eitaa logo
🖤🌹 بهترین مسیر خوشبختی 🌹🖤
3.8هزار دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
2.9هزار ویدیو
526 فایل
🌷بهترین مسیر خوشبختی🌷 #تخریب_چی کانال⇩⇩⇩ @mosaferbehesht133 ⇯⇯⇯⇯⇯⇯⇯⇯ سلام خیلی خوش آمدید✋ راه ارتباطی @mersad_968 تبلیغ و تبادل هم داریم @mosaferbehesht14 https://daigo.ir/secret/9499154387 نقد و پیشنهادها
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه لحظه چشمت رو ببند و فقط صداها رو گوش کن روح زندگیه واقعا😍😍 آدم فکر میکنه ک اونجاست... وای خدا چه آرامشی داره 😍
السلام علیک یابقیه الله فی ارضه
4_310226054725763447.mp3
615K
۶ 🎧آنچه خواهید شنید؛👇 ✍باید فرار کرد... از هجوم گناه.... به تنها آغوش همیشه بازی که، در اوج آلودگی... تنها پناهت می شود😔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وقتی دکتر علی باقری در سالگرد برجام ظریف و عراقچی رو با خاک یکسان کرده بود شما سالگرد ازدواج با زنی که بهت خسارت زده و ول کرده رفته رو جشن می‌گیرید؟! 😐😐😐
سلام علیکم خوبید؟ شبتون بخیر الحمدلله ۱۴ هزار صلوات ختم شد این هفته هم جهت شفای همه ی بیماران ۱۴ هزار صلوات هدیه می کنیم
1.17M
بسم الله الرحمن الرحیم ۱ چرا باید جوان انقلاب اسلامی تحلیل سیاسی بلد باشه؟ تحلیل سیاسی از مباحث رایج و مهم هست و هر مکتبی از نگاه خودش موضوعات رو تحلیل میکنه😬 لذا جامعه ای که خودش رو ملزم به تفکر می دونه نحوه صحیح تفکر هم براش مهم هست👌 بخاطر این که برپایه ی همین تحلیل هاست که انسان قضاوت می کنه و تصمیم میگیره و عمل میکنه حضرت علی علیه السلام می فرماید 👈 و لایحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر یعنی اول بصیرت و هوشمندی و بینایی و قدرت فهم بعد صبر و استقامت و ایستادگی
📝 ؛ حسادت یعنی؛ من نمی‌تونم ببینم، تو از من جلوتری! و اینجا، نقطه‌ی شروعِ خطرناکِ "تغییرِ مسیر" ماست، از جاده ایمان، به سمت جاده‌ی کفر! چون ناراضی هستیم به اتفاقی که خدا بهش راضی بوده ! 🔺خودمون رو در مختصات خودمون باور کنیم و دوست داشته باشیم. 🌛
🌹سهم صد_وبیستم : خطبه ۱۸۶ ┄┄┅┅✿❀✨🦋✨❀✿┅┅┄┄ 📜 ۱۸۶: (در اصول کافی ج١، ص١٣١ آمده است، که این سخنرانی در شهر کوفه ایراد شد و پیرامون توحید و خدا شناسی است که اصول آن در هیچ خطبه ای یافت نمی شود.) 1⃣ شناساندن صحيح خداوند سبحان ♦️کسی که کيفيّتی برای خدا قائل شد، يگانگی او را انکار کرده و آن کس که همانندی برای او قرار داد، به حقيقت خدا نرسيده است. کسی که خدا را به چيزی تشبيه کرد، به مقصد نرسيد. آن کس که به او اشاره کند يا در وَهم آورد، خدا را بی نياز ندانسته است. هرچه که ذاتش شناخته شده باشد، آفريده است و آنچه در هستی به ديگری متّکی باشد، دارای آفريننده است. سازنده ای غير محتاج به ابزار، اندازه گيرنده ای بی نياز از فکر و انديشه و بی نياز از ياری ديگران است. با زمان ها همراه نبوده و از ابزار و وسايل کمک نگرفته است. هستی او برتر از زمان و وجود او بر نيستی مقدّم است و ازليّت او را آغازی نيست. با پديد آوردن حواس، روشن می شود که حواسّی ندارد و با آفرينش اشياء متضاد، ثابت می شود که دارای ضدّی نيست و با هماهنگ کردن اشياء دانسته می شود که همانندی ندارد. خدايی که روشنی را با تاريکی، آشکار را با نهان، خشکی را با تری، گرمی را با سردی، ضدّ هم قرار داد و عناصر متضاد را با هم ترکيب و هماهنگ کرد و بين موجودات ضدّهم، وحدت ايجاد کرد، آنها را که با هم دور بودند نزديک کرد و بين آنها که با هم نزديک بودند فاصله انداخت. خدايی که حدّی ندارد و با شماره محاسبه نمی گردد، که همانا ابزار و آلات، دليل محدود بودن خويشند و به همانند خود اشاره می شوند. اينکه می گوييم موجودات از فلان زمان پديد آمده اند، پس قديم نمی توانند باشند و حادثند؛ و اين که می گوييم حتماً پديد آمدند، اَزَلی بودن آنها رد می شود؛ و اينکه می گوييم اگر چنين بودند کامل می شدند، پس در تمام جهات کامل نيستند. خدا با خلق پديده ها در برابر عقل ها جلوه کرد و از مشاهده چشم ها برتر و والاتر است و حرکت و سکون در او راه ندارد، زيرا او خود حرکت و سکون را آفريد، چگونه ممکن است آنچه را که خود آفريده در او اثر بگذارد؟ يا خود از پديده های خويش اثر پذيرد؟ اگر چنين شود، ذاتش چون ديگر پديده ها تغيير می کند و اصل وجودش تجزيه می پذيرد و ديگر اَزَلی نمی تواند باشد و هنگامی که (به فرض محال) آغازی برای او تصوّر شود، پس سرآمدی نيز خواهد داشت و اين آغاز و انجام، دليل روشن نقص و نقصان و ضعف دليل مخلوق بودن و نياز به خالقی ديگر داشتن است. پس نمی تواند آفريدگار همه هستی باشد و از صفات پروردگار که هيچ چيز در او مؤثر نيست و نابودی و تغيير و پنهان شدن در او راه ندارد خارج شود. ┄┄┅┅✿❀✨🦋✨❀✿┅┅┄┄
🌹سهم صد_وبیستم : خطبه ۱۸۶ ┄┄┅┅✿❀✨🦋✨❀✿┅┅┄┄ 📜 ۱۸۶ 2⃣ والاتر از صفات پديده ها ♦️خدا فرزندی ندارد تا فرزند ديگری باشد و زاده نشده تا محدود به حدودی گردد و برتر است از آن که پسرانی داشته باشد و منزّه است که با زنانی ازدواج کند. انديشه ها به او نمی رسند تا اندازه ای برای خدا تصوّر کنند و فکرهای تيزبين نمی توانند او را درک کنند، تا صورتی از او تصوّر نمايند. حواس از احساس کردن او عاجز و دست ها از لمس کردن او ناتوان است و تغيير و دگرگونی در او راه ندارد و گذشت زمان تأثيری در او نمی گذارد. گذران روز و شب او را سال خورده نسازد و روشنايی و تاريکی در او اثر ندارد. خدا با هيچ يک از اجزاء و جوارح و اعضاء و اندام و نه با عَرَضی از اَعراض و نه با دگرگونی ها و تجزيه، وصف نمی گردد. برای او اندازه و نهايتی وجود ندارد و نيستی و سرآمدی نخواهد داشت؛ چيزی او را در خود نمی گنجاند که بالا و پايينش ببرد و نه چيزی او را حمل می کند که کج يا راست نگه دارد؛ نه در درون اشياء قرار دارد و نه بيرون آن، حرف می زند نه با زبان و کام و دهان، می شنود نه با سوراخ های گوش و اعضاء شنوايی، سخن می گويد نه با به کار گرفتن الفاظ در بيان، حفظ می کند نه با رنج به خاطر سپردن، می خواهد نه با به کارگيری انديشه، دوست دارد و خشنود می شود نه از راه دلسوزی، دشمن می دارد و به خشم می آيد نه از روی رنج و نگرانی. به هرچه اراده کند، می فرمايد باش، پديد می آيد نه با صوتی که در گوش ها نشيند و نه فريادی که شنيده شود؛ بلکه سخن خدای سبحان همان کاری است که ايجاد می کند. 3⃣ شناخت قدرت پروردگار ♦️ پيش از او چيزی وجود نداشته وگرنه خدای ديگری می بود. نمی شود گفت: خدا نبود و پديد آمد که در آن صورت صفات پديده ها را پيدا می کند و نمی شود گفت: بين خدا و پديده ها جدايی است و خدا بر پديده ها برتری دارد تا سازنده و ساخته شده، همانند تصوّر شوند و خالق و پديد آمده به يکديگر تشبيه گردند. مخلوقات را بدون استفاده از طرح و الگوی ديگران آفريد و در آفرينش پديده ها از هيچ کسی ياری نگرفت. زمين را آفريد و آن را برپا نگهداشت، بدون آن که مشغولش سازد و در حرکت و بی قراری، آن را نظم و اعتدال بخشيد و بدون ستونی آن را به پاداشت و بدون استوانه ها بالايش برد و از کجی و فرو ريختن نگهداشت و از سقوط و در هم شکافتن حفظ کرد. ميخ های زمين را محکم و کوه های آن را استوار و چشمه هايش را جاری و درّه ها را ايجاد کرد. آنچه بنا کرده به سُستی نگراييد و آنچه را توانا کرد ناتوان نشد. خدا با بزرگی و قدرت بر آفريده ها حاکم است و با علم و آگاهی از باطن و درونشان باخبر است و با جلال و عزّت خود از همه برتر و بالاتر است. چيزی از فرمان او سرپيچی نمی کند و چيزی قدرت مخالفت با او را ندارد، تا بر او پيروز گردد و شتابنده ای از او توان گريختن ندارد که بر او پيشی گيرد و به سرمايه داری نياز ندارد تا او را روزی دهد. همه در برابر او فروتنند و در برابر عظمت او ذليل و خوارند. از قدرت و حکومت او به سوی ديگری نمی توان گريخت که از سود و زيانش در امان ماند. همتايی ندارد تا با او برابری کند، و او را همانندی نيست که شبيه او باشد. اوست نابودکننده پديده ها پس از آفرينش، که گويا موجودی نبود. ┄┄┅┅✿❀✨🦋✨❀✿┅┅┄┄
🌹سهم صد_وبیستم : خطبه ۱۸۶ ┄┄┅┅✿❀✨🦋✨❀✿┅┅┄┄ 📜 ۱۸۶ 4⃣ معاد و آفرينش دوباره پديده ها ♦️نابودی جهان پس از پديد آمدن، شگفت آورتر از آفرينش آغازين آن نيست. چگونه محال است در صورتی که اگر همه جانداران جهان، از پرندگان و چهارپايان، آنچه در آغل است و آنچه در بيابان سرگرم چراست، از تمام نژادها و جنس ها، درس نخوانده و انسان های زيرک، گرد هم آيند تا پشّه ای را بيافرينند، توان پديد آوردن آن را ندارند، و راه پيدايش آن را نمی شناسند، که عقل هايشان سرگردان و در شناخت آن حيران می مانند و نيروی آنها سُست و به پايان می رسد و رانده و درمانده باز می گردند، آنگاه اعتراف به شکست می کنند و اقرار دارند که نمی توانند پشّه ای بيافرينند و از نابود ساختنش ناتوانند!. همانا پس از نابودی جهان، تنها خدای سبحان باقی می ماند، تنهایِ تنها که چيزی با او نيست، آن گونه که قبل از آفرينش جهان چيزی با او نبود، نه زمانی و نه مکانی، بی وقت و بی زمان. در آن هنگام مهلت ها به سر آيد، سال ها و ساعت ها سپری شود و چيزی جز خدای يگانه قهّار باقی نمی ماند که بازگشت همه چيز به سوی اوست. پديده ها، چنان که در آغاز آفريده شدن قدرتی نداشتند، به هنگام نابودی نيز قدرت مخالفتی ندارند، زيرا اگر می توانستند پايدار می ماندند. آفرينش چيزی برای خدا رنج آور نبوده و در آفرينش موجودات دچار فرسودگی و ناتوانی نشده است. موجودات را برای استحکام حکومتش نيافريده و برای ترس از کمبود و نقصان پديد نياورده است. آفرينش مخلوقات نه برای ياری خواستن در برابر همتايی بود که ممکن است بر او غلبه يابد و نه برای پرهيز از دشمنی بود که به او هجوم آورد و نه برای طولانی شدن دوران حکومت و نه برای پيروز شدن بر شريک و همتايی مخالف و نه برای رفع تنهايی. سپس، همه موجودات را نابود می کند، نه برای خستگی ازاداره آنها و نه برای آسايش و استراحت و نه به خاطر رنج و سنگينی که برای او داشتند و نه برای طولانی شدن ملال آور زندگيشان، بلکه خداوند با لطف خود موجودات را اداره می فرمايد و با فرمان خود همه را برپا می دارد و با قدرت خود همه را استوار می کند. سپس بدون آن که نيازی داشته باشد، بار ديگر همه را باز می گرداند، نه برای اينکه از آنها کمکی بگيرد و نه برای رهاشدن از تنهايی تا با آنها مأنوس شود ونه آن که تجربه ای به دست آورد و نه برای آن که از فقر و نياز به توانگری رسد و يا از ذلّت و خواری به عزّت و قدرت راه يابد. ┄┄┅┅✿❀✨🦋✨❀✿┅┅┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ziarat_ashura_taheri-[www.Patoghu.com].mp3
6.78M
روز سی و نهم با صدای هدیه به شهیدمدافع حرم نوید صفری👌
طرح مطالعاتی شهید مطهری 11.mp3
7.04M
🔰 سلسله جلسات ۱۱ ❇️ تدریس کتاب ۱۱ ❇️ جلسه ۱۱ ( کتاب خدمات متقابل) 🎤 با توضیحات استاد احسان عبادی از اساتید مهدویت و پژوهشگر علوم حدیث و تاریخ 👌 کتب شهید مطهری، راهی عالی برای قوی شدن
السلام علیک یافاطمه المعصومه
4_310226054725763476.mp3
1.48M
۷ 🎧آنچه خواهید شنید ؛👇 ✍راه آسمان، باز است... 👌اما ؛ گروهی با گناهانشان زمین گیر می شوند، و گروهی... با عباداتشان! ❣چرا بال پرواز ما شکسته است؟👇
زبورانقلاب ۱۹.aac
3.96M
۱۹ ارواحناله الفداء 🇮🇷بسم رب الحسین علیه السلام🇮🇷 عرض شد معنوی ترین قشر جامعه 👈 جووونا هستن چرا؟؟؟؟ به سه خصلت ۱. جوان میتونه عبادت عاشقانه داشته باشه😍 ۲. جوان خصلت سرعت در خیرات داره ۳. لطافت روح و دل نازکی داره❤️ بزارید یه روایت قشنگ براتون بخونم تا جووونا کیف کنن😍👌
امیرمومنان حضرت علی علیه السلام می فرماید 👈 یاوران امام مهدی فداش بشم، جوان اند و پیری در آن ها نیست❌ مگر به اندازه ی سرمه ی چشم، یا به اندازه ی نمک در غذا و کمترین چیز در غذا، نمک است✅ سوال چرا حضرت فرمود اکثر یاران امام زمان جوان اند؟؟؟ چه تناسبی بین جوانی و همراهی با منجی وجود داره؟؟
مسلمه دیگه این همه استعداد و شکوفایی که جوان داره✅ باید هم جزء یاران حضرت باشن اما اینو هم دقت کنیم که همین قدر جوان میتونه با معنویت تر بشه👌 چرا بی بند و باری و گاهی فرار از معنویت در جوان دیده میشه؟؟
یکی از اسیب زاترین و جدی ترین مانع در کسب معنویت 👈 جوان هست همان طور که کار معنویت زا هست بیکاری هم معنویت زداست😔 و زمینه بسیاری از مفاسد هستش امیرمومنان حضرت علی علیه السلام می فرماید اگر کار مشقت بار است💪 بیکاری پیوسته؛ مایه ی تباهی است بیکار جوان رو از خدا دور میکنه😬 و او را منفور نزد پروردگار میکنه
موسی پیغمبر از خدا سوال کرد که 👈 کدام بنده ات نزد تو منفورتر هست؟؟؟ فرمود👈 مردار شب و و بیکار روز قرآن کریم صریحا می فرماید "فاذا فرغت فانصب و الی ربک فرغب" پس هنگامی که از کار مهمی فارغ میشی به مهم دیگری بپرداز👌 و خودت رو خسته کن و به سوی پروردگارت توجه کن لذا رفقای بزرگوار باید برا اوقات فراغت برنامه ریزی کرد👌✅ سوال چرا جوان هوس رانی میکنه؟؟؟؟
صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام اللهم صل علی محمد و آل محمدوعجل فرجهم التماس دعای فرج و شهادت👌🌷✋ ان شاءالله
📝 زمانی که رفیق‌مون، همکارمون، همسرمون، و .... در لابلای مصائب و گرفتاریها، بی‌تاب شده و حال دلش خوب نیست؛ فقـط موظفیم باهاش همدردی کنیم؛ همین ❗️ در این شرایط، نصیحت و مرور تعالیم انسانی، عصبی‌ترش میکنه! باید زمان مناسبی رو بعدها، اونم در خلوتی که کسی نیست، برای اینکار انتخاب کرد! 🔥 تمایل به برون ریزیِ اطلاعات و نصیحت کردن، در این شرایط بسیار خطرناکه. 🌛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا