eitaa logo
بِرکه 🍃
323 دنبال‌کننده
354 عکس
40 ویدیو
2 فایل
خانم ف.میم روایت های ساده از زندگی یک مامان، معمار، داستان نویس.🍂 اینجا می‌توانیم گپ بزنیم https://eitaa.com/Fmazhari
مشاهده در ایتا
دانلود
. شاید برای شماهم پیش اومده که یک کتابی رو خیلی دلتون بخواد بخونید ولی هی اهمال‌کاری کردید و هی مونده. بینوایان هوگو یکی از اون غول‌های ادبیات هست که خیلی خوندنش رو به عقب انداختم. کتابی‌ه که حضرت آقا هم سفارش کردن حتما بخونیدش. خلاصه که شروع سال جدید بهونه‌ خوبی بود برای شروع این کتاب. امروز شروع کردم و اگر کسی دوست داشت هم‌خوان هم می‌پذیرم در این راه طولانی...😅 @Berrrke
هدایت شده از KHAMENEI.IR
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، امشب در پیامی تلویزیونی اهمیت راهپیمایی امسال روز جهانی قدس را بیشتر از سال‌های قبل ارزیابی و تأکید کردند: «إن‌شاءالله راهپیمایی امسال، یکی از بهترین، پرشکوه‌ترین و باعزت‌ترین راهپیمایی‌های روز قدس خواهد بود.» ۱۴۰۴/۱/۷ 💻 Farsi.Khamenei.ir
ما اومدیم
. این همه نی‌نی آمده به عشق رهبر آمده😍 @berrrke
. فاطمه، دوستات با چی یادت میوفتن؟ ... @berrrke
. شکوفه‌ بِه 🌱 تنها المان بهار امسال که‌روز آخری دیدنش قسمتمان شد. از پس خروار آنتی بیوتیک و ضدحساسیتی که از اول عید گریبان گیرمان بود. یک روز مانده به ته عید رسیدیم به 🌱 @berrrke
. ترکیب چای‌کرک و نقد و نسیم بهاری از پنجره. بشوره ببره خستگی رو انشاالله. اون بیسکویت‌ها رو دوستمون از خارجه‌ آوردن ولی مزه شیرینی کاک‌ کرمانشاه رو می‌ده😃 تا باشه نقد داوری باشه. هنوز که هیچ کدوم از داستان‌ها چشم رو نگرفته. سخت پسندم آخه! تا این 🤌🏻 مثقال کپشن رو نوشتم صد‌بار گردن کشیدم سمت اتاق که جناب ‌نی‌نی بیدار نشده باشه. گردن و کتف چپم به شدت درد می‌کنه. فردا باید برم پیش گیرمال. یعنی کسی که گیرو‌گور عضلات رو باز می‌کنه با ذکر یا فتاح و ماساژ🥴 @berrrrke
. بعد از به دنیا آمدن نی‌نی خیلی کم پیش می‌یاد که صبح‌ها بعد نماز نخوابم. شب‌ها انقدر دیر و بد خوابم که صبح ها رسما کله پا می‌شوم. مگر موارد خاص! که شنیدن این کتاب جز آن خواص بود. بخش اولش را دیشب شنیدم صبح دیدم اصلا جور‌جورم می‌شود باید تمامش کنم. پس دستمال گردگیری را برداشته و ایرپاد را در گوش چپانده و کل خانه را تا هادی خواب بود گرد گیری کردم. حرکت باعث می‌شد خواب به سراغم نیایید. کوتاه است و جذاب. جذابیتش از اسمش شروع می‌شود و تا پایان کش‌ می‌آید. شخصیت پردازی در لفافه. اجرا خوب به جای سخنرانی گلدرشت. اقناع کافی برای باور کردن شخصیت طوری که یک جا‌هایی حس نمی‌کنی یک رمان رئالیسم جادویی را می‌خوانی. قرارداد‌ها همان اول چفت و بست دار بسته می‌شوند و برو که بخوانی یک ماجرای متفاوت. 😏 @berrrke
284.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. وضعیت خونه‌‌ی‌ما هم‌اکنون. یکی من می‌زنم دوتا نی‌نی یکی علی‌رضا می‌زنه دو تا مهندس...خدایا ریشه‌ی حساسیت فصلی را بخشکان. 🚶🏻‍♀ @berrrke