eitaa logo
کانال ریحانه ی بهشتی(الا بذکر الله تطمئن القلوب)
61 دنبال‌کننده
519 عکس
723 ویدیو
0 فایل
اصفهان ملک شهر ،زخمی عشقی وطنم...
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خواهرانه
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرزندانتان رو ببوسید، محبت کنید .... تااخر گوش کنید روایت قشنگیه 👌 ‌‌‌‌ https://eitaa.com/khaharaneeee
اظهارات عجیب نماینده مجلس: ❌مردان متأهل در خیابان از همسرشان سیر می‌شوند، حیوان هم پوشیده‌تر است! آریایی نژاد، نماینده مجلس گفت: ❗️برای مرد متاهل سخت است که در خیابان حضور پیدا کند، از بس که چشمش جورواجور می‌بیند و از همسر خودش سیر می شود ❗️بروید ببینید خانم ها یک ساعت قبل از ورود به دانشگاه‌ها چه‌کار می‌کنند؟ فقط جلوی آیینه دارند آرایش می‌کنند ❗️باید راه جهنم را در کشورهای اسلامی ببندیم بعضی جاها آبروی حیوان هم رفته، یعنی حیوان هم پوشیده تر است./انتخاب 📡 سوژه خبری 👇 📸→ @sujeh_news
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در آمریکا مردی برای خریدن ساندویچ نزد یک یهودی رفت. یهودی وقتی دید که او بر گردن خود دستمال فلسطینی بسته است، اول او را هل داد و سپس بر او تف انداخت. سپس آن مردی که دستمال فلسطینی به گردن داشت، به آن یهودی چنان درسی داد که شاید پیش از این هرگز ندیده باشید
31.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای پزشکیان اژیه ای قالیباف .....قرار نبود شو لباس بر گزار بشه،به والله ظهور نزدیکه باید جواب بدید،زندگی زناشویی ها داره خراب میشه،طلاق زیادشده ها😢 نشر حداکثری ✍صبا
16.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻۲۳ سال پیش ژل تزریق کرده الان شده این. فک نکنیم چون صدها نفر بدون عارضه کاری را انجام میدن اون کار عارضه نداره،خیلی از عوارض به مرور زمان خودشو نشون میده. 🇮🇷
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 😍🎬مصاحبه جذاب و دیدنی 🔸با گویش شیرین خراسان جنوبی
خدایا شکایتم را پس میگیرم 🌱🙏 ا ز بد کردن آدمهایت شکایت داشتم به درگاهت… اما شکایتم را پس میگیرم…. من نفهمیدم… فراموش کرده بودم که بدی را خلق کردی تا هرزمان که دلم گرفت از آدمهایت،نگاهم به تو باشد… گاهی فراموش میکنم که وقتی کسی کنار من نیست، معنایش این نیست که تنهایم،معنایش این است که همه را کنار زدی تا خودم باشم و خودت…. با تو تنهایی معنا ندارد…مانده ام تو را نداشتم چه میکردم…. دوستت دارم خدای من!