eitaa logo
کانال ریحانه ی بهشتی(الا بذکر الله تطمئن القلوب)
61 دنبال‌کننده
519 عکس
723 ویدیو
0 فایل
اصفهان ملک شهر ،زخمی عشقی وطنم...
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹حجــــاب از دیدگاه یک زن تازه مسلمان شده چقدر زیبا توضیح میده میگه حجاب نشانه مسلمانیه ┄┄┅┅✿🌺✿┅┅┄┄
🔴 یکی پرسیده ؟؟؟ با این تورم و قیمتهای سر به فلک کشیده چرا جدأ کسی صداش در نمیاد و چرا کسی اعتراض نمیکنه به این وضعیت؟ ✅جواب : نه عزیزجان دیگه کسی نباید هم اعتراض کنه به این وضعیت چون یک ملت دلال و فرصت طلب شدیم به چندین دلیل؛؛؛ ۱ ـ بخاطر اینکه پولارو دلار خریدیم ناراحت میشیم اگه بیاد پایین ... تازه دست به دعا برای بالا رفتن دلار هم هستیم ... ۲ ـ طلا خریدیم و دوست نداریم قیمتش بیاد پایین ... ۳ ـ سهام خریدیم و میخایم گرونتر بشه تا سود بیشتری بکنیم ... ۴ ـ برای خرید پراید ۲۵۰ میلیونی هم صف میکشیم چون میخایم ۴۰۰بشه تا بفروشیم ... ۵ ـ یه زمین و خونه اونم با جور کردن وام و قرض و قوله از قدیم و ندیم داشتیم که الآن قیمتش نجومی و میلیاردی شده و دلمون نمیخواد ارزون بشه ... ۶ ـ ما ملتی شدیم که حاضریم بجای خوردن گوشت و ماهی ، تخم مرغ و سیب زمینی خالی بخوریم ولی ارزش مال و اموالمون کم نشه ... ❇آری عزیزجان ملت شدن میلیاردرهای بی پول ،بدون آکاهی  و بدون اتحاد. ✅طرف خونه اش شده چندین میلیارد ولی ۱۰ میلیون نداره پشت بام خونشو ایزوگام کنه ... ✅طرف ماشینش شده ۱ میلیارد و الی بیشتر ولی ۱۰ میلیون نداره چهار حلقه لاستیک نو بندازه زیرش ... ✅طرف سرمایه اش میلیاردی شده ولی برای هر چیز مفت و نذری حاضره بره تو صف و اگر یارانه 1.5 دلاریشم قطع کنن خودشو به در و دیوار میزنه که این فلان فلان شده ها یارانمو قطع کردن ... ❇در کل ملت میلیاردر شدن ولی میلیاردرهای  گدا. گشنه ‌ نا آگاه و بی خیال 💢با دست خودمون داریم خودمون رو نابود میکنیم و خوشحالیم که میلیاردریم ، اگه قبلأ کشور چند صد تا  دلال داشت الان شدیم یک ملت دلال و فرصت طلب ... پس مسئولین چیکار میکنن ؟ ✅هیچی شوربختانه مسئولین هم مثل ملت سرگرم دلالی اند آنهم از نوع کلانش هستن ... حالا کی میخواد وضعیت خوب بشه ؟ ✅هیچ وقت  ، چون کسی حاضر نیست چیزی رو ارزون بده ... خب تا کی این وضعیت باید ادامه داشته باشه ؟  ✅تا زمانی که خودمون به خودمون رحم کنیم که قطعا این امر محاله و حالا حالاها هم این وضعیت ادامه خواهد داشت  متاسفانه.. چرا ؟ چون میلیاردر شدیم و دیگه دوست نداریم میلیونر بشیم ...                                          ✒ حسن نادری  مدرس‌ پژوهشگر و مشاور
امروز ۱۴۰۴/۱۰/۶،سکه از ۱۵۸ میلیون گذشت،دلار ۱۳۸ هزار تومان را رد کرده،جنگ هم شد،مکانیسم هم فعال! اما خدا را شکر که جلیلی،رئیس جمهور نشده...
هدایت شده از یک نکته از قرآن کریم
25.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلاس تو دستشویی 😳😳😳 حاج آقا قرائتی : وقتی قراره در مستراح هم درس بگیری 😂😂😂 چیزی که برای خدا ندهی ...😔 🎞 ماجرایش را ببینید ... انس با قران👇👇👇👇👇 گوشه ای از مفاهیم قرآن واحادیث رو یادبگیریم و انشاءالله  عمل کنیم https://eitaa.com/noktehghoran9 . 💠 اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ 💠
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باب الحوائج آمده حاجت بگیرید عیدانه از دست ولی نعمت بگیرید شش گوشه می خواهید بسم الله امشب از کودک اربابتان رخصت بگیرید (ع) (ع)
کنفرانس بصیرتی ۱۴۰۴/۱۰/۰۸ ✍️مهدی اسلامی مدیر کانال آنتی فتنه موضوع : - تعطیلی بازار ، اولین پازل برنامه دشمن در ایجاد آشوب 🔴 کنفرانس امشب رو حتما تا آخر بخونید و منتشر کنید   ❀━━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═━━━❀ بسم الله الرحمن الرحیم و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد سلام علیکم جمیعا عرض ادب و احترام فراوان خدمت شما عزیزان خیلی صریح و خلاصه عرض میکنم که داریم وارد مرحله جدیدی از انقلاب اسلامی میشیم اینبار هم داستان همیشگی عصبانی سازی مردم و فشار معیشتی برای شروع مرحله اغتشاش داره جواب میده به نظر حقیر تمام این افسار گسیختگی بازار یک برنامه از پیش تعیین شده برای ساقط کردن دولت و همچنین شروع اعتراضات و اغتشاشات خیابانی و شروع دومینو وار برنامه دشمنه نفوذی ها به شدت مشغول کارند وضع جوری داره جلوه داده میشه که کار از دست دولت خارج شده و راهی جز ساقط کردن اون نیست در حالی که ما الان باید از این دولت حمایت کنیم حمایت ما از دولت هم ، نه از روی تایید رفتار دولته ، بلکه برای پیشگیری از اتفاقات و مراحل بعدی برنامه های دشمنه عدم تصمیم گیری های درست پزشکیان داره وضع رو وخیمتر میکنه خبرها رسیده که همتی داره رئیس بانک مرکزی میشه که اگر این خبر تایید بشه ، از چاله به چاه افتادنه همتی در این برهه از زمان ، خودش جزو مسببین وضع موجوده و نوع مدیریت اون سابقا در بانک مرکزی نشون میده که او کسی نیست که بتونه اوضاع بازار ارز و طلا رو ساماندهی کنه همتی اشتباه ترین گزینه است دولت به جای آوردن امثال همتی ، نهادهای امنیتی رو مجبور کنه تا فشار روی پتروشیمی ها و فولادها و نفتی ها بیاره تا دلار های ذخیره شده شون رو وارد بازار کنند تا قیمت دلار تا زیر ۵۰ هزار تومن پایین بیاد جناب دکتر پزشکیان نگذارید بخاطر عده ای رانت خوار و مفت خور انقلاب به خطر بیفته اینکه الان عده ای در ساز استعفای دولت بدمند ، احمقانه ترین راهه الان کشور در وضعیتی نیست که بدون دولت بمونه الان زمان کمک به دولته اومدن مردم به کف خیابون یعنی افتادن اولین پازل دومینوی برنامه دشمن اونوقت تازه متوجه میشید که چه خبره مردم عصبانی در کف خیابون که دیگه هیچ منطقی حالیشون نمیشه و از طرفی سلسله خرابکاریهای داخلی و کشته سازی در داخل و حمله گروههای تجزیه طلب از پنج محور به داخل کشور در مرحله بعدی خواهد بود که همزمان با اون حملات هوایی اسرائیل و زدن زیرساختهای کشور در دستور کارشون قرار میگیره ما نباید بگذاریم دومینوی اول سقوط کنه الان زمان سینه سپر کردن برای انقلابه میدونم خیلی هاتون مثل من از دولت دل خوشی ندارید ، اما الان زمان حمایت از دولته اصلاح طلبان تا دیدند که پزشکیان نمیخواد جلوی رهبری بایسته ، طرح فروپاشی کشور و ساقط کردن دولت رو به اجرا دارن میگذارند الان زمان اتحاده الان زمان جمع کردن یار برای جبهه انقلابه هر کسی که الان سکوت کنه ، به خون ۳۰۰ هزار شهید انقلاب اسلامی خیانت کرده الان زمان سینه سپر کردن برای این سیدعظیم الشأنه الان اولا خودتون رو آروم کنید همه اینها قبلا پیشبینی شده بود و حتی طبق روایات میدونیم که ته این داستان چی میشه پس استرس نگیرید و آرام باشید تا میتونید دیگران رو هم آروم کنید اهل خونه رو آروم کنید حواستون به جوانانتون باشه که یه وقت نرن کف خیابون یادمون نره که امیرالمومنین علی ع فرمودن که: ولا یحمل هذالعلم الا اهل البصر و الصبر زیر این پرچم نمیماند الا اهل بصیرت و صبر الان زمان بصیرت و صبره میدونم عصبانی هستید مواظب نیش قلمهاتون در انتقاد از وضعیت موجود و دولت باشید ، که این کار الان دقیقا بازی در پازل دشمن و تکمیل کننده برنامه اونه به نظر بنده انتشار این کنفرانس الان یک واجب کفاییه پس تا میتونید این کنفرانس رو برای مخاطبینتون و صاحبین کانالهای شبکه اجتماعی بفرستید با توکل به خدا از این گردنه سخت هم بسلامت عبور خواهیم کرد شک نکنید که قله بسیار نزدیکه رمز موفقیت در این فتنه : مقاومت ، بصیرت و صبر به امید روزهای طلایی ایران والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍️ مهدی اسلامی