'بینِ راه☾'
تابستون با اختلاف بدترین فصل ساله. اگه مخالفید میتونید خودتونو اتیش بزنید. ☆☆☆
من یه مترزک فنم تا اخرین روز عمرم میتونم سر این موضوع بحث کنم.
☆☆☆
https://eitaa.com/been_rah/2076
یعنی چی که از فیلم و سریال متنفری😭؟
چی میبینی حالا؟
☆☆☆
متنفر نیستم ولی اصلاااانگاه نمیکنم،حوصلم نمیکشه(مخصوصا خارجی)
Extra
https://eitaa.com/joinchat/502858991C97d5a038a8
دخترا با پیژامه بیایید پیشمون
☆☆☆
حتما💕
'بینِ راه☾'
دوستان دوباره دارم به صنعت شیرینی و کلوچه حمله میکنم😍 ☆☆☆
وای یادم رفت بگمم
دیشب به صنعت اشپزی هم حمله کردمممممم
البالو پلو درست کردم**
☆☆☆
اولین بارم بود که برنج و اینا درست میکردم ولی خدایی خوب شددد*حداقل کسی نمرد.
☆☆☆
'بینِ راه☾'
وای یادم رفت بگمم دیشب به صنعت اشپزی هم حمله کردمممممم البالو پلو درست کردم** ☆☆☆
منم زرشک پلو با مرغ درست کردم😎