eitaa logo
بازی فکری آوای کودکانه (بزرگترین مرکز پخش بازی های فکری و کمک آموزشی)
466 دنبال‌کننده
796 عکس
48 ویدیو
0 فایل
آوای کودکانه صفوی: ۰۹۱۳۱۰۶۰۰۵۳ آدرس : دروازه دولت به سمت چهارراه تختی کوچه ۵ (مسجد سرخی) مغازه هفتم سمت چپ ساعت کاری: همه روزه از ۸:۳۰ صبح تا 7:0 شب به صورت یکسره
مشاهده در ایتا
دانلود
(اسپلندور) یک بازی جمع آوری جواهر و توسعه کارت (جواهرات) است. بازیکنان بازرگانان دوره رنسانس هستند. سعی می کنند معادن سنگ های قیمتی را بخرند تا بتوانند امتیاز کسب کنند. اگر به اندازه کافی ثروتمند باشید، حتی ممکن است در مقطعی امکان ملاقات با اشراف زادگان را نیز دریافت کنید.  البته این باعث افزایش اعتبار شما خواهد شد. این بازی یک مناسب برای گیمرهای حرفه ای و همچنین کسانی که میخواهند برد گیم را شروع کنند میباشد که برای +10 سال طراحی شده و 2 تا 4 نفره می باشد.
بازی فکری قایم موشک-24 شامل 35 کارت تصاویر، 6 تشک پلاستیکی رنگی و 1 تاس است. این بازی را می‌توان با کمک بزرگتر‌ها به عنوان مجری و یا بین خود بچه‌ها به تنهایی بازی کرد. بازی قایم موشک، بازی سرگرم‌کننده‌ای است که بزرگترها نیز دوست دارند، دقت، تمرکز و حافظه خود را در رقابت با دیگران محک بزنند. در بازی قایم موشک مادر، پدر یا مربی مهدکودک، مجری بازی می‌شود و کارت تصاویر را روی میز می‌چیند. با توجه به سن بچه‌ها می‌توان همه کارت‌ها و یا تعداد کارت‌های کمتری را روی میز چید. بعد از آنکه بچه‌ها تصویر هر کارت و جای آن را روی میز به خاطر سپردند، مجری بازی، تشک‌های رنگی را روی تصاویر می‌گذارد. سپس بازیکنی که نوبت اوست، تاس می‌اندازد و با توجه به رنگ تاس باید حدس بزند تصویر پنهان شده در زیر تشک رنگی چیست؟ اگر درست حدس زد، کارت برای او می‌شود و تشک را روی تصویر دیگری می‌گذارد. اگر تصویر کارت را درست حدس نزد، تشک رنگی را باید روی تصویر دیگری بگذارد. بازی قایم موشک به همین روش ادامه پیدا می‌کند تا زمانی‌که تمام کارت‌ها تمام شود. کسی که بیشترین کارت تصاویر را داشته باشد برنده بازی است.
بازی دوچشمی به منظور افزایش تمرکز و قدرت یادگیری بازیکنان طراحی شده است، در این بازی بازیکنان باید هر چه سریعتر تصویر مورد نظر را پیدا کنند وگرنه دماغ آنها بلند خواهند ماند و امتیاز از دست می دهند. بازی به اینصورت است که ابتدا هر یک از بازیکنان باید یک عینک روی صورت خود بگذارند و بر روی عینک نیز 5 عدد دماغ پلاستیکی، سپس نفر اول هر 3 تاس را پرتاب می کند و اکنون تمامی بازیکنان باید با توجه به رنگ و شکلی که روی تاس ها آمده است، تصویر مورد نظر را بر روی صفحه بازی پیدا کنند و انگشت خود را هر چه سریعتر روی آن قرار دهند. اگر تصویر پیدا شده درست بود، بازیکنی که تصویر را درست حدس زده است می تواند یکی از دماغ های خودش را بردارد. بازیکنی که زودتر بتواند دماغ هایش را تمام کند برنده بازی خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد روش بازی لطفا به قانون بازی در داخل بسته مراجعه کنید.
در این بازی افراد با جمع‌اوری کارت‌های مختلف سعی در ارتقای تمدن حکومت خود داشته و بر آنند که عجایب ۷گانه را بسازند تا از امتیازهای منحصر به فرد هر کدام از این عجایب بهره‌مند شوند. کارت های این بازی در ۳ دسته‌ی مختلف که نماینده‌ی ۳ عصر مختلف است، قرار دارند و در مراحل مختلف بازی از این دسته کارت‌ها به طور جداگانه استفاده می‌شود. این کارت ها انواع مختلفی دارند. در روند بازی، بازیکنان با گرفتن کارت‌ها دست خود را قوی تر کرده و منابع و امتیاز بیشتری کسب می‌کنند که با منابع بیشتر می‌توانند کارت‌های پیشرفته تر خریده و حتی عجایب را بسازند. در بین این کارت‌ها کارت های علم و دانش و کارت‌های نظامی هم قرار دارد که جمع‌اوریشان می‌تواند منجر به پیروزی شود. در پایان ۳ عصر بازیکنان می‌توانند به یکی از ۳ روش امتیاز، نظامی و علم‌ و‌ دانش برنده‌ی بازی شوند. در این نسخه از بازی مکانیسم‌ها به طور خاص برای بازی ۲ نفره طراحی شده است. 
بازی فکری کهربا بر اساس بازی محبوب و مهیج اسپلندور (Splendor) طراحی شده است. بازی کهربا یک بازی رومیزی رقابتی و جذاب می باشد که تفکر استراتژیک شما را به چالش می کشاند. در این بازی باید اقتصادی فکر کنید و همانند یک سرمایه گذار عمل کنید. بازی رومیزی کهربا (Splendor) از نوع جمع آوری سکه (ژتون) و توسعه کارت ها است. در بازی فکری کهربا (Splendor) هر بازیکن در نوبتش می تواند یکی از این 3 کار را انجام دهد: ژتون (یا در واقع همان جواهر) دریافت کند یک کارت را بخرد و بسازد یک کارت را رزرو کند. بازیکنی که تصمیم می گیرد ژتون بگیرد می تواند یا سه تا ژتون از انواع (رنگ های) مختلف بردارد یا دو تا از یک نوع. بازیکنی که کارت می خرد باید مبلغ آن را با استفاده از ژتون هایی که دارد (مطابق رنگ های مشخص شده برای آن ها) بپردازد و کارت را به مجموعه کارت های جلوی خودش اضافه کند. برای رزرو کردن کارت - که مطمئن شویم آن را بعداً می گیریم یا حداقل بازیکن دیگری نمی تواند آن را بگیرد - آن را برمی داریم و جلوی خودمان می گذاریم (نه در دسته کارت هایی که خریده ایم) تا بعداً آن را بخریم. با این کار یک ژتون طلایی هم می گیریم که مانند ژوکر عمل می کند و در خریدن کارت می توان آن را معادل هر رنگ ژتونی خرج کرد. هر کارتی که می خریم یک جواهر دائمی به ما می دهد که بعداً می توانم از آن در خریدن کارت های دیگر استفاده کنیم؛ همچنین اغلب کارت ها مقداری اعتبار (یا پرستیژ) نصیب مان می کنند. اولین بازیکنی که به پرستیژ ۱۵ برسد برنده بازی است.