eitaa logo
بین الطلوعین
358 دنبال‌کننده
6هزار عکس
5.6هزار ویدیو
61 فایل
آموزه های دینی ،روایات آخرالزمان و رویدادهای معاصر
مشاهده در ایتا
دانلود
28.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹شهید رئیسی : یا علی بن موسی الرضا (ع) ، دلم مال شماست ، دوست دارم دلم را پیش شما بگزارم و...
🔹شیرزنی در احاطه گرگ صفتان
🔹دست نوشته جالب پیرزن انگلیسی ای مسلمانان ! حاکمان شما سگِ صهیونیزم هستند ...از برادران خود در فلسطین حمایت کنید .
📸 عکس شهید در اتاق عملیات رزمندگان عراقی قبل از عملیات علیه صهیونیست‌ها
پادکست شهید جمهور قسمت 1.mp3
49.16M
🌀 پادکست قسمت اول 🎙(خادمی) 🕌 به مناسبت هفتمین روز خاکسپاری شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی 🔹 زندگی شخصی و کودکی سیدابراهیم 🔹 سید ابراهیم چرا به قم رفت؟! 🔹 مبارزات سید ابراهیم در اوج نوجوانی 🔹 اولین مسئولیت رسمی سیدابراهیم چه بود؟! ❗️چرا همدان شهر مهمی بود و دادستانی آنجا به سید ابراهیم رسید؟! وحید حاجیلو که بود؟! ⚔ کاملترین توضیح درباره اعدام‌های سال ۶۷، نقش سیدابراهیم در این اعدام‌ها چه بود؟!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸 تاریخ در حال ورق خوردن است! تو کدام سمت ایستاده‌ای؟ ویدیویی که در صفحه دفتر رهبرمعظم انقلاب منتشر شده است!
🔹‏ژاپنی ها اولین جنگنده F35 را در کارخانه میتسوبیشی سر هم کرده اند و یک روحانی شینتو آنرا برکت میدهد. اگر در ایران برای یک دستاورد نظامی، مراسم مذهبی بجا بیاورند، مشتی سلبریتی و روشنفکر و برانداز شروع به هیاهو و تمسخر میکنند. اما چون دولت ژاپن دست نشانده آمریکاست کسی چیزی نمیگوید.
📌برای کسب مسئولیت در کشور اسلامی ملاک کجی لباس نیست مهم کج نبودن دست هست 🖌نورا
🔸پلیس آمریکا ۸۰ دانشجوی معترض حامی فلسطین را دستگیر کرد 🔹اسکات هرناندز جیسون دستیار معاون دانشگاه سانتاکروز در ایالت کالیفرنیا آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که افسران پلیس، ۸۰ نفر از دانشجویان معترض حامی فلسطین متحصن در محوطه این دانشگاه را دستگیر کرده‌‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راه‌اندازی بزرگترین بیمارستان مادر و کودک در ایرانشهر 🔹راه‌اندازی این بیمارستان با ۱۴۰ تخت، شاخص درمان در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان را ارتقاء خواهد داد.
محدودیت‌های ترافیکی سالگرد ارتحال امام 🔹معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ: تمام موتورها و خودروهای سنگین از شب یکشنبه به مناسبت مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در معابر پایتخت ممنوعیت تردد دارند.
🔸رئیس ستاد انتخابات: ثبت‌نام ریاست‌جمهوری تمدید نخواهد شد
🔸دستگیری اعضای شبکه شیطان‌پرستی در مازندران 🔹فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از شناسایی و دستگیری شبکه شیطان‌پرستی که در قالب تور مسافرتی به استان مازندران سفر کرده بودند، خبر داد. 🔹در این عملیات ۲۰ نفر مرد و ۸ نفر زن که دارای علائم و نمادهای خاص شیطان‌پرستی، مشروبات الکلی و مواد مخدر بودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🇺🇸کاریکاتوری از در آمریکا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️رکوردهای بی‌نظیر یک رئیس‌جمهور 🔹 رکورددار پایین‌ترین نرخ بیکاری در ۴دهه بعد از انقلاب 🔹 رکوردار بالاترین حجم ترانزیت در ۲دهه اخیر 🔹 رکوردار بزرگ‌ترین تسویه بدهی با نظام بانکی 🔹 رکوردار بالاترین سرعت ساخت نیروگاه برق در تاریخ ایران 🔹رکوردار بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی خاورمیانه 🔹 رکوردار بیشترین سفر استانی 🔹رکوردار بیشترین حمایت از قانون جوانی جمعیت 🔹رکوردار بیشترین سطح پوشش بیمه در کشور 🔹 رکوردار کشف مالیاتی در این کشور 🔹 رکوردار خروج کشور از رکود پیچیده اقتصادی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دفاع جانانه ملیحه محمدی از سپاه پاسداران در تلویزیون وزارت خارجه آمریکا؛ سپاه حافظ امنیت ایران است 🔶ملیحه محمدی، تحلیلگر سیاسی: طی جنگ هشت ساله که آمریکا و همه متحدانش عراق را تجهیز می‌کردند و ایران سلاح هم به اندازه کافی نداشت، سپاه در کنار ارتش، ایران را نگه داشت و یک سانتیمتر را هم نذاشت -برخلاف دوران پادشاهان- از دست برود.
❌️دبیرکل سازمان ملل و اسرائیل پس از بررسی همه 5000 عکس، 50 ساعت فیلم و صوت از روز 7 اکتبر اعتراف کردند که هیچ مدرکی دال بر تجاوز جنسی وجود ندارد. ✖️تجاوز دسته جمعی در 7 اکتبر فقط یکی دیگر از تبلیغات جنایتکارانه و دروغ اسرائیلی مانند 40 نوزاد سر بریده بود. ـــــــــــــــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اصابت موشک‌های سنگین برکان به مقر تیپ ۷۶۹ ارتش اسرائیل در شهرک کریات شمونه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹آغاز پویش قرائت نامه رهبر معظم انقلاب توسط جوانان آمریکایی ـــــــــــــــــــــــ
شکار غول پهپادی اسرائیل حزب‌الله اعلام کرد، به‌وسیله تسلیحات مناسب، پهپاد هرمس 900 رژیم صهیونیستی را در آسمان لبنان سرنگون کرده است. ارتش اسرائیل نیز پس از اعلام مقاومت لبنان، سرنگونی پهپاد خود به‌وسیله موشک زمین به هوا را تایید کرد. ـــــــــــــــــــــــ
📌 یک نرخ جدید به نرخ‌های دلار اضافه شد! 🔹بانک مرکزی از نرخ جدید دلار رونمایی کرد که نه ۴۲۰۰ تومان ترجیحی است، نه ۲۸۵۰۰ تومان کالاهای اساسی است، نه ۴۲ هزار تومان نیمایی است!