eitaa logo
کانال بریز کهن
329 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
5.7هزار ویدیو
77 فایل
🌹به کانال بریز کهن خوش آمدید 🌹 ♨️اخبار فرهنگی ، اجتماعی ، تحلیلی . 🌎دیده بان پیشرفت و محلی برای نقد و نظر ♻جهت انتقاد،پیشنهاد و نظرات @Persian_king70
مشاهده در ایتا
دانلود
📣 | در حال برگزاری است؛ 🔹️بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند. 🔹مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این بازدید که هنوز ادامه دارد، متعاقباً منتشر می‌شود. 💻 Farsi.Khamenei.ir
11.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| همه ائمه علیهم‌السلام دنبال ایجاد حاکمیت اسلامی بودند ☀️ مرور تصویری بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای هیئت علمی پنجمین کنگره‌ی جهانی حضرت رضا(علیه السّلام). ۱۴۰۳/۲/۱۹ 💻 Farsi.Khamenei.ir
14030219_44078_1281k.mp3
8.83M
☀️ صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای هیئت علمی پنجمین کنگره‌ی جهانی حضرت رضا(علیه السّلام). ۱۴۰۳/۲/۱۹ 💻 Farsi.Khamenei.ir
15.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رهبر انقلاب: سلام بسیار بسیار بسیار بنده را به سیدعبدالملک الحوثی برسانید؛ من دوستدار ملت شجاع و با جرأت یمن هستم @berizir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏠 متفاوتی به نمایشگاه کتاب | واکنش رهبر انقلاب به استفاده از یک لغت انگلیسی: هر روز کتاب‌ها را شارژ میکنیم یعنی چه؟ 💻 Farsi.Khamenei.ir
38.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📚 فیلم کامل گفتگوی رهبر انقلاب با خبرنگار صداوسیما در نمایشگاه کتاب تهران @berizir
🔰زنگ خطر ✍ شیخ مرتضی انصاری «رحمة الله علیه» در باب غنای کتاب مکاسب محرمه خود، از مجالس مرثیه‌ای سخن می‌گوید که صاحب مجلس برای گریاندن مردم از افرادی دعوت می‌کند که صدای خوش دارند ولی مجلس مرثیه را تبدیل به مجلس غنا می‌کنند و شرکت کنندگان هم اگرچه با این آوازها گریه می‌کنند و به مراتبی از حزن می‌رسند اما حقیقت اشک‌هایی که با تحریک عواطف از طریق چنین اصواتی جاری می‌شود را بکاء بر مصائب اولیاء حق نمی‌داند بلکه قرار گرفتن در معرض سقوط در درکات جهنم می‌داند. 🔸خدا رحمت کند شیخ اعظم را که در دوران خودش اینگونه نسبت به رواج صوت لهوی و غنا در مجالس مذهبی حساسیت داشت و به موقع هشدار لازم را داد. 🔸اما امروز جماعتی از مذهبی‌ها با ظاهری مصلحانه ولی با استدلال‌های عوامانه به گونه‌ای سرودها، مداحی‌ها و مرثیه خوانی‌ها را اجرا می‌کنند که گاهی اگر محتوا در نظر گرفته نشود کیفیت نغمه و ساز و آواز آن فرقی با مجالس اهل گناه پیدا نمی‌کند! 🔸این پدیده نوبنیان که در حال فراگیر شدن است، به دنبال تغییر ذائقه متدینین و به ویژه نسل کودک و نوجوان نسبت به استفاده از موسیقی است. 🔸استفاده از ابزار موسیقی در مجالس مذهبی که گاهی در قالب سرودهای مذهبی با آهنگ‌های تند و حتی گاهی با اختلاط دختران و پسران نوجوان همراه می‌شود را بگذارید کنار تمایل جمعی از مداحان کشور به سمت تولید نماهنگ و خوانندگی با آلات موسیقی و اینکه برخی برنامه‌های مذهبی در صدا و سیما تبدیل به مجالس جنگ شادی شده است، این اتفاقات زنگ خطری است که باید به آن توجه نمود، زنگ خطر آلوده شدن مناسک دینی به موسیقی و خالی شدن این مراسمات از معنویت انسان سازی که جز خدا را به حریم دل راه نمی دهد. 📣مسئولان فرهنگی کشور اگر دلسوز شریعت و دین مداری جامعه هستند تا دیر نشده فکری کنند و تدبیری بیندیشند و مقداری هم برای خدا روایات مربوط به باب غناء را نصب العین خود قرار دهند. قال رسولُ اللّه ِصلى الله عليه و آله : «اقرَؤوا القرآنَ بألحانِ العَرَبِ و أصواتِها ، و إيّاكُم و لُحونَ أهلِ الفِسقِ و أهلِ الكبائرِ ؛ فإنّهُ سَيَجِيءُ مِن بَعدِي أقوامٌ يُرَجِّعونَ القرآنَ تَرجيعَ الغِناءِ و النَّوحِ و الرَّهبانيّةِ ، لا يَجوزُ تَراقِيهُم ، قُلوبُهُم مَقلوبَةٌ ، و قُلوبُ مَن يُعجِبُهُ شَأنُهم» .( فروع کافی) پيامبر خدا صلى الله عليه و آله فرمود: قرآن را با لحن ها و آواهاى عرب بخوانيد و از [به كار بردن ]لحن هاى فاسقان و گنهكاران دورى كنيد؛ زيرا بزودى پس از من مردمانى بيايند كه صداى قرآن خواندنشان را همچون آوازه خوانى و نوحه گرى و سرود خوانى كشيشان، در گلو بچرخانند و از گلويشان فراتر نرود. دلهايشان و دلهاى كسانى كه از قرآن خواندن لهوی آنها خوششان آيد، وارونه است. ✍ حجت الاسلام و المسلمین استاد محمد استوار میمندی انتشار در خبرگزاری حوزه👇 https://hawzahnews.com/xc۱8s https://eitaa.com/ostovarmeymandi
اگه هند قرارداد بندرچابهار رو قبول کنه= جمهوری اسلامی تجزیه‌طلبه اگه قرارداد بندرچابهار رو قبول نکنه= جمهوری‌ اسلامی عرضه نداشت دورش زدن لعنتیا دو دقیقه ثبات شخصیت داشته باشید ❌نظر یکی از مریدان عبدالحمید تناقض زهی @berizir