هیئت بیت‌النبی (ص)
🏴حسینیه بیت النبی (ص) 🚩محفل بسیجیان و رهروان شهدا 🔸قرار هفتگی یکشنبه شب ها 🕗 ساعت ۲۰:۰۰ 🔻ارتباط با ادمین @beytonabi_admin 🔻خادم هیئت @beytonabi_khadem 📱@beytonabi_ir ▫️شماره کارت هیئت: 💳 ۵۰۴۱-۷۲۱۱-۱۱۶۴-۱۸۲۶ 📍قم،خ جوادالائمه،خ طباطبائی، ک۳
🔸 روایت روز هشتم_۹ کامیون نزدیک نجف پیاده‌مون کرد! پیاده شدیم ذوق کردیم😍😍🚩❤️ عمودهای بهشت مشایه نجف به کربلا رو هم داشتیم میدیدیم 😍😍 البته ما اینور مسیر بودیم میشد کربلا به نجف..😉 یه چیز جالب شنیدم! اینکه ایام شهادت رسول اکرم_ص بر عکسِ اربعین، از کربلا به نجف پیاده روی میکنن به سمت حرم جان پیغمبر_ص یعنی علی بن ابی طالب_ع..❤️😍 حالا به شکوه اربعینی نیست اما اصل زیارت پیاده به سمت نجف هست..اللهم ارزقنا🤲 عمودها و موکبها رو میدیدیم که خیلی با نجف فاصله نداشتن خوشحال بودم امسال هر دو مسیر پیاده روی رو درک کردم🚶‍♂🚩🚶‍♂🚩 کنار جاده چفیه رو‌ انداختم از درد کمر نشستم زمین تا ماشینا هماهنگ بشه برا کوفه.. راهی شدیم و رسیدیم مسجد ! منزل میزبان ما روبروی این مسجد مقدس بود😍 میزبان استقبال گرمی کرد🌺 هنوز یکی از ماشینا نرسیده بودن،پیگیر شدیم دیدیم ماشین اونا خراب شده و موندن تو راه 😔 از اوضاعشون عکسی منتشر شد که خبر از خستگی و خواب آلودگی کنار ماشین خراب و البته کمی شیطنت عکاس یا کل گروهشون میداد😅😅 از این گروه بعید نیست این عکسو با برنامه ریزی قبلی نگرفته باشن😅😜 خلاصه الحمدلله اونام رسیدن شام خوردن و دیروقت بود که خوابیدیم..😴😴😴 جا کم بود،آقا میثم و یکی دو نفر رفتن مسجد سهله خوابیدن..😴 همون روبرو بود! شب روز هشتم رو خوابیدیم تا تا فردا صبح روز نهم راهی حرم امیرالمومنین علیه السلام بشیم..❤️😍 ۲ ▪️@beytonabi_ir
🕌(۲) ✅قسمت دهم 📝نویسنده: 🔰حجت‌الاسلام یعقوبی 🚩 ۱۴۴۴ 🚩"هیأت‌بیت‌النبی‌صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم"🚩 🔸 __________ ▪️ @beytonabi_ir
🔸 روایت روز نهم_۱ صبح روز نهم سفر زیارتی ما شد و بعد از صبحانه آماده تشرف به حرم حضرت امیرالمومنین علیه السلام شدیم.. جلو در بودیم تا چند تا وَن هماهنگ بشه!🚎 کوفه تا نجف یک دینار! البته برگشت نیم دینار گرفتن😉 کمی مونده بود به حرم که پیاده شدیم و توفیق شد قدم هایی رو پیاده راهی حرم شاه مردان علی علیه‌السلام شدیم 🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂ پای پیاده به زیارت امیرالمومنین علیه السلام رفتن ثواب عجیبی ‌داره.. 💎امام صادق (ع) مى‌فرمايد: كسى كه اميرمؤمنان (ع) را با پاى پياده زيارت كند، خداوند براى هر قدمى يك حج و يك عمره بنويسد؛ پس اگر با پاى پياده هم بازگردد، براى هر قدمى دو حج و دو عمره خواهد نوشت. سپس به راوى فرمود: اين حديث را با آب طلا بنويس. 📝(بحارالأنوار،ج۱۰۰،ص۲۶۰ حدیث ۱۰) 📌حدیث مهمی درباره زیارت امیرالمومنین دیدم که امام صادق علیه السلام فرمودند هر کسی که زیارت امیرالمومنین رو ترک کنه خدا بهش نظر نمیکنه 🤔 یعنی اگر میخوای خدا بهت نظر کنه، خودتو بنداز تو دامن پر مهر مولا و برو زیارتش❤️ گروه سرودی رو تو خیابون نزدیک حرم در حال اجرا دیدیم که فکر کنم پارک‌بان های اعزامی از مشهد بودن با لباس شهرداری..🌺 یه قرار ساعتی کلی گذاشته بودیم کل کاروان برای برگشت اما ما چند نفر که با هم تا در حرم اومدیم هم یه قرار دیگه گذاشتیم تا از اونجا با هم بریم سر قرار.. بعد از کفش داری و تفتیش، وارد حرم حضرت ابوتراب علی بن ابی طالب علیه السلام شدیم.. بوی خوش خونه‌ی پدری میاد😍😍 السلام علیک یا ابالحسن و الحسین یا علی..❤️ ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸 روایت روز نهم_۲ 🔰السَّلامُ عَلَيْكَ يَا أَمِينَ اللّٰهِ فِي أَرْضِهِ وَحُجَّتَهُ عَلَىٰ عِبادِهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ أَشْهَدُ أَنَّكَ جاهَدْتَ فِي اللّٰهِ حَقَّ جِهادِهِ.. یه کنج از حرم که مولا بهم جا داد امین الله رو خوندم و به سمت ضریح پر نور آقا شدم😍 بعد یک سال دوباره پا گذاشته بودیم جای پای ملائکه و مولا رزق زیارت بهمون داده بود😭 قبل از سر در ورودی روضه منوره،محمد آقا یوسفی رو‌ دیدم با اون پَر قشنگ خادمی.. خوش به سعادتت داداش..😉🌺🚩 اما یادت نره با دعای رفقات به اینجا رسیدی 😜😎 پس خادمی اگر کردی هر جا نائب ما هم باش.. الحمدلله که به زیارت مرقد منور ابن عم نبی آقای دو سرا حضرت امیرالمومنین علیه السلام همچنین دو پیغمبر خدا حضرت آدم و نوح علیهماالسلام رو که کنار مرقد مولا هستند،نائل شدیم❤️😍 ❇️اطراف ضریح، اتفاقی بالآخره تونستم رفقا رو پیدا کنم و همراهشون رفتم کنار منبر بزرگ تو صحن حرم ،کنار آقا میثم و بقیه.. روضه و مناجاتی بر پا شد امسال جامون تو حرم از پارسال بهتر بود و راحت روضه و امین الله برقرار شد..🤲 وقت اذان ظهر به افق شد و ما هم تو صف جماعت بودیم.. زیارتمون مختصر بود و تشنه موندیم.. خب برنامه اربعین غالباً همینطور میشه.. 🔰به اندازه ای که حاضری خودمونو تو‌ لشگر مولا بزنیم که آقا جان ما رو هم حساب کن تو سیاهی لشگرت..😍❤️🌺 البته از خدامونه یه دل سیر و چند روز مفصل مجاور حرم باشیم🤲 چه عشقی و صفایی..😍🚩 ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸 روایت روز نهم_۳ علمای بزرگی تو کنار گوشه‌ی حرم مولا مدفون هستن! از جمله مرجع تقلید شیعه مرحوم آیت الله العظمی آقای خوئی که علمای زیادی از زمان معاصر ما از شاگردان ایشون هستن👌 💢آیت الله سیستانی که یکی از موثرترین علمای جهان اسلام در عصر حاضر هستن از شاگردان خاص مرحوم آقای خوئی هستن.. این تصویر پنج منتسب به مرحوم آیت الله خوئی هست.. روحشون شاد..🤲 چه خون های مقدسی که در راه مذهب حقه شیعه جعفری ریخته شد..❤️ بعد نماز ظهر از حرم اومدم بیرون و همینطور که برای کاری دنبال آقا میثم می‌گشتم🤷‍♂ یکی از بین جمعیت صدام کرد..🗣 ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸 روایت روز نهم_۴ یکی صِدام کرد تو حیاط حرم! باورم نمی‌شد.. برگشتم دیدم حاج مرتضی نادری بود 😍 خیلی خوشحال شدم که الحمدلله قسمتش شده بود بیاد.. آخه حاج مرتضی هم به خاطر مشکلی از کاروان جامونده بود😔 اما خیلی پیگیر بچه ها بود که کجا هستن و راحت رفتن یا نه و..😘 همش تو گروه آمار جاده ها و مرزها و شرایط ازدحام یا خلوتی مرزهای مختلف رو‌ اطلاع رسانی میکرد اما آخرش خودش با همکارش اومده بودن😅😅 😎 اما این هوایی اومدن با قیمت های نجومی که سواستفاده کنندگان اون ایام خاص،نمیساخت😊 حاج مرتضی می‌گفت یک روز نشستم پای سیستم تا تونستم بلیط هوایی با نرخ مصوب دولتی پیدا کنم..😫 اما یافتم الحمدلله.. ⚠️حاج مرتضی که اینو تعریف کرد من یاد این «هَکِرهای حرفه ای کامپیوتر» افتادم😁😜 اون موقع که حاجی رو دیدم، قرار بود یک ساعت بعدش با طیاره برگردن به وطن.. راستی ایشون مسئول موکب بیت النبی هم هستن 😍😅 سلامتی همه مسئول موکبا صلوات😉🌺🤲 ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸 روایت روز نهم_۵ بعد از خداحافظی با حاج مرتضی و ناامید شدن از پیدا کردن آقا میثم،دیگه داشتم میرفتم سر قرار که باز یه کسی تو اون جمعیت صِدام زد🗣 دنبال صدا می‌گشتم که دیدم آقا میثم و دکتر طاقتی بودن😍😍😁 همون‌طور که تو عکس مشاهده میکنید پشت دیوار توری بین حرم و بازار (سوق النجف الکبیر) بودن🙋‍♂🙋‍♂ دکترمی‌گفت متاسفانه زندانی شدیم 😱😄 طوری رفته بود تو نقش خودش که وقتی خواستم حرف بزنم با اشاره دست گفت: گوشی گوشی 😅😅 یعنی گوشی کنار دستت برای ملاقات با زندانیه بردار تا بتونیم حرف بزنیم 😂😂انگار سالن ملاقاته😂 دستور از بالا بود که چند نفر از متأهل ها یک وسیله خاصی رو از نجف بخرن و ببرن😭 و راهی هم برای فرار نبود😭😭😅 این تصمیم از طرف مجمع عمومی سازمان ملل گرفته شده بود😭😭😭😅 بعد از خرید سریع،ادامه راه..🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂ و اما 😍😋😜 شیرینی گردویی معروف عربی.. خریداری شد تا بعداً همگی میل کنیم 😋😁 چند قدمی که راه رفتیم،بیماری با کلاسی در من نمایان شد😱 بقول خانوما وَرپریده اسمشم خارجکی بود😅😅😅 به تشخیص دکتر طاقتی و علمدار کاروان که شده بود عصای دست من، مشکل رگ سیاتیک بود😢 یادم افتاد که چه کشیده آقای نصاری عزیز..🌺😔 آقای منصفی سریع برام یه چیزی مثل عصا از کناری پیدا کرد که راحت تر راه بیام😍😍😁 اما احتمالاً تَله بود😱😂 ببینید چه عکسی ازم گرفته😅😅 عصا و کتاب در دست🤷‍♂ انگار پیامبری ظهور کرده🙈😂😂 غافل از اینکه بعد از ختم رُسُل،هر کی ادعای پیغمبری کنه پیامبر دروغین حساب میشه 😂 منو بازی دادن آقای قاضی 😭😭😜 ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸 روایت روز نهم_۶ رسیدیم منزل میزبان نزدیکی مسجد سهله! بعد از طعام 🍽🥤🍛 و یه استراحت مختصر،برنامه داشتیم دسته جمعی به زیارت دو مسجد مقدس و مشرّف بشیم..😍🌺🤲 خب رفتیم مسجد سهله با چند تا از رفقا! تو حیاط توضیحی درباره مقام امام صادق_ع دادم و مستقیم رفتیم سر.. مقام های زیادی تو‌ مسجد سهله بود🚩 اماچون چیزی نمونده بود به نماز مغرب و می‌خواستیم نماز مغرب رو مسجد کوفه بخونیم🤲 و بعد از مختصری باید راهی می‌شدیم مقام صاحب الزمان_عج نمازی داشت و دعایی..🕋🤲 بعد راهی شدیم🚶‍♂🚶‍♂ ✅الهی که خدا روزی بده ایام دیگه بیاییم و از این همه برکات و حسنات اعمال مسجد سهله و کوفه بهره‌مند بشیم..🤲 از کنار مسجد جناب صحابی گرامی امیرالمومنین_ع سوار موتور سه‌چرخه ها شدیم تا در ایکی ثانیه برسیم به نماز جماعت مغرب مسجد کوفه..😍❤️ وضویی تازه کردیم تو حوض با صفای وسط مسجد و قامت بستیم برای نماز جماعت.. بعد از نماز،داشتم همونجا چند تا مقام رو توضیح می‌دادم! که سوالی مطرح شد⁉️ 🔺مگر خوابیدن در مسجد کراهت ندارد؟! چطور مسجد سهله در زمان ظهور، خانه‌ی امام زمان_عج است؟! 💬بعد از بررسی،جواب خلاصه‌ش اینه که بنابر معتبر بودن روایاتی که این مسجد رو خانه عصر ظهور امام میدونن، میشه گفت کراهت نداشتن خوابیدن تو این مسجد برای امام از استثنائات مختص مقام امامت باشه مثل (وَ سَدَّالأبواب الّا بابَه) که همه درها الا در خانه علی_ع به مسجد بسته شد! نکته دیگه اینکه شاید بخشی که جزو مسجد نباشد خانه حضرت قرار بگیره.. 💎 الله اعلم..🌺✅ ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸 روایت روز نهم_۷ آقا میثم و بقیه دوستان هم اومدن و خدا انداخت تو دل یکی که و کنار مرقد حضرت مسلم‌بن عقیل روضه بگیریم😍🚩🏴 جای بعضی رفقا خالی بود مخصوصاً آقا محمد جواد میرزایی و آقا سیدمهدی از بچه های حلقه ها، که مریض شده بودن و بیشتر استراحت کردن حتی آقا محمد جواد یه سری هم به دکتر و سُرُم زد..👨‍⚕💉💊🛌 همسفرای خوبی بودن،مریض شدنشون ناراحتمون کرد😔اما بحمدلله بهتر شدن🤲 فکر کنم تو مسجد کوفه همراهمون نبودن.. رفتیم کناری نزدیک به ضریح مطهر حضرت و با همون ابیات اول آقا میثم، بغض ها ترکید و گریه های شب اربعینی از کنار سفیرمظلوم و شهید اباعبدالله_ع روانه کربلا شد.. اگه بیای بالای سرم میگیره قبرم بوی حرم😭😭😭❤️🚩 میگیره قبرم بوی حرم😭😭 خیلی با صفا بود خیلی.. جمعیت زیادی هم از مردم دور هیأت بیت النبی_ص جمع شدن انگار مردم بخصوص زائرای ایرانی با دلای آماده منتظر شنیدن یه نوحه شب اربعینی بودن.. رزق و روزی خوبی داشتیم الهی که هزاران بار نصیب همه بشه..🤲😭😭❤️ مداح دعا کرد و به رسم همه مجالسمون سلام دادیم به سیدالشهدا اینبار به نیابت از حضرت مسلم بن عقیل علیه السلام..🏴🚩 وداع کردیم و داشتیم می‌رفتیم سمت خانه‌ی میزبان عزیز.. که یه صدایی از بلندگوی مفقودین مسجد کوفه پخش شد که فارسی گفت: آقای فلانی🧔 هر جا هستی بیا خودتو نشون بده 🗣😅😅 بابا بزارید یه کم حال معنوی بمونه تو وجودمون حالا😬😂😂 «هرجا هستی بیا خودتو نشون بده» چیه😆 مگه جنگه🤣🤣 اینطور که دیگه اصلاً نمیاد از ترس😝 آقا خیره ان شالله یه صلوات بفرست😉 ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸 روایت روز نهم_۸ پدر بزرگوار آقای زَیادی که تو عراق بودن و اصالتاً عراقی،آمده بودن منزل میزبان.. خدا خیر بده خودشون و پسرشون که همسفر ما و مترجم ما بودن تو کاروان..😍🌺 بعد از تقدیر و تشکر از میزبان محترم تو کوفه که انصافاً سنگ تموم گذاشتن برامون و تقدیم هدیه ای، خداحافظی کردیم و سوار وَن ها شدیم تا بریم گاراژ ماشینا برا رفتن به مرز..🚎 الوداع یا امیرالمومنین علیه السلام الوداع ای مسجد و مهراب کوفه الوداع ای مسجد سهله..😔🚩❤️ علمدار عزیز آقا منصفی هم تو ماشین ما بود🚩 نَم‌ نَم رسیدیم گاراژ یا همون ترمینال ماشینا! پیاده شدیم چند قدم که رفتیم ناگهان علمدار گفت 😱⁉️ ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸 روایت روز نهم_۹ جلو گاراژ بودیم! ناگهان علمدار گفت: عَلَم جامونده رو وَن😱🙈😭😫 👀نگاه کردیم خبری از وَن نبود..🙈 بنده خدا علمدار داشت پرچمو میزاشت داخل وَن کنارش اما راننده گرفت بست برو باربند ماشین که مثلاً راحت باشیم..😬 علمدار خواست ماشین بگیره برگرده کوفه تا پیدا کنه اما خب شرایط جوری بود که نمیشد واقعاً..🤔 اما بزارید پرده از این اتفاق بردارم 🤔 بالآخره که چی 🤷‍♂️ باید گفت🤔😜 اون علم بعد از زیارت اون حرم های مطهر دیگه پای اومدن نداشت😔🚩❤️ عَلم و پرچم ما خسته بود از دنیای مادی و دوست داشت بمونه تو همون حال و هوای اربعینی..🚩🚩🚩🚩😁🚩🚩🚩🚩 کاش منم یه عَلَم بودم.. اصلاً موند تا جا برامون نگهداره تا سال بعد..😉 علمدار خیلی ناراحت بود از این اتفاق اما مرررد که گریه نمی‌کنه 😭😂 اون عَلَم یادگاری بود که ما دادیم به این کشور تا زیر این عَلَم،پایدار بمونن✅☺️😉 تو کار بزرگی کردی آقا منصفی خودتم بی خبری 😍😁 (داداشم علمدار😁! خوب توجیه کردم جا موندن عَلَمو یا ادامه بدم😅..😜 ) اما واقعیت قسمت این بود..😘🤔 خب داخل گاراژ ماشین سخت پیدا شد اما شد!سوار اتوبوس به سمت مرز ایران..🚌 🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️تو راهیم که صبح روز دهم برسیم به مرز ایران..🇮🇷🇮🇶 ۲ ▪️@beytonabi_ir
⛔️ ببخشید که شما نیستید که مدافعان حقوق زنان براتون دل بسوزونن! ⛔️ ببخشید که شما برا حق تحصیل داشتن باید جون بدید و دنیا خفه خون گرفته! ⛔️ ببخشید که خون شما به درد استفاده های سیاسی دشمن نمیخوره! 🚩"هیأت‌بیت‌النبی‌صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم"🚩 🔸 ______ ▪️ @beytonabi_ir
﷽ 🔹 🔸 🔰یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس گرامی باد. 🏴 (س) 🎤واعظ: 🔸حجت الاسلام 🎤 ستایشگر: 🔸کربلایی 📆 یکشنبه ۱۴۰۱.۰۷.۱۰ 🕗 ساعت ۲۰:۰۰ (مجلس سروقت شروع خواهد شد) 🔻خ جوادالائمه خ طباطبایی کوچه سوم حسینیه بیت‌النبی(ص) (خواهران / برادران) 🕖 حضوربه‌موقع‌ما، عمل‌به‌وصیت‌امیرالمؤمنین است... 🚩"هیأت‌بیت‌النبی‌صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم"🚩 🔸 ___________________ ▪️ @beytonabi_ir
🕌(۲) ✅قسمت یازدهم (آخر) 📝نویسنده: 🔰حجت‌الاسلام یعقوبی 🚩 ۱۴۴۴ 🚩"هیأت‌بیت‌النبی‌صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم"🚩 🔸 ______ ▪️ @beytonabi_ir
🔸روایت روز آخر_۱ سلام🙋‍♂😁 صبح روز دَهُمه و ما از دیشب تو راهیم🚌 تقریباً نماز صبح بود که رسیدیم منصور آباد.. منصور آباد 🙄⁉️ آره منصور آباد😊 چرا اینطور نگاه می‌کنی‼️ اسم قدیمیِ شهر (قبل از ۱۳۰۹) 😉 یکم مطالعه کنید خب 🤓😅 الان میگن این کیه⁉️🧐🤨🤣 منظورم اینه «مهران است»!☺️ پیاده شدیم و راه افتادیم سمت پایانه مرزی🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂ اومدیم همونجا که ۹ روز قبل بودیم و دنبال ماشین بودیم برا کاظمین..🤔 یادش بخیر.. همون‌طور که تو خبرا خونده بودم بخاطر ازدحام بازگشت زائران،یکی دو روز اربعین،مسیر ورود به عراق از مرز مسدود بود و فقط برگشت به ایران باز بود برای همین کمی خلوت بود پایانه..😊 سمت عراق بودیم که 🚾 را یافتیم تا خود را از فشار زندگی بِرَهانیم🙈😁 امان از گرونی و فشار زندگی😜 💢نماز صبح رو خوندیم و جمع شدیم دوباره، برای عبور از مرز عراق.. 💎آخرین قدم ها رو داشتیم برمی‌داشتیم تو سرزمینی که حرم شش امام معصوم بود و دعای هر قنوت ما!🤲😍❤️🚩 و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم..😭 ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸روایت روز آخر_۲ چشم به هم زدنی خودمونو تو صف پایانه مرزی عراق برای برگشت به ایران دیدیم..🤔 از گیت های عراق رد شدیم.. تو این سالها برام پیش اومده وقت برگشت، زمانی رد شدن از مرز عراق،بعضی ایرانیا هر کدوم یه جور ذوق رسیدن به وطنو ابراز می‌کردن 😁🇮🇷 یکی میگفت: سلااااام وطنم 😎😍😁 اون یکی می‌گفت:هیچ جا خونه خودت نمیشه 😅 این احتمالا کرایه برگشت به شهر خودش نداشته قصد اقامت در مرز کرده🙃😉 یکی دیگه میگفت: ااایییراان🗣 اگه پرچم🇮🇷 بهش میدادی یه دور افتخارم تو مرز میزد😅 نکشیمون وطن دوست😘 نری رو سیم‌خاردارا حالا 😉 یکی با حس گفت: سلام وطنم😭☺️ جالب بوده برام همیشه این صحنه موقع برگشت از عراق! حب وطن یه چیز غیر قابل انکاره..🇮🇷🙋‍♂ البته برا کسی که داره✅🤔 اونی که قبلش بوده ارتقای شغلی داده 😬🤫❌ اما الحمدلله مردم ما غالباً و هستن..😍😘🌺❤️🚩 مرز مهران یادآور رشادت شهدای عزیز👌❤️ بعضی هم به یاد شهدا صلوات روی لب داشتن.. جلوتر، زائرا به مرزبانها خدا قوت میگفتن و مرزبانها به زائرا زیارت قبول..😍😍 وارد کشور شدیم کم کم جمع شدیم دور هم تا برسیم به اتوبوس واحد برای پارکینگ ماشینا!🚌 تو پایانه بودیم که یه جوونی خسته و داغون صدام کرد! گفت حاجی قم میرید میشه منم ببرید⁉️ وسیله ندارم، ماشینام خیلی گرون میگیرن..💰💰😱 پاهام تاول زده درد دارم.. ✅راست میگفت بنده خدا داغون بود! چهرش شبیه یه بنده خدایی بود تو محله خودمون🤔 اما حیف نشد، خیلی زیاد بودیم خودمون😔 البته تازگی تو محل دیدمش سالم و سرحال 😍🤲 ۲ ▪️@beytonabi_ir