7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🙏🏻 افکار منفی که سراغتون میاد رو بیچون و چرا قبول نکنید...
✅ آیدی دریافت سؤالات👇
@pasokhgo313
📎 #مشاوره
📎 #توسعه_فردی
📎 #وسواس
☑️ آدرس کانال «مرکز جامع مشاوره و خانواده»:
🆔 @moshaver_44
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸️استوری مهدوی
السلام علیک یا صاحب الزمان🤲
#استوری_مهدوی
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من دستِ پدرِ این جوجه فسقلی رو از همین راه دور میبوسم🙂
✅🌺🌷🌴🇮🇷🌴🌷🌺
هدایت شده از 💝خانواده بهشتی👨👩👧👧
19.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهاب حسینی با عزت و غرور و شهامت از این عرصه ی کثیف و تهوع آور خداحافظی کرد با غیرت پشت امام خود ایستاد تا تو دهانی محکمی باشد برای هرزه های این حرفه باید به احترام او تمام قد ایستاد👏👏👏
هدایت شده از 💝خانواده بهشتی👨👩👧👧
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای عاملی حقیقتا تو یه تراز دیگه خطبه میخونه😍
رذل کیست؟! واقعا قشنگ بود👌
#جهش_بیداری
❤️✅
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدا کنه خانمم پا تلویزیون نباشه 😂🤣
❤️✅
هدایت شده از زینب بانو ( عراق)🇮🇷
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻وای به کسانی که نیش میزنند...
🔻استاد قرائتی
https://eitaa.com/banozinab
هدایت شده از 🌸طب اسلامی کودکان🌸 / از امام بپرس!
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈
👆داستان غم انگیز کفن کردن نوزادان دو قلوی زنده که مادرشان بعد از ۲۲سال با آی وی اف باردار شده به بهانه اینکه اینها چون در ۲۷ هفته و زود به دنیا آمده ، حتما میمیرند...
⚠️ این داستان ربطی هم به وزارت بهداشت این دولت و آن دولت هم ندارد و بارها داستان های مشابه تلخ و غیرانسانی در بیمارستان های ما اتفاق افتاده و می افتد. #سیستم وزارت بهداشت ما که ذاتا غربی هست متهم است.
یادم هست در بیمارستان منتظر آمدن دکتر بودیم. دو خانم شاغل در بیمارستان با هم صحبت میکردند. یکی میگفت: دکتر فلانی بچه را که گرفت و به دنیا آورد، همان لحظه بچه از دستش سر خورد و افتاد زمین و مرد. و آن یکی گفت: فاتحَه... و با هم خندیدند.
اصل حضور در سیستم و مدل غربی بیمارستان انسان را سنگدل میکند.
پ.ن: اصل وجود بعضی دکترهای دلسوز و مومن و کادر متعهد را منکر نیستیم، اما سیستم هر مدلی باشد، آن مدل را ترویج میدهد. یکی از دانشجویان پزشکی میگفت: ما را بالای سر بیمار میبرند که دارد جان میدهد تلاش برای احیای او میکنند و بعد که میمیرد استاد بدون ذره ای عاطفه میگوید: خب دوستان خسته نباشید بریم چایی بخوریم. یعنی آن دانشجو در این سیستم سنگدلانه تربیت میشود...
#درد
🕊طب اسلامی کودکان
🍒 @tebeslami_koodakan
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈
🌾 یکی از بهترین حیوانات خانگی که کارکرد #اسباب_بازی، دفع اجنه وماورا ، فواید سلامتی به خاطر شیر و فواید اقتصادی به خاطر گوشت رو هم داره.
😍بچه ها بز رو خیلی دوست میدارند چون مثل خودشون بازیگوش و پر انرژی و با مزه هست.
محمّد بن مارد گويد: از #امام_صادق عليه السّلام شنيدم كه میفرمود: هيچ مؤمنی نيست كه در خانهاش بز شير دهی باشد مگر اينكه اهل آن سرا تقديس میشوند و برای آنها بركت خواسته میشود. اگر دو بز باشد روزی دو بار #تقديس و طلب بركت بر ايشان خواهد شد. مردی از شيعيان پرسيد: چگونه تقديس میشوند؟ فرمود: برای آنها دعا میشود كه خداوند به شما بركت مرحمت فرمايد، پاك شديد و خوراكتان نيز پاك گرديد.
منبع: من لایحضره الفقیه ج۴ص۴۸۷
😢البته ظاهراً سگ نجس غربی ها (که در روایات از جنس اجنه هست) به ما رسید و بزغاله بابرکت ما به اونها! چه بده بستان بدی!
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌱
به خوشی هات دل ببند🌿
اونا خیلی باارزشن
حتی اگه کوچیک باشن🤌