eitaa logo
بازی فکری آوای کودکانه (بزرگترین مرکز پخش بازی های فکری و کمک آموزشی)
486 دنبال‌کننده
903 عکس
55 ویدیو
0 فایل
آوای کودکانه صفوی: ۰۹۱۳۱۰۶۰۰۵۳ آدرس : دروازه دولت به سمت چهارراه تختی کوچه ۵ (مسجد سرخی) مغازه هفتم سمت چپ ساعت کاری: همه روزه از ۸:۳۰ صبح تا 7:0 شب به صورت یکسره
مشاهده در ایتا
دانلود
(اسپلندور) یک بازی جمع آوری جواهر و توسعه کارت (جواهرات) است. بازیکنان بازرگانان دوره رنسانس هستند. سعی می کنند معادن سنگ های قیمتی را بخرند تا بتوانند امتیاز کسب کنند. اگر به اندازه کافی ثروتمند باشید، حتی ممکن است در مقطعی امکان ملاقات با اشراف زادگان را نیز دریافت کنید.  البته این باعث افزایش اعتبار شما خواهد شد. این بازی یک مناسب برای گیمرهای حرفه ای و همچنین کسانی که میخواهند برد گیم را شروع کنند میباشد که برای +10 سال طراحی شده و 2 تا 4 نفره می باشد.
بازی فکری قایم موشک-24 شامل 35 کارت تصاویر، 6 تشک پلاستیکی رنگی و 1 تاس است. این بازی را می‌توان با کمک بزرگتر‌ها به عنوان مجری و یا بین خود بچه‌ها به تنهایی بازی کرد. بازی قایم موشک، بازی سرگرم‌کننده‌ای است که بزرگترها نیز دوست دارند، دقت، تمرکز و حافظه خود را در رقابت با دیگران محک بزنند. در بازی قایم موشک مادر، پدر یا مربی مهدکودک، مجری بازی می‌شود و کارت تصاویر را روی میز می‌چیند. با توجه به سن بچه‌ها می‌توان همه کارت‌ها و یا تعداد کارت‌های کمتری را روی میز چید. بعد از آنکه بچه‌ها تصویر هر کارت و جای آن را روی میز به خاطر سپردند، مجری بازی، تشک‌های رنگی را روی تصاویر می‌گذارد. سپس بازیکنی که نوبت اوست، تاس می‌اندازد و با توجه به رنگ تاس باید حدس بزند تصویر پنهان شده در زیر تشک رنگی چیست؟ اگر درست حدس زد، کارت برای او می‌شود و تشک را روی تصویر دیگری می‌گذارد. اگر تصویر کارت را درست حدس نزد، تشک رنگی را باید روی تصویر دیگری بگذارد. بازی قایم موشک به همین روش ادامه پیدا می‌کند تا زمانی‌که تمام کارت‌ها تمام شود. کسی که بیشترین کارت تصاویر را داشته باشد برنده بازی است.
بازی دوچشمی به منظور افزایش تمرکز و قدرت یادگیری بازیکنان طراحی شده است، در این بازی بازیکنان باید هر چه سریعتر تصویر مورد نظر را پیدا کنند وگرنه دماغ آنها بلند خواهند ماند و امتیاز از دست می دهند. بازی به اینصورت است که ابتدا هر یک از بازیکنان باید یک عینک روی صورت خود بگذارند و بر روی عینک نیز 5 عدد دماغ پلاستیکی، سپس نفر اول هر 3 تاس را پرتاب می کند و اکنون تمامی بازیکنان باید با توجه به رنگ و شکلی که روی تاس ها آمده است، تصویر مورد نظر را بر روی صفحه بازی پیدا کنند و انگشت خود را هر چه سریعتر روی آن قرار دهند. اگر تصویر پیدا شده درست بود، بازیکنی که تصویر را درست حدس زده است می تواند یکی از دماغ های خودش را بردارد. بازیکنی که زودتر بتواند دماغ هایش را تمام کند برنده بازی خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد روش بازی لطفا به قانون بازی در داخل بسته مراجعه کنید.
در این بازی افراد با جمع‌اوری کارت‌های مختلف سعی در ارتقای تمدن حکومت خود داشته و بر آنند که عجایب ۷گانه را بسازند تا از امتیازهای منحصر به فرد هر کدام از این عجایب بهره‌مند شوند. کارت های این بازی در ۳ دسته‌ی مختلف که نماینده‌ی ۳ عصر مختلف است، قرار دارند و در مراحل مختلف بازی از این دسته کارت‌ها به طور جداگانه استفاده می‌شود. این کارت ها انواع مختلفی دارند. در روند بازی، بازیکنان با گرفتن کارت‌ها دست خود را قوی تر کرده و منابع و امتیاز بیشتری کسب می‌کنند که با منابع بیشتر می‌توانند کارت‌های پیشرفته تر خریده و حتی عجایب را بسازند. در بین این کارت‌ها کارت های علم و دانش و کارت‌های نظامی هم قرار دارد که جمع‌اوریشان می‌تواند منجر به پیروزی شود. در پایان ۳ عصر بازیکنان می‌توانند به یکی از ۳ روش امتیاز، نظامی و علم‌ و‌ دانش برنده‌ی بازی شوند. در این نسخه از بازی مکانیسم‌ها به طور خاص برای بازی ۲ نفره طراحی شده است. 
بازی فکری کهربا بر اساس بازی محبوب و مهیج اسپلندور (Splendor) طراحی شده است. بازی کهربا یک بازی رومیزی رقابتی و جذاب می باشد که تفکر استراتژیک شما را به چالش می کشاند. در این بازی باید اقتصادی فکر کنید و همانند یک سرمایه گذار عمل کنید. بازی رومیزی کهربا (Splendor) از نوع جمع آوری سکه (ژتون) و توسعه کارت ها است. در بازی فکری کهربا (Splendor) هر بازیکن در نوبتش می تواند یکی از این 3 کار را انجام دهد: ژتون (یا در واقع همان جواهر) دریافت کند یک کارت را بخرد و بسازد یک کارت را رزرو کند. بازیکنی که تصمیم می گیرد ژتون بگیرد می تواند یا سه تا ژتون از انواع (رنگ های) مختلف بردارد یا دو تا از یک نوع. بازیکنی که کارت می خرد باید مبلغ آن را با استفاده از ژتون هایی که دارد (مطابق رنگ های مشخص شده برای آن ها) بپردازد و کارت را به مجموعه کارت های جلوی خودش اضافه کند. برای رزرو کردن کارت - که مطمئن شویم آن را بعداً می گیریم یا حداقل بازیکن دیگری نمی تواند آن را بگیرد - آن را برمی داریم و جلوی خودمان می گذاریم (نه در دسته کارت هایی که خریده ایم) تا بعداً آن را بخریم. با این کار یک ژتون طلایی هم می گیریم که مانند ژوکر عمل می کند و در خریدن کارت می توان آن را معادل هر رنگ ژتونی خرج کرد. هر کارتی که می خریم یک جواهر دائمی به ما می دهد که بعداً می توانم از آن در خریدن کارت های دیگر استفاده کنیم؛ همچنین اغلب کارت ها مقداری اعتبار (یا پرستیژ) نصیب مان می کنند. اولین بازیکنی که به پرستیژ ۱۵ برسد برنده بازی است.
بازی دالون یک بازی استراتژیک مشهور با قواعد ساده اما تکنیک های جذاب می باشد. در ابتدای بازی، بازیکنان آدمک خود را در خانه ی وسط ردیف اول سمت خود قرار میدهند. هر بازیکن می تواند در نوبت خود یا آدمک خود را حرکت دهد (یک خانه افقی یا عمودی) و یا یک مانع در صفحه قرار دهد و مسیر حریفش را مسدود کند. توجه شود که بازیکن نمی تواند مسیر حریف را به کلی ببندد و حداقل باید یک خانه راه فرار برای او باز نگه دارد. بازیکنی که بتواند زودتر آدمک خود را به طرف دیگر صفحه بازی برساند برنده ی بازی است. این بازی را می توان 2 یا 4 نفره انجام داد. تقویت قدرت طرح ریزی و حل مساله و افزایش تفکر استراتژیک از جمله مواردی است که دراین بازی دنبال می شود. این بازی برای گروه سنی 6 سال به بالا مناسب است.
گروه مقاومت، در پی موفقیت‌هایش، حمایت مردمی را به دست آورده و کلّیه‌ی مناطق و نواحی امپراتوری، در شورش سراسری به‌سَر می‌برند. برخی از عوامل حکومت نیز در تلاشی مذبوحانه برای ماندن در رأس اُمور، از اصلاحات مورد نظر گروه مقاومت پشتیبانی می‌کنند. امّا «سیاست» است؛ نه پدری دارد و نه مادری!... و «وفاداری» را نیز با قیمتی مناسب، می‌توان خرید و فروخت! هرگز فرصتی بهتر از این، برای توطئه و فریب، مُهیّا نبوده ‌است!... در پی موفقیت کم‌نظیر و استقبال خیره‌کننده از نسخه‌ی کلاسیک بازی کودتا، اینک کودتا+ در اختیار شماست. نسخه‌ای تازه‌تر از بازی کودتا که به شما امکان می‌دهد علاوه‌بر نسخه‌ی کلاسیک، توسعه‌دهنده‌ی اصلاحات و شخصیت آنارشیست را نیز تجربه کنید. نسخه‌ی کلاسیک «کودتا» برای 2 تا 6 بازیکن طرّاحی شده ولی توسعه‌دهنده‌ی «اصلاحات» -با حضور شخصیت جدید «بازرس»- به شما امکان می‌دهد که بازی‌های 7 تا 10 نفره را نیز تجربه کنید
بازی فکری تیزچین یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز برای کودکان بالای 6 سال میباشد. این بازی جذاب برای بزرگسالان جالب و سرگرم کننده و مطلوب جمع های دوستانه و خانوادگی می باشد. بازی تیزچین باعث تقویت سرعت و هماهنگی دست و چشم می گردد. در این بازی تعدادی کارت و لیوان های رنگی وجود دارد. بازی تیزچین برای دو گروه 2 و یا 4 نفر تولید شده است که در بازی چهار نفر تعداد 24 لیوان رنگی وجود دارد. دو بازیکن باید با سرعت عمل سعی کنند رنگ های ۶ لیوانی که در اختیار او قرار می گیرد به ترتیب رنگ های داخل کارت بچینند. هر بازیکنی که بتواند این کار را سریعتر انجام دهد زنگ باز را به صدا در می آورد. در صورتی که به درستی توانسته باشد چیدمان لیوان ها را انجام داده باشد برنده‌ی بازی خواهد بود.
ماجرای لُپُف این هست که حرف زدن با لپ های پف کرده کار آسونی نیست و همین موضوع کافی هست که شما خنده دار ترین بازی زندگی خود را تجربه کنید. این بازی و دهن باز کن هایش لُپُف نام دارد ، برای شروع بازی باید یه تیم 2،3،4 نفره بسازید . این بازی دارای 144 عدد کارت جملات آسان و سخت در دو سطح می باشد حالا باید سطح بازی را انتخاب کنید ،بعد از آن نماینده های هر تیم به نوبت لپف ها رو داخل دهان خود می گذارند و با استفاده از ساعت شنی که 90ثانیه زمان را محاسبه می کند باید جملات روی کارت ها بیان کنید . در نهایت هر تیمی که کارت های بیشتری از جملات صحیح تشخیص داده شده را داشته باشد برنده بازی است .
بازی فکری ژاندارمری، یک بازی معمایی و رازآلود با چاشنی طنز می باشد؛ به این صورت که روح ژاندارمری سال های 30-40 در این بازی دمیده شده و در کل، فضای معماری آن زمان را به تصویر می کشد. این بازی کارتی جالب برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی بسیار جذاب بوده و به افرادی که عاشق فیلم های پلیسی و هیجانی هستند پیشنهاد می شود. بازی فکری ژاندارمری یک بردگیم ایرانی سرگرم کننده است که سوژه یک پرونده اصلی را دنبال کرده و بازیکنان نقش ژاندارمی را ایفا می کنند که در تلاش هستند با پیشی گرفتن از سایر بازیکنان زودتر مجرم را شناسایی کرده و ترفیع بگیرند. در بازی فکری ژاندارمری قدرت تحلیل و برنامه ریزی، شما را به سمت حل مساله پرونده ها سوق می دهد.  
در زمان های خیلی دور سرداران برای گسترش قلمروی خود، ارتشی از سربازان خود را فرا میخواندند تا با دیگر سرداران بر سر آن بجنگند و بر شهر های مورد نظر، سلطه یابند. که این امر نیاز داشت تا علاوه بر نیرو های قوی، به حریفان خود رکب بزنند تا بتوانند قلمرو خود را بیشتر گسترش دهند. بازیکن یا به اصطلاح سرداری پیروز جنگ خواهد بود که بتواند در انتها، سه استان مجاور یا پنج استان غیر مجاور را فتح کند. قطعا فرمانروایی سه استان مجاور کار راحت تریست و ارزش بیشتری نسبت به استانهای غیر مجاور دارد. در بازی رکب هر بازیکن در نقش یک سردار تعداد 10 کارت بدست می آورد که شامل سربازارن مختلف با قدرت ها و توانایی های مختلف هستند. بازیکن باید با بازی کردن نوبت به نوبت این کارت ها، قدرت ارتش خود را در جنگ مشخص کند. نهایتا بعد از اینکه همه بازیکن ها کارت های مد نظر خود را به نوبت و یکی یکی بازی کردند و از نبرد کنار کشیدند، ارتشی که بیشترین قدرت را در لحظه نهایی دارد، برنده جنگ فعال بازی می شود.
داستان بازی ماتیکان در مورد کتابی است که در زمان های دور توسط راهبی نوشته شده بود و در طول زمان ورق های آن از هم جدا شدند و حال حاضر نشانه ای از آن کتاب نیست و فقط برگه ها به عنوان کارت های بازی در اختیار بازیکنان قرار دارد. بازیکنان در طول بازی سعی می کنند با چسباندن این ورق های پاره (کارت های بازی) به یکدیگر یک جزوه از آن کتاب بسازند و با قرار دادن کارت ها به شکل های مشخصی، امتیازاتی کسب کنند. برنده بازی کسی است که در پایان بازی بیشترین امتیاز را کسب کند.