قالَ مولانَا الرِضا وَ رَویٰ اِبنُ شَبیب
إِنَّ جَدّیَ الحُسَین، ماتَ عَطشاناً غَریب
شیخ الائمه گفت این حرفِ آخر است
گریهکنِ حسین با من برادر است
قالَ مولانَا الرِضا وَ رَویٰ اِبنُ شَبیب
إِنَّ جَدّیَ الحُسَین، ماتَ عَطشاناً غَریب
#شب_جمعه
#آقای_اباعبدالله
و درمیان هیاهو و شلوغی بازار تجریش
هرکس به فکر زندگی اش بود!
و من در بین شلوغی ها
چه غریبانه اسم تورا صدا میزدم مهدی جان.. بیا که مادرت فاطمه منتظر توست!
#امام_زمان
@bent_hosein315
کرانه عشق (:وابستهیدنیاشدم،خستهشدمارباب!.mp3
زمان:
حجم:
10M
وابسته دنیا شدم خودمو ازردم
از دشمنام بدتر اقا از رفیقام خوردم
دلبسته دنیا شدم اقا کم اوردم
منو نزن با کربلات اخه زمین خوردم
#آقای_اباعبدالله
@bent_hosein315
به آدم مظلوم میگن:
پَخمه
به صبور میگن:
بی بخار
به مهربون میگن:
اسکل
همینجوری انسانیت رو از بین بردن!!!
@bent_hosein315
اذنم بده با طعنه بگویم به شامیان
در قم محب فاطمه(س) بودن گناه نیست!
_جاتون خالی!
@bent_hosein315
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خودمانیم کسی جز ت¹²⁸ نفهمید مرا...
@bent_hosein315
یه روزی میفهمیم دنیا همش بازی بوده؛
البته اون روز ،روز نیست
شبه، شب اول قبر!
اون روز میفهمم چقدر جدی گرفتیم!
چقد امید دادیم یا امیدی رو گرفتیم!
چقد دل شکستیم یا دلی رو ترمیم کردیم و...!
#تلنگرانه
@bent_hosein315
ز مرگ اگر واهمه داری تصور کن،
که مرده ای و بالای سرت نشسته علی(ع)...!
#ابانا_علی
@bent_hosein315
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ادم تو کار مهربونا میمونه....❤️🩹
#آقای_اباعبدالله
@bent_hosein315