🔹 تیمهای برگزیده بازیآرا از فرآیند شتابدهی یکساله برخوردار میشوند
معاون تنظیمگری و کسب و کار بنیاد ملی بازیهای رایانهای در دومین نشست بازیآرا به تشریح فرآیند سرمایهگذاری و شتابدهی تیمهای منتخب این رویداد پرداخت.
ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید:
🔗 https://baziara.ir/?p=2508
🆔 @baziara
🔹 بازیآرا میتواند نقطه عطفی برای صنعت بازی و سرگرمی کشور باشد
مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاعرسانی تبیان در دومین نشست رویداد بازیآرا ابراز امیدواری کرد که این رویداد بتواند نقطه عطفی برای صنعت بازی و سرگرمی باشد.
ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید:
🔗 https://baziara.ir/?p=2513
🆔 @baziara
🔹 استفاده از الگوریتم تخمین توزیع برای تولید محتوای رویهای در بازیهای رایانهای
تولید محتوای رویهای با اختصار PCG (Procedural Content Generation) یکی از جبهههای کاربردی روند رو به رشد تکنولوژی در زمینه طراحی و تولید بازیهای رایانهای به شمار میرود و زمینهای وسیع از کاربرد علم هوش مصنوعی در توسعه بازیها (Game AI) بوده که خود در بر گیرنده مفاهیم نوین متعددی است.
ادامه مقاله را در بازی آرا بخوانید:
🔗 https://baziara.ir/?p=2331
🆔 @baziara
🔹 معرفی بازیهایی با مکانیکهای منحصر بفرد (بخش چهارم)
در ادامه این سلسله مقالات چند نمونه دیگر را که از مکانیکهای خلاقانه در روند بازی خود استفاده کردند، معرفی میکنیم:
🔻 بازی L.A. Noire – مکانیک تحلیل حالات چهره افراد
🔻 بازی Portal – تفنگ پورتال
🔻 بازی Prune – هرس شاخه درخت
در بازی آرا بخوانید:
🔗 https://baziara.ir/?p=2277
🆔 @baziara