من همراه باش که قراره کلی خوش بگذره زیبا رو🥰💖
بزن رو پیوستن تا گممون نکردی 😉👇
خوشحالم میشم ببینمت خوشگلم🧸🎀✨
باوآن✨💝
بـاوآن✨💝
به نام حضرت عشق...! اینجا؟! جایی برای ثبت تموم لحظه های دنیایی 🙇♀️⭐ من پناهم 🙃 •کِلاس یازدهم 💅🏻
بچه ها چنلمون رو به دوستاتون معرفی کنید تا خانواده مون بزرگتر بشه 🥲🙏
یه گِله ریز کنم؟!
ببینید من از اولم وقتی لینک ناشناس رو گذاشتن تو چنل نوشتم که بیاید انتقاد و پیشنهاداتتون رو بگید و من قطعاً انتقادات و پیشنهاداتتون رو میپذیرم و اگر حق با شما باشه قطعا اصلاح میکنم ولی واقعا بعضیارو درک نمیکنم که میان با حرفایی که در شأنشون نیست مثلا انتقاد میکنن ، خوب همون انتقاد رو چه بد چه خوب بیاید با زبون آرومم بگین ، با لحن خوبم بگین من میبینم و میپذیرم و خوشحالم میشم که صادقانه اومدین بهم نظرتونو گفتین که اگر نقصی هم در من یا چنلم بود برطرف کنم و بهترین ورژن خودم و چنلم رو در اختیارتون بزارم .🥲💆♀✨
_ شما با گذاشتن احترام به بقیه ، اول به خودت احترام گذاشتی زیبـآ😊🍓