هدایت شده از 🌸طب اسلامی کودکان🌸 / از امام بپرس!
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈
👆داستان غم انگیز کفن کردن نوزادان دو قلوی زنده که مادرشان بعد از ۲۲سال با آی وی اف باردار شده به بهانه اینکه اینها چون در ۲۷ هفته و زود به دنیا آمده ، حتما میمیرند...
⚠️ این داستان ربطی هم به وزارت بهداشت این دولت و آن دولت هم ندارد و بارها داستان های مشابه تلخ و غیرانسانی در بیمارستان های ما اتفاق افتاده و می افتد. #سیستم وزارت بهداشت ما که ذاتا غربی هست متهم است.
یادم هست در بیمارستان منتظر آمدن دکتر بودیم. دو خانم شاغل در بیمارستان با هم صحبت میکردند. یکی میگفت: دکتر فلانی بچه را که گرفت و به دنیا آورد، همان لحظه بچه از دستش سر خورد و افتاد زمین و مرد. و آن یکی گفت: فاتحَه... و با هم خندیدند.
اصل حضور در سیستم و مدل غربی بیمارستان انسان را سنگدل میکند.
پ.ن: اصل وجود بعضی دکترهای دلسوز و مومن و کادر متعهد را منکر نیستیم، اما سیستم هر مدلی باشد، آن مدل را ترویج میدهد. یکی از دانشجویان پزشکی میگفت: ما را بالای سر بیمار میبرند که دارد جان میدهد تلاش برای احیای او میکنند و بعد که میمیرد استاد بدون ذره ای عاطفه میگوید: خب دوستان خسته نباشید بریم چایی بخوریم. یعنی آن دانشجو در این سیستم سنگدلانه تربیت میشود...
#درد
🕊طب اسلامی کودکان
🍒 @tebeslami_koodakan
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈
🌾 یکی از بهترین حیوانات خانگی که کارکرد #اسباب_بازی، دفع اجنه وماورا ، فواید سلامتی به خاطر شیر و فواید اقتصادی به خاطر گوشت رو هم داره.
😍بچه ها بز رو خیلی دوست میدارند چون مثل خودشون بازیگوش و پر انرژی و با مزه هست.
محمّد بن مارد گويد: از #امام_صادق عليه السّلام شنيدم كه میفرمود: هيچ مؤمنی نيست كه در خانهاش بز شير دهی باشد مگر اينكه اهل آن سرا تقديس میشوند و برای آنها بركت خواسته میشود. اگر دو بز باشد روزی دو بار #تقديس و طلب بركت بر ايشان خواهد شد. مردی از شيعيان پرسيد: چگونه تقديس میشوند؟ فرمود: برای آنها دعا میشود كه خداوند به شما بركت مرحمت فرمايد، پاك شديد و خوراكتان نيز پاك گرديد.
منبع: من لایحضره الفقیه ج۴ص۴۸۷
😢البته ظاهراً سگ نجس غربی ها (که در روایات از جنس اجنه هست) به ما رسید و بزغاله بابرکت ما به اونها! چه بده بستان بدی!
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌱
به خوشی هات دل ببند🌿
اونا خیلی باارزشن
حتی اگه کوچیک باشن🤌
درحال مطالعه هستم شب از نیمه گذشته ،دعاکنید به هدفم برسم محتاج دعای خیرتون بخاطر ❤️❤️❤️همسرمو پسرم ❤️❤️❤️مجبورم با این لامپ شارژیا درس بخونم که اذیت نشن،ممنون میشم دعامون کنید😍😍😍😍
زندگی یعنی انتخاب لحظه ها،یعنی از تک تک لحظه ها باید استفاده کرد من پسرم نمیذاره روز درس بخونم مجبورم شب ها بیدار باشم امیدوارم خدا لطفش رو شامل حالم کنه
هدایت شده از 💝خانواده بهشتی👨👩👧👧
14.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 لحظهی شفا گرفتن یه خانوم تو حرم امام رضا (ع)
سه شب پیش؛ ساعت ۲ بامداد...
💚السّلام علیک یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام💚
هدایت شده از 💝خانواده بهشتی👨👩👧👧
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیگه چیزی برای گفتن باقی نمیمونه🤣🤣🤣🤣🤣🤣
❤️✅