هدایت شده از بازیبان|مجله تخصصی بازی
در بازی جنگ گاهی آنچه غیرضروری برای عوام است، برای بازیگران حرفهای میدان مهمترین چیز است.
هدایت شده از بازیبان|مجله تخصصی بازی
.
نترسیم و نترسانیم
.
آرامش و ایمان رو در دلهامون تقویت و به نیروهای مسلح ایمان داشته باشیم
.
که پیروزی از ماست ان شاالله
البته
اگر مومن و مستحکم در راه باشیم
.
هدایت شده از جدال سیاسی
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 علیزاده: سید علی خامنهای در دفتر کارش در وسط تهران شهید شد نه مثل محمدرضا پهلوی در فرار، نه مثل رضاخان در تبعید، نه مثل صدام در سوراخ، نه مثل قذافی در خیابان با آن وضع
▪️او توسط دشمنان خارجی به شهادت رسید/ دشمنانی که پرونده اپستین و نسل کشی را در کارنامه خود دارند
▪️او دومین رهبر ۱۲۰ سال اخیر ایران است که در داخل خاک ایران از دنیا میرود/ محمدرضا در قاهره، رضاخان در موریس، احمدشاه در پاریس، محمدعلیشاه در ایتالیا
⚫️ @jedal_siasi | جدال سیاسی
... من در فروپاشی تمدن غرب بیشتر به تحول درون غربیها امید دارم تا جنگی رو در روی که میان شرق و غرب و یا اسلام و غرب روی دهد. چنین جنگی لامحاله روی خواهد داد، اما غرب از درون خواهد پوسید و در خود فرو خواهد ریخت و چون عقربی در محاصره آتش، خود خویشتن را نیش خواهد زد و خواهد کشت...شهید سید مرتضی آوینی، زمستان ۱۳۷۱ https://eitaa.com/bazirah
شاید اگر آوینی امروز و در این
پیچ تاریخی همراه ایران بود
میگفت:
... پیروزی ما همواره از راههایی
استثنایی است. اگر ما بتوانیم از
این مهلکهای که در آن پا نهادهایم
به سلامت بیرون آییم،
یک بار دیگر معجزهای
چون اصل پیروزی انقلاب
اسلامی اتفاق افتاده است...
https://eitaa.com/bazirah
هدایت شده از بازیبان|مجله تخصصی بازی
پاسبانان فرهنگ غرب ابتدا
خودباوری را میشکنند و بعد
چنان بُتی از تجهیزات و جنگ افزار
و تدبیر غرب میسازند که هر عاقل
وطندوستی را ترول و مسخره کنند
و راه را برای ادامه جنایات
اف ۳۵ ها و هرمس ها و
بی دو ها و ناوها
باز کنند
.
خودباختگی ما ضعفی است که
به آنان جرأت تجاوز میدهد
وگرنه غرب از درون پوسیده است
چون قانون طبیعت اجازه استواری
و بقا و دوام و پیشروی به ذات
پلید و ظالم نمیدهد
.
این را که هزاران بار در فیلمها
و رمانها و بازیها دیدیم و
تجربه کردیم که خیر بر شر
پیروز است و آیا هنوز کسی هست
که در شرّ مطلق بودن تفکرِ غربی
و اپستینی آمریکا و منطقِ
پذیرفته شده چپاولِ سفره
کشورهای ضعیف؛ مشکوک باشد؟
خارج از هر عقیده دینی و تنها
با اکتفا به فطرت و یا حتی
الگوبرداری از قهرمانهای
سینمایی در گلادیاتور یا
شجاعدل به اندازه کافی دلیل
برای دفاع از وطن در برابر این
آشوب دیوانهوار خارجی وجود دارد
و
اگر تو اهل وطنی، خارج از هر
شور و شعار، در صف مدافعان
وطن قرار گیر و به وسوسه خناسِ
مجازی بیتفاوت باش که امروز،
روز تعیین فردای ماست
و
شرف و هویت ما به امروز گره خورده است.
میم جیم
جنگ رمضان
در آستانه بهار ۱۴۰۵
هدایت شده از مادر خوب
18.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ نقش والدین در کنترل اضطراب کودکان در شرایط جنگی
#کلیپ
#پرسش_کلید_دانایی
#مشاوره
🔰مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی
@pasokhgoo
هدایت شده از بازیبان|مجله تخصصی بازی
زمان:
حجم:
3M
برای نوجوون و جوونهایی که بخشی از عمر خودشون رو مثل من در گیمها گذروندن و در میانه جنگ به بلوغ میرسن🌺
#تا_پای_جان_برای_ایران
#هرمس_هدشات
#وارزون
https://eitaa.com/bazibaan_com
هدایت شده از بازیبان|مجله تخصصی بازی
برای نوجوون و جوونهایی که بخشی از عمر خودشون رو مثل من در گیمها گذروندن:
اگر گیم در ابتدا برای ما محدود به تتریس و ماریو و سونیک و تلاش مداوم برای پیروزی در حلقههای تکراری گیمپلی بدون توجه جدی به محتوای داستانی بازی بود، رفته رفته که خود را بیشتر در دنیای پیچیده و متنوع گیمها دیدیم و با قهرمانهای بازیها یکی شدیم و خودمان را در دنیای گوست آف سوشیما یا جنگ ستارگان اینقدر راحت یافتیم که دلمان نمیآمد به دنیای بیزرق و برق واقعی برگردیم یادمان رفت که دلیل این همه فداکاری قهرمانان را در بازی جویا شویم.
اصلا چرا در بازی گوست آف سوشیما اینقدر با تعدادی هوش مصنوعی که نماد متجاوزان به وطن ما در بازی بودند جنگیدیم؟
یا چرا کریتوس در گاد آف وار دست از حلقوم تمام خدایان نورس بر نداشت؟
یا چرا الی و حتی اَبی در لست آف آس تا بیرمقی کامل در مبارزه پایانی در دریای انتقام به جان هم افتادند؟
این چه انگیزهای بود که جوخه آمریکایی- بریتانیایی را از هزاران کیلومتر دورتر به سمت ماموریتهای پیدرپی در کالاف دیوتی میکشاند؟
پسرک اینساید از دست چه میگریخت و نماد چه بود؟
راهبه معصوم در بازی ایندیکا با کدام شیطان درونی و بیرونی در جنگ بود؟
مبارزه با دیکتاتور در فارکرای چقدر هزینه روی دست ما گذاشت و چقدر از ما جان گرفت؟
و کارل در بازی ولینت هارتز با آن همه سختی در یافتن امیل در جنگ بزرگ جهانی در آخر به چه جرمی کشته شد؟
اصلا مگر جیل در همان ابتدا نمیتوانست جان خود را بردارد و از شهر زامبی زده راکون سیتی فرار کند پس چرا ماند و با انبوهی از زامبیها جنگید؟
اگر بدون پاسخ به سوالات بالا ساعتها عمرمان را در بازی گذراندیم و فقط سرگرم شدیم که هیچ و هر کسی قدر و اندازهای دارد و جایی برای آرمان و زندگی بهتر برایش قابل تصور نیست و اندازهاش در دنیای بازیها همان بازیگوشی در گیمپلی است
اما
اگر در هر بازی به دنبال عدالت و مبارزه با ظلم و فراری دادن دشمن و دفاع از وطن و خلاصه، ساختن دنیایی بهتر بودیم که این همان ندای درونی فطرت است که هر سازندهای به نوعی آن را در بازیاش گنجانده و ما به اندازه پلیتایمهایمان روایتهای بیشمار خودمان را از آنها ساختیم
.
اما به هر حال
در اصل سخن تفاوتی نیست
راه از بیراهه جداست
بیتفاوتی معنی ندارد
سکوت در مبارزه حق و باطل وجود ندارد همانطور که بدون دست زدن به کنترلر محکوم به فنا در بازی هستیم.
ریاکاری و وسط بازی در میانه میدان جنگ از آزادگان و شرافتمندان دور است و به منافقان زشت رو و دو چهرگان بیصفت بسیار نزدیک!
و حال تو ای عزیز
و هم نسلی من که در عمر کوتاهت، کم بلا و مصیبت نچشیدهای
سمت وطن هستی یا روبروی آن؟
میمجیم
جنگ رمضان
در آستانه بهار ۱۴۰۵🌺
#تا_پای_جان_برای_ایران
#هرمس_هدشات
#وارزون
https://eitaa.com/bazibaan_com
🔸وبینار بازی های حرکتی
خانم دکتر رضوان عظیمی
🔻امروز ساعت ۱۶
دریافت لینک وبینار :
@madari_plus