eitaa logo
بازی آرا
74 دنبال‌کننده
76 عکس
47 ویدیو
0 فایل
رویداد محتوایی بازی‌سازی در ۵ موضوع زن و خانواده ، امید و پیشرفت ، هویت ایرانی اسلامی ، مقاومت ، قرآن و عترت ارسال پیام به ادمین: @Mottaghinejad
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظاتی از چند نمونه بازی خارجی در محور موضوعی خانواده: 🔸Kena: Bridge of Spirits 🔸A Plague Tale: Innocence 🔸Venba 🔸It Takes Two 🆔 @baziara
🔹 خلیج فارس تا ابد خلیج فارس خواهد بود / معرفی بازی «آب‌های آبی» محمدمهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس: نسل جوان باید با گذشته پرافتخار ما آشنا شود؛ به جوانان توصیه می‌کنم کتاب مرحوم ایرج افشار سیستانی در مورد خلیج فارس را بخوانند تا با همه داشته‌های تاریخی پرافتخار خلیج فارس آشنا شوند. ادامه مقاله را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2421 🆔 @baziara
🔹 ارتقاء سطح بازی‌های تیم‌های منتخب «بازی‌آرا» در جلسه منتورینگ حضوری جلسه منتورینگ حضوری تعدادی از تیم‌های حاضر در رویداد بازی آرا در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد. در ادامه روند برگزاری جلسات منتورینگ رویداد بازی‌آرا، ۷ تیم از تیم‌های شرکت کننده در این رویداد با هدف راهنمایی برای رشد آثار در حضور منتورها به ارائه بازی‌های خود پرداختند. در این جلسه امین شهیدی از بازی‌سازان شناخته شده کشور، حجت الاسلام عبداللهی، مدیر پژوهش مرکز دانش بازی های رایانه ای(مدبر)، سجاد قلی زاده از بازی سازان توانمند کشور و محمد مهدی صادقی به عنوان منتور حضور داشتند. ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2437 🆔 @baziara
51.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*وقتی تاریخ ایران را نمی‌شناسیم از «شاهزاده ایرانی» یوبیسافت ذوق‌زده می‌شویم* ⭕بازی «شاهزاده ایرانی» در چهارمین نشست نقد و تحلیل بازی رویداد «بازی آرا» بررسی شد. 🔻 نویسنده و پژوهشگر حوزه هنر و فلسفه در تحلیل بازی «شاهزاده ایرانی: تاج گمشده» گفت ذوق‌زدگی بیش از حد ما از ساخت بازی شاهزاده ایرانی بخاطر این است که درباره تاریخ ایران اطلاعات کمی داریم. 🔻در این نشست محمدرضا عابدی شاهرودی، نویسنده و پژوهشگر حوزه هنر و فلسفه در کنار پخش تصاویر و گیم‌پلی‌هایی از بازی، به تحلیل و نقد آن از زاویه روایت، محتوا و خط داستانی بازی پرداخت. 📎لینک کامل خبر: 🌐https://ircg.ir/s/441 🆔 @iranvideogames
🎦 پخش زنده نشست سرمایه گذاری بازی‌آرا در آپارات 🕙 شروع از ساعت ۱۰ صبح 🌐 www.aparat.com/iranvideogames/live 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دبیر رویداد بازی‌آرا با حضور در برنامه صبحگاهی شبکه خبر درباره برگزاری این رویداد توضیح داد. 🆔 @iranvideogames
🔹 «غزه» موضوع مورد توجه بازی‌سازان در بازی آرا 🔻 دومین نشست رویداد ملی بازی‌آرا (فرصتی برای طراحی یا تکمیل بازی‌های مبتنی بر محتوای ایرانی، اسلامی)، ۱۷ اردیبهشت‌ماه با حضور سرمایه‌گذاران و تعدادی از تیم‌های بازی‌ساز در مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد‌. 🔻 محمدامین حاجی‌هاشمی در این نشست گفت: با انتشار فراخوان این رویداد در محور مقاومت که یکی از محورهای اصلی بازی آرا است در مجموع شش اثر با موضوع غزه و فلسطین ارسال شد که نشان دهنده توجه فعالان صنعت بازی‌سازی کشور به موضوع غزه است ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2464 🆔 @baziara
🔹 شناخت ظرفیت محتوایی موجود برای طراحی بازی‌های رایانه‌ای در رویداد بازی‌آرا دبیر رویداد بازی‌‌آرا گفت رویداد بازی‌آرا در راستای شناخت ظرفیت محتوایی موجود در بازی‌های رایانه‌ای ایجاد شده است. ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2471 🆔 @baziara
🔹 تفاهم بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با تبیان و مهوا برای شتابدهی ۵ میلیارد تومانی در رویداد بازی آرا در دومین نشست رویداد بازی‌آرا تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان و مجموعه کارخانه صنایع سرگرمی مهوا با رویکرد سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌های رویداد بازی‌آرا امضاء شد. ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2468 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 گفتگوی خبر ساعت ۲۲ شبکه ۳ سیما با حجت‌الاسلام عبداللهی، دبیر رویداد بازی‌آرا 🆔 @baziara
🔹 برای ایجاد یک چرخه اقتصادی در صنعت بازی در کنار «بازی‌آرا» هستیم مدیرعامل «مجموعه کارخانه صنایع سرگرمی مهوا» در دومین نشست رویداد بازی‌آرا گفت این مجموعه آمادگی دارد در حوزه زیرساخت، تولید و نشر محصولات با تمام توان خود در کنار بازی‌سازان عزیز کشور باشد. ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2526 🆔 @baziara
📸 گزارش تصویری از نشست سرمایه گذاری رویداد بازی‌آرا 🆔 @baziara
🔹 تیم‌های برگزیده بازی‌آرا از فرآیند شتابدهی یکساله برخوردار می‌شوند معاون تنظیم‌گری و کسب و کار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در دومین نشست بازی‌آرا به تشریح فرآیند سرمایه‌گذاری و شتابدهی تیم‌های منتخب این رویداد پرداخت. ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2508 🆔 @baziara
🔹 بازی‌آرا می‌تواند نقطه عطفی برای صنعت بازی و سرگرمی کشور باشد مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلا‌ع‌رسانی تبیان در دومین نشست رویداد بازی‌آرا ابراز امیدواری کرد که این رویداد بتواند نقطه عطفی برای صنعت بازی و سرگرمی باشد. ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2513 🆔 @baziara
🔹 استفاده از الگوریتم تخمین توزیع برای تولید محتوای رویه‌ای در بازی‌های رایانه‌ای تولید محتوای رویه‌ای با اختصار PCG (Procedural Content Generation) یکی از جبهه‌های کاربردی روند رو به رشد تکنولوژی در زمینه طراحی و تولید بازی‌های رایانه‌ای به شمار می‌رود و زمینه‌ای وسیع از کاربرد علم هوش مصنوعی در توسعه بازی‌ها (Game AI) بوده که خود در بر گیرنده مفاهیم نوین متعددی است. ادامه مقاله را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2331 🆔 @baziara
🔹 معرفی بازی‌هایی با مکانیک‌های منحصر بفرد (بخش چهارم) در ادامه این سلسله مقالات چند نمونه دیگر را که از مکانیک‌های خلاقانه در روند بازی خود استفاده کردند، معرفی می‌کنیم: 🔻 بازی L.A. Noire – مکانیک تحلیل حالات چهره افراد 🔻 بازی Portal – تفنگ پورتال 🔻 بازی Prune – هرس شاخه درخت در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2277 🆔 @baziara
🔹 رابطه بازی‌های رایانه‌ای و ادبیات/کتاب بازی‌های رایانه‌ای، مصنوعات الکترونیکی هستند که مخاطبان خود را به جهان غیرواقعی و مجازی دعوت کرده و آن‌ها را در دنیایی داستانی و تخیلی غوطه‌ور می‌سازند. در بازی‌های رایانه‌ای استفاده از داستان و تخیل امری محتمل است و به‌بیان‌دیگر ساده‌ترین بازی‌های رایانه‌ای نظیر تتریس نیز می‌تواند شامل یک محتوای داستانی باشد. ادامه مقاله را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2405 🆔 @baziara