9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این حروم زاده چی داره میگه؟ ببند دهن کثیفتو کم اسم خانوم رو با دهن نجست بیار😒
متن بخشی از حرفای وی به شرح زیر می باشد:
گفتید زینب دوبار به اسارت نمیرود
ای شیعه ای شیعیان رافضی این شهر معاویه بن ابی سفیان است.
ما برگشتیم ای رافضی ها.
نگاه کنید این در بسته است، می بینید؟؟
این شهر به زودی بدون حرم زینب خواهد بود.
#سوریه
@bent_hosein315
پر از دلشوره ام کاری ز دستم برنمیآید !
چرا این غصه ی تلخ خرابه بر سر نمی آید؟
#سوریه
@bent_hosein315
الا ای دختر موسی
که عیسی زنده میسازی
دخیلم؛
گوشه چشمی بنده ی از خاک کمتر را...
@bent_hosein315
گفت چرا اسم على (ع) در قرأن نيامده ؟! گفتم بار ها اسمش اومده ولى چون بعد از پیامبر لازم بود قرآن دست نخورده باقى بمونه و اگر اسم على وارد قرآن ميشد دشمنان به قرأن تعرض مبكردن پسﺧﺪﺍ با كنايه از على در قران سخن گفته...!
#اباناعلی
@bent_hosein315
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بابا ،بابا
روی این خاکها،خون ت پخشه
دخترت دیگه شمر و نمیبخشه
#خانوم_سه_ساله
#آقای_اباعبدالله
@bent_hosein315
اگه ت بخوای آرومم کنی، میتونی حسین
یک شبی حرم مهمونم کنی،میتونی حسین(:
"صل الله علیک یا ابا عبدالله "
@bent_hosein315
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شده عاشق کسی بشی !؟
#آقای_اباعبدالله
@bent_hosein315
درمقام حضرت ام البنین همین بس
که فرزندی تربیت کرد که،پشت و پناه کسی بود؛که خود پشت و پناه عالم امکان است...
#وفات_حضرت_ام_البنین
@bent_hosein315