eitaa logo
بازیراه I والدگری با طعم بازی
206 دنبال‌کننده
191 عکس
42 ویدیو
4 فایل
بازیراه اگه فرزندت بازی ویدیوئی می‌کنه... ارتباط با ادمین: @mjamshidi110
مشاهده در ایتا
دانلود
تا پای جان برای ایران به زبان گیم ۱.mp3
زمان: حجم: 3M
برای نوجوون و جوون‌هایی که بخشی از عمر خودشون رو مثل من در گیم‌ها گذروندن و در میانه جنگ به بلوغ میرسن🌺 https://eitaa.com/bazibaan_com
برای نوجوون و جوون‌هایی که بخشی از عمر خودشون رو مثل من در گیم‌ها گذروندن: اگر گیم در ابتدا برای ما محدود به تتریس و ماریو و سونیک و تلاش مداوم برای پیروزی در حلقه‌های تکراری گیم‌پلی بدون توجه جدی به محتوای داستانی بازی بود، رفته رفته که خود را بیشتر در دنیای پیچیده و متنوع گیم‌ها دید‌یم و با قهرمان‌های بازی‌ها یکی شدیم و خودمان را در دنیای گوست آف سوشیما یا جنگ ستارگان اینقدر راحت یافتیم که دلمان نمی‌آمد به دنیای بی‌زرق و برق واقعی برگردیم یادمان رفت که دلیل این همه فداکاری قهرمانان را در بازی جویا شویم. اصلا چرا در بازی گوست آف سوشیما اینقدر با تعدادی هوش مصنوعی که نماد متجاوزان به وطن ما در بازی بودند جنگیدیم؟ یا چرا کریتوس در گاد آف وار دست از حلقوم تمام خدایان نورس بر نداشت؟ یا چرا الی و حتی اَبی در لست آف آس تا بی‌رمقی کامل در مبارزه پایانی در دریای انتقام به جان هم افتادند؟ این چه انگیزه‌ای بود که جوخه آمریکایی- بریتانیایی را از هزاران کیلومتر دورتر به سمت ماموریت‌های پی‌درپی در کالاف دیوتی می‌کشاند؟ پسرک اینساید از دست چه می‌گریخت و نماد چه بود؟ راهبه معصوم در بازی ایندیکا با کدام شیطان درونی و بیرونی در جنگ بود؟ مبارزه با دیکتاتور در فارکرای چقدر هزینه روی دست ما گذاشت و چقدر از ما جان گرفت؟ و کارل در بازی ولینت هارتز با آن همه سختی در یافتن امیل در جنگ بزرگ جهانی در آخر به چه جرمی کشته شد؟ اصلا مگر جیل در همان ابتدا نمی‌توانست جان خود را بردارد و از شهر زامبی زده راکون سیتی فرار کند پس چرا ماند و با انبوهی از زامبی‌ها جنگید؟ اگر بدون پاسخ به سوالات بالا ساعت‌ها عمرمان را در بازی گذراندیم و فقط سرگرم شدیم که هیچ و هر کسی قدر و اندازه‌ای دارد و جایی برای آرمان و زندگی بهتر برایش قابل تصور نیست و اندازه‌اش در دنیای بازی‌ها همان بازیگوشی در گیم‌پلی است اما اگر در هر بازی به دنبال عدالت و مبارزه با ظلم و فراری دادن دشمن و دفاع از وطن و خلاصه، ساختن دنیایی بهتر بودیم که این همان ندای درونی فطرت است که هر سازنده‌ای به نوعی آن را در بازی‌اش گنجانده و ما به اندازه پلی‌تایم‌هایمان روایت‌های بی‌شمار خودمان را از آنها ساختیم . اما به هر حال در اصل سخن تفاوتی نیست راه از بی‌راهه جداست بی‌تفاوتی معنی ندارد سکوت در مبارزه حق و باطل وجود ندارد همان‌طور که بدون دست زدن به کنترلر محکوم به فنا در بازی هستیم. ریاکاری و وسط بازی در میانه میدان جنگ از آزادگان و شرافتمندان دور است و به منافقان زشت رو و دو چهرگان بی‌صفت بسیار نزدیک! و حال تو ای عزیز و هم نسلی من که در عمر کوتاهت، کم بلا و مصیبت نچشیده‌ای سمت وطن هستی یا روبروی آن؟ میم‌جیم جنگ رمضان در آستانه بهار ۱۴۰۵🌺 https://eitaa.com/bazibaan_com
🔸وبینار بازی های حرکتی خانم دکتر رضوان عظیمی 🔻امروز ساعت ۱۶ دریافت لینک وبینار : @madari_plus
جنایت‌های امروز و دیروز و شاید فردا و پس فردای آمریکا، همچون محتضری است که برای فرار از دست مرگ، جانِ بیشتری می‌کَند... https://eitaa.com/bazirah
لبیک یابن الحیدر ...
هدایت شده از نسرا
🎥 نشست زنده... 📌گیمرها در خط مقدم وارزون ! وقتی گیم‌ها بهترین زبان برای فهم میدان جنگ هستند 🔹میهمان: 🎙مهندس مرتضی جمشیدی مدرس و پژوهشگر بازی های دیجیتال 📆 دوشنبه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۴ 🕗 ساعت: ۱۶:۳۰ 📲 پخش زنده از کانال بصیرت: 👇👇👇 https://rubika.ir/baseeratt 🚩نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی(نسرا) 🆔 @nasraa_ir
سلام بر پدرو مادر عزیز و گرامی عباداتتون قبول باشه خدا قوت و در پناه خدا باشید☺️ این چند روز بهتون چطوری گذشت؟ به بچه ها چطوری میگذره؟😍 باهاشون چالش دارید؟ چالش رسانه ای چطور؟ 🧐🧐🧐🧐 باهامون در میون بذارید @mjamshidi110
"ذهن دسته‌بندی شده، قاطعیت و جامعیت و عدم انفعال" در اولین پیام رهبر عزیزمان امام سید مجتبی خامنه‌ای موج می‌زد. الحمدلله🌺 📩 متن کامل اولین پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی 🗓 ۱۴۰۴/۱۲/۲۱ 🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62800 https://eitaa.com/bazirah
فیلم قانوک شکنان مجازات ۹ فروردین ۱۴۰۵ ساعت ۱۵ فیلمی شرقی و با محتوای پلیسی و برخورد با باندهای قمار و پولشویی که از کلوپ‌ها و برای درآمدزایی و پولشویی استفاده می‌کنند. https://eitaa.com/bazirah
✍برای ثبت در تاریخ و البته برای آنها که به هر دلیلی در تجمعات این شب‌ها در خیابان نیستند، از کف میدانی در جنوب تهران که هفته گذشته مورد تهاجم موشکی دشمن آمریکایی‌اسرائیلی گزارش می‌دهم: چند خانم روی زیر انداز خانوادگی‌شان نماز می‌خوانند . نوجوانان در جای همیشگی‌شان در میدان فوتبال بازی می‌کنند . دخترکوچک‌ها با کیف‌های دستی عیدشان ور می‌روند و ادای بزرگترها را در می‌آودند . عده‌ای دسته جمعی دعا می‌خوانند . چند دختر بدون روسری کنار دوستان چادری‌شان دور میدان پرچم به دست دارند . کالاسکه‌ها پر است از بچه‌هایی که راحت لَم داده‌اند . ایستگاه‌های صلواتی خودجوش محلی به میدان اصلی آمده‌اند . لقمه‌های کوچک حلوا و سیب و شکلات توسط خود مردم به اندازه‌ بضاعتشان در میان جمعیت پخش می‌شود . خانم‌های خانه‌دار وقتی باندها از کار افتادند خودشان شعار می‌دهند بدون اینکه منتظر کسی یا چیزی بمانند. این شعار دادن‌ها محدود به نقاط پر جمعیت نمی‌شود و سرنشینان خودروها هم از زن و مرد و بچه وقتی به میدان می‌رسند شعار می‌دهند . یک دختر امروزی، پرچم ایران روی دوشش انداخته و ترک یک پسر موتور سوار نشسته . موتورسوارها از هر سن و هر طیف و هر نوع موتوری به صورت انفرادی و جمعی به چشم می‌آیند . اکثر پرچم‌ها ایران است اما پرچم‌های محرم و هیئت‌های هفتگی هم به چشم می‌آیند. مردمی بودن تجمعات از همین رنگارنگی پرچنمهای خانگی و محلی مشهود است . بعضی از خودروها و تاکسی‌های اینترنتی بی‌صبرانه منتظر باز شدن ترافیک هستند . باز هم بچه‌ها مشغول دنبال بازی هستند و البته برخی‌شان هم انگار سر پست ایستاده‌اند و پرچمشان را با انگیزه فراوانی تکان می‌دهند . دست‌نوشته‌ها و تصاویر رهبر شهید و رهبر جدید ایران در دستان جمعیت دیده می‌شود . ترس و خجالت مردم از بالا گرفتن پرچم ایران به شدت کاهش یافته به نظر می‌رسد . یک تراکتور با انبوهی از جوانان که بر پشتش سوار شده‌اند و خاور نارنجی‌رنگ و البته یک پراید رنگارنگ با یک راننده مسن و اهل دل از پدیده‌های این محدوده از شهر هستند که هر از گاهی می‌آیند و به جماعت دور میدان روحیه می‌گیرند . بچه‌ها دوباره دارند بازی می‌کنند اما این‌بار اسکیت بازی . پیرمردی که معلوم است خیلی به اندازه جوانان توان ندارد پرچم یا حسین قرمزی در دست دارد و روی آن‌را دسته گلی گذاشته و بی سر و صدا در گوشه‌ای از میدان ایستاده است . عده‌ای گوشه‌ای خلوت یافتند و دوبه‌دو مشغول گپ زدن با هم هستند . کودکانی هستند که در آغوش مادران و پدران‌شان در هوای سرد و سر و صدای میدان، به آرامی خوابیده‌اند . مردم دستان خود را به نشانه پیروزی (علامت v) بالا گرفته‌اند . تنوع پوششی و ریخت و قیافه‌ای در تجمعات مشهود است . زنان و دختران محجبه به قدری در جمعیت پررنگ هستند که کمتر چشمی تاکنون توده‌ای از آنها را در میدان و به این صورت پر جنب و جوش و کنشگر دیده بود . به زنان محجبه باید سایر زنان و دختران را هم اضافه کرد که عموماً خانوادگی آمدند تا ثبات و نشاط این جوش و خروش را به خود مدیون کنند . ساعت ۱۱ شب سیزده فروروین است و خیابان منتهی به میدان اصلی مملو از جمعیت و خودرو است . و تمام این‌ها زیر نور ماهی که در حال کامل شدن است در جریان است، از ناحیه *مردمانی که بهره‌شان از سفره انقلاب در سر و وضع‌شان به شدت قابل مشاهده است* 🔸برسد به عزیزانی که در خانه هستند... https://eitaa.com/bazirah